HAYATIM YÜKLENİYOR.. Bölüm 2

177 14 2
                                    

Hayatım yükleniyor.. 2

Annem bi bakış attı atmasıyla kafama terliği yememle bir olmuştu rüyamda gördüm kız geri gelmişti rüyam kaldığı yerden devam ediyodu öpüyodu tam beni ben gene ağzım kullaklarımdayken annem almış beni apartmanın içinde dizlerini oy oğlum canım oğlum gitti deniz'im üvey annem yardım edin diye bağırıyordu kalktım anne senin varya gene sıçtın hayalerimi yıktın anne yıktın başım ayrı bi mesele niye agrıyon şimdi sırasımıdı saçımı bozdun anne rüyalarımı hayalerimi yıktın kabusum oldun lanet karı aha bu eksikti kızı almış geliyodu beni kızına alıcak pervin teyze kızınıda almış Allahın sümüklüsü git başımdanda kurtuluyum senden geldi yanıma deniz iyi misin deniz iyi misin diye yedi başımın ettini gitti pervin teyze annemin yanına gitti ne kadar yakışıyolar dimi melis'cigim demesiyle annemin Allah yazdıysa bozsun demesi bir olmuştu beni bi kahka tutmuştu pervin teyze kızınıda alıp gitmişti üvey annem deniz iyi misin koşarak gelme bari bu kadın babama değil bana aşık valla neyse kadın beni oğlu gibi seviyo belli sonra annem çık git oğlumun yanından başladı saçımı düzeltmeye hayırdır dedim noluyo başına taş falan mı düştü falan ne yalan söyliyim annem en son saçımı yaptığın best model sanmıştım kendimi neyse telefon çaldı ah egemen arıyo anne dur egemenle konuşuyum 2 dk bi rahat ver.

+Alo

-Deniz akşam konser var sen söylüyosun unutun mu ?

+Bu şimdi mi söylenir ipnenin evladı

-Git hazırlanan akşam söyliyeceksin mesaj atarım sana ben yeri falan.

+İyi bb

Beni bi telaş sarmış bi telaş apartmandayken asansöre binmemle iki anneminde peşimden gelmesi bir oldu hazırladığım çantamı yere fırlatmamla duş'a tam giricem iki hükumet başımda noluyo deniz diye gelin beraber girelim hadi naş çıkın dışarı naşş hadii çıktılar tişörtümü çıkartıyorum bi baktım kapının deliğinden bakıyolar bunlar işsiz amk babam bunlarla nasıl evlendi acıdım babama sana yazık valla baba 2 deli kadınla evlenilir mi kağıt havluyla deliği kapatım kapıyı güzelce kitledim sapık anam bunlar bu devirde analarada güvenmiycez artık çıktım dışarı havluyu sardım belime acelem var haliyle hızla çıktım dışarı annem dedi oğlum bunlar emanet mi ? Ne ara yaptın bunları üvey annem annemi teprik etti güzel çocuk yetiştirdin doğal mı bu demesiyle doğal doğal demem bir oldu 2 anamda şaşkın şakın bana bakarken kapıdan kapıyı kapatıp ikisininde mal gibi kalması bir oldu annemde haliyle sinirliydi bi dk bi dk bunlar ne ara böyle oldu dememle kalga etmeleri bir oldu zaten neyse hiç karışmıyorum dayak yemek tarzım degil nerden nereye geldim amk neyse hazırlanıyorum mesaj geldi miradan..

+kardeşim

-he göt

+t-shit yolladık şarkı sözleride içinde deiz ezberle giy alışkın sen

-İyi ezberim

-Kapı çalar

Teşekkürler iyi günler t-shit'i üstüme geçirdim mavi takım elbise giymiştim neyse oturdum şarkıya baktım kimin nesi ne diye rekor kıran şarkılardanmış neyse başladım şarkı sözlerini ezberlemeye sözlere bakmaya kullaga hoş geliyodu dansına falan baktım falan ''EXO CALL ME BAYBY'' şarkının ritmi falan hoştu begendim ve dedim ki biraz cool oluyum dans etsem fenada olmazdı hani açtım biraz dans çalıştım annemler şaşkın bakıyo oha geldi koca karılar teyzeler oturdu ben hiç takmadım devam ediyorum la insan bi kızar bunlar oturmuş beni izliyo mk nerde adalet tabi yakışıklı çocuk görünce neyse acıktım ben anne dememle teyzelerin ellindekileri bana uzatması bir olmuştu eyleniyodum la ama rüyamdaki kız gerçekten taştı o geldi aklıma meraktan ölüyodum anneme içimden küfürde ediyom tabi sıçtın gitti kız diye pervin teyze geldi ay yakışıklı damadım üvey annemde ALLAH yazdıysa bozsun demesi ALLAH'ım bana ne güzel analar verdin pervin teyze haliyle bozuldu tabi geçti baş köşeye oturdu bende inadına ona akşam konser var hanımlar bekliyorum dememle karıların yüzü sevindi ben konser yerine gitmek için aşağıya inerken arabam olsada keşke taxsi beklemesem niye 17 yaşındayım ben niye taxsi bekliyorum neyse duragın yolunu tutum gidiyorum taxsi bekliyorum bi baktım kızlar beni kesiyo falan ama güzel degiler bi havam orda öyle böyle degil tabi gözlügü aldım başımdan takıyorum ama öyle böyle degil (normal takış)saçlarımı falan şey yapıyorum ben hareketenince kızlara bişey oluyor falan arkadan deniz oğlum bekle bizi diyen teyzeler kızlar bana öyle bi bakıyolar ki neyse ben teyzeleri tanımamış gibi yapıyorum iki annem beni sahiplendi ikiside çok olgun yaşlarını göstermeyen taş gibi kadınlardı yani yoldan çocuğun birisi laf attı oh aldı iki fıstık gibi hatunu oh mis tabi dedim sen hayırdır o dedi hayat sana güzel almışsın hatunları onlar benim annelerim biri üvey biri öz özür dilerim demesiyle s.gitmesi bir oldu neyse kızlar sevindi tabi yanıma geliyolar taxsiyi durdurup binmemle ve kızların sap gibi kalmaları bir oldu camı açtım kafamıda çıkardım aceba nasıl gözüküyorumdur ordan neyse kızlar çok çirkinsiniz diye bağırmam bir oldu kendimi seviyorum ya nur aradı deniz hadi deniz dedi geliyorum orosbu dedim ok dedi annem düzgün konuş dedi diyeri edepli ol o bi bayan dedi ben görüldü yaptım neyse alana geldim direk sahneye çıkartı orosbular dur bi heycan yapıyım dimi verdiler mi ellime mikrofonu kızlar bide çığlık attımı ver çoşkuyu deniz diye bağırdı arkadaşlar Call Me Bayby die başladım,..

Devamı Gelicektir..

Hayatım Yükleniyor ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin