Sungjea hayatında en maceralı anın neydi. Babam beni hastaneden taburcu etmeyince vinçle gök sefası ve düş sefası geçirdim peki ya sen. En çok güldüğüm şey zile bas kaç olayı yapmak istermisin ve maç yaparken topla cam kırmak yada camlara taş attıp kaçmak yata torpil patlatmak.Şarkı söyleyelim mi hiç bir şeyi takmadan ? Aigo aigo acıktım ben bana yemek al sonra yaparız hepsini .
Sungja yoksa sen bana aşık falan mı oldun düşünüyomda bana neden bu kadar yakınsın bilemiyorum hani top falan olabilirsin yani bakınca güvnemiyor insan bokta çıkabilir.
+Madem gerçek yüzümü öğrendin hadi bize gidelim djklfhd
-Allah belanı versin orosbuya bak.
+Ne kadar aptalsın deniz.
-Aptal olduğumu düşünmüyorum popiyim ben !
+O zaman bende gayım gerçek yüzümü de gördün evlenmek zorundyız dfgf
-Hiç komik değil bak güzel kardeşim müsliman ol benim gibi tamam bende pezevenk olabilirim bak yukarda ALLAH var gel imana imanlı çoçuk ol benim gibi cumaya gidelim Allah yakar mazallah öbür dünyada cayır cayır ha genede dersen ben tahtaya,ağaça tabıcam bilemem valla öbür dünyada YA-NA-CAK-SIN !!.
+Deniz düşündüm de senin Allah belanı çoktan vermiş kardeşim bak o bir kere müslüman tmm mı lütfen sus itiraz istemiyorum hayır yani tapacak olsam ota boka tahtaya niye tapıyım yatağıma taparım kardeşim her gün iç içeyiz anadan doğmayız kendisiyle çok yakınız gel birlikte yatakların efendisi olak ama Allah is the watching o da olmadı .
-lan orosbu çoçugu onu bunu bilmem ben yatağa niye tapıyım göt beyinli herif şekil şükül yapma bana ellim ayağım titriyor.
+Ha yani onu bunu bilmezken gay olabiliriz öyle mi?
-Nerenle dinliyon bay gavur bey.
+Mal gibi şiy yapuysunuz yaw açım ben aç ey müslümin.
-Aç insan az bi dursun o bok yiyesice agzın -,-
Sunjae ve Deniz yolda atışa atışa ilerlrken yoldan kız grubu geçer deniz konuşmaya başlar.
-Tamam müslümanız kardeşim cumamızı da kılarız ama şimdi hepsi sizin mi lan.
+ Hani gay'dık hani evleniyoduk lan ne diyon sen?
-Sus bi lan sesine fışfışladığım kızlara bak.
+ Hayyy ebeni sen şimdi bunlara kız mı diyon ama yani ohaa lan Allah'ım sen neler yaratııyorsun deniz zevkin güzelmiş kardeşim.
-Neyse dine imana da geldi sfpsffg
+Oda olucak senle takıla takıla kızların yanına gidelim.
-Olmaz .
+Neden ?
-Kızların ilgisini çekicez şarkı söyliycez kızlar güzel sesli erkeklerden hoşlanır sendede var bendede var.
+Hadi bu kadar eminsin peki benim söyliyceğim nerden düşünüyosun nasıl bir zihniyet bu ?
+Aklına işiyim ben senin gerizekalı .
-Ne o çişin mi geldi ?
+Evet de onu boşver bi hfghfg bekle şurda bi iki dakika *Sungjea arkadaşı suga dükkanından iki gitar alıp gelir*
+Çaldın mı lan? +
He çaldım çok konuşma da al şun*bi çırpıda eline tıkıştırıverir gitarı çalmaya başlarlar*
**Şşş kızlar bakıyo lan fghfg
-Ben sana dedim oğlum susta dön önüne doğru çal şunu.
Deniz şarkı söylerken sahne ciddiyetini alır dinleyenlere etkilemek için her boku yapar sungjea kimsye yüz vermez denizden daha fazla cooldur şarkı bitter.
+ Kız işini de hallettik deniz yürü girelim şuraya bir yere doyur beni kardeşim doyur beni .
-O kadar güzel değiller hepsi sümüklüymüş kaçır beni deli oğlan sflşjdfj
+He işte adamım bana bunlarla gel yürü şurda evlenme dairesine girek bi karnımızı doyurak sonra kıyarız nikahı .
-Evlat olsan sevilmesin diye laf varya işte sende o kız olsan sevilmesin.
+Ha şimdi ben o kız değilim yani beni seviyorsun ee buda bir tekliftir kardşim açık açık söyle .
**Deniz yoldan bir kız çevirir nasıl olsa burası gavur ülke diye kızı çevir öper
---Oppa
-Hasiktir kaç sungjea
+Neden ?
-Kaç oğlum boku yedim.
--Oppa bnimle evleniceksin değil mi ya da beni tanıdın değil mi ?
-Allah belamı versin seni tanımadım.
Ama herşey planlandığı gibi gitmez deniz aniden itilmenin etkisinden çıkamazken bir de tokat yer
-hay amınakoyim noluyor lan dudağını nemlendirdik işte.
--Lan puşt sana benimle eveleniceksin dedim çıplakta gördün şimdide öptün ben anlamam evlencez.
-Lan bi siktir git .
+Sungjea gülmekten yerlere yatar.
-Lan kurtar beni sungjea nolur bak gülme.
-Ya sen kimin kocasına benimle evlen diyosun??
--Nasıl siz yoksa yok canım.
+Anladın işte güzelim hadi ikile ben benimkini arada bi serbest bırakıyorum ya canım madem sinir atıcaksın buna mı yapıştın söyle bana ben sana daha iyisini bulurm şunun tipe bk cibiliyetini siktiğim.
-Eee ağır oluyor ama demi ne bileyim ben sizin şey oldunuzu .
+Şeyiz biz hadi gidelim sungjaecimm .
-Gidilim ayoll düş önüme .
+Deniz inşallah Allah belanı verir.
-Allah ne muradın varsa gör emi.
+Deme kız öyle seni vermiş işte şey dostum benim.
-Sus lan yeter tamam sümsüğü şurdan bi koyarım şimdi şakanın bokunu çıkardın vazgeçtim kızla evlncem ben bune ya:(
+Tm lan o kadar şey olduk kızın önünde doyur bari.
-Ne aç çıktın amk gel emziriyim.
+Harbi mi ln* deniz sungjae'ye ardı ardına tekmeler savurur*
+tm dur lan dur gir şuraya da yiyek-Girde zıkkımlan piç .