Arkama dönmekten korktum neyse arkama döndüm gerçekten oydu heralde o an kafam güzeldi ilerliyorum kız'a doğru çektim öptüm. O anla çığlıklar flaşlar neyse kız bi tokat atmış bana 3-90 yerdeyim.Neyse ben kalktım tekrar öptüm millet çığlklar falan bu kezde hem tokat hem tekme .(anla işte öldüm ağrılar içinde neyse beni içeri aldılar). Babam geldi oda yapıştırdı tokatı saydı sövdü. Neyse 5 dk sonra sahneye çıkıcam peder saydırıyor lan sus yeter. Deniz son 1 dk hazır ol diyolar ben kendimi ünlü hissediyorum gidikçe aslında ülkemde daha iyiyim ama neyse çıktım sahneye kismsenin yüzüne bakmıyorum tabi hani bi an korktumda yumurta domates atarlar diye başladım iyice şarkı söylemeye aşırı derece kendimi kaybediyorum. Beni benden alan şarkılar müzikler, o an anladım benden bişey olmuyacağını zeki insancıkların gerizekalı oğlu deniz şarkı söylerken gözümden yaş gelmiş neyse ağlayarak şarkı söylüyorum ama neden ağlıyorum bi ağrılar geldi bana acı çekiyorum ama şarkı için kendimi tutuyorum. Çok fena çişim geldi bitsede gitsek diye dua ediyorum. Herkes şaşkın bana bakıyor bagırma sesleri falan herkes noldu gözleriyle bakarken ben şarkıyı söylüyodum sesim titremiyor.Kendime hakim bir şekilde sahneden çıkana kadar normal çıktım selamlama falan he şey vardı. Arka tarafa geçtim tuvalet nerde diye bağırmaya başladım demezler mi tuvalet yok burda tadilat var kullanamazsın. Hah işte o zaman boku yediğim zaman ben acımdan ölürken ağrılar falan neyse ben etrafta işiycek yer aramaya çıktım işiyorum. Ağaçın arkasından ses geliyo gittim bakmaya ne bu diye gözlerim faltaşa gibi açıldı !
Kızın biri soyunuyodu amk cennette falan mı düştüm diye düşünürken kız çığlık atmaya başladı.Susana lan gerizekalı gittim ağzını tıkadım ısırıyo bişeyler yapıyor neyse benim kafa gitti.Gülmeye başladım. Komik ama lan sdssjfjsf randomsuz olmaz dedim.Neyse ben gülmemek için kendimi tutuyorum kız çığlık atıyor falan arada bi iki tane bana vuruyor amk kız sinir küpü olmuş. Çıkar gözlüklerini dedi. Ne nedenmiş gözlüklüde yakışıklısın kalk evleniyoz dedi s.g senlemi uğraşcam dedim kaçmaya başladım gittim bizimkilerin yanına sahne kıyafetimi çıkardım normal günlük deniz haline geçtim. Kız gözümün önünden geçmiyordu ama hala gülüyodum neyse üvey annem geldi yanıma seni güldüren ne dedi. Yok bişey hadi gidelim neyse eve gidik eve gidene kadar sırıttım bizim çoçuklar arayıp duruyodu acıcak dermanım kalmadı. Babam seslendi deniz ne olucaksın diye ben sesiz kalınca sen şakıcı ol dedi senden başka bi halt olmaz ama ben sağlık okuyorum dedim onuda okuycaksın dedi nesyse olur dedim hoşuma gitmişti amk o degilde gün önce neler yaşamıştım galiba annemi çok özledim benden izinsiz evlenmeye kalksada gittim odama hem güldüm,acı çektim,üzüldüm ama mükemmeldi kulaklığı tak uyu meselesi oldu bende.
Sabah üvey annem kalk duş al okul kıyafetlerin geldi giyin dedi 5 dk dememle babamın kalk yoksa okula yürüyerek gidersin demesi bir oldu. Kalktım duş aldım giyindim saçımı yaptım parfüm sıktım en önemlisi gözlüğümü aldım kulaklığımıda taktım aşağıya inicem ü.annem ooo deniz gözümüz aydınlandı dedi.Ben takmadım hadi çıkalım dedim.
+Seni amber bırakıcak.
-Amber kim?
Deniz seni okula bırakan kişi hadi oyalanma ha dur gitme kart vericem sana şifre bu der.Baba sen bi tanesin demem bir oldu. Beni okula siz bırakcaksınız galiba neyse bindim gittim bi bok bilmiyorum içeri giricem kadın sokmuyor beni içeriye neymiş efendim ben öğrenciye benzemiyormuşum. Hoba nedenmiş dedim müdür geldi bu öğrenci ''Türküye'den transfer oldu anlayış göstrin lütfen'' Deniz beni takip et ben aynı ebndemle yürüyorum herkes bana tuaf tuaf bakıyor. Niye öyle bakıyolar diye sordum. Çekicisin ve onlardan farklısın hmm dedim.Duyduğuma göre hem sağlık okuyomuşsun hemde iyi sesin varmış konser falanda veriyomuşsun.Evet derken burda bekle dedi niye bekliyorum bende geliyim mehersem kuralları böyleymiş çağırdı tanıtı neyse geçtim oturdum.Kimseyle göz teması kurmadan gözlüklerimi çıkardım kulaklığı taktım göm kafayı yat yaptım. Zil çaldı bende kalktım gözüme çarpan ilk güzel kızın ellinden tutum. Güzelsin dedim kızın elli titredi.Göz kırptım kız eridi sınıf mal tabi kendimi ilk okul 2 de hissedim amk bune kız eridi neyse herkes bana tuaf tuaf bakıyor öğrendim ki revirde hasta olunca dinlene biliyormuşuz.Sınıfa geçtim karnım ağrıyor bahaneleriyle bi kız beni revire getirdi buda güzel amk neden konuşmuyorsun dedim. Revire geldik kız o kadar güzeldi vesexsiydi ki sanarsın ''SUZY'' neyse kızlar 5 dk falan göz teması kurdum. Birazdan olucakları ciddiye al dedi. Noluyo lan dememle kızın öpmesi bir oldu şahsen hoşuma gitmişti.Neyse kız utandı heralde üstünü falan düzelti imaj verdi kendine yanağımdan hafiften öptü gitti.Lan okadar mı çeviciyim diye uzandım yatağa baya bildiğin 2-3 saat uyumuşum orda biri geldi yan yatağa yattı güzel bir bayandı valla ünlü falandı galiba benimde canım sıkılmıştı. Slm dedim çok sıkıldım az kouşalım mı dedim ? Yanağında ruz izi var dudagında var dedi. Cidden mi ? Kim seni böyle ateşli öptü dedi ? Boşver hayatımda aksiyon gödümde 2 günden beri gördüklerimin yanında halt yemiş kalır.O kim seni izliyorumda geldiğinden beri ahh o benim annem. Cidden mi ? Hayatıma sıçan bir annem birde babam var. Sende mi bendensin üvey anne,üvey baba ikisindede var çok güvendiğim annem ben buraya gelicegim gün hata geldiğim gün evlenme haberini aldım neyse sen anlat.İnanmıycaksın ama bu okulun müdürünün gerizekalı oğluyum böyle yaşamak işime geliyor. Neyse sevdim seni aslında kimseye bulaşmıycaktım ama neyse çok eylenicez senle.Sınıfa gidiyoruz mehersem aynı sınıftayız hata ön sırada neyse ben bu hayatan bıktım yakkında kudurmuşun biri üstüme atlarsa şaşırmam.