Bir baktım hoca gelmiş sınıfa neyse selam verme işleri başladı alışamadım aq ben böyle işin neyse oturun dedi. (Arada bişiler dedide anlamadım.) Sungjea ne diyor bu kadın ? Koy göte gitsin yat yat bişey olmaz sonra yemekte yeriz senin anlıycağın deyimle peder var bi boka yarıyor arada. Ben daha önce niye senle tanışmamışım ha sungjea ben ısmarlıyorum.Sen bilirsin ben yatıyorum yat yat ha 1 dk inek misin yoksa sen ? Töbeestafurullah Allah yazdıysa bozsun ne diyorsun sen ? Dediğin anlamadım (Koreli'ya gavur gavur ssfsfsdl Allah ısla etsin.)
Hoca seslenir sungjea kalk sorunun cevabını söyle lütfen.
Sungjea kafayı koyar yatar. Vay anasını çoçuğa bak benle göz teması kuruyo eywah vur kafayı yat yaptım.Çoçuğa bak cesarete bak amk hep yapmak istemişimdir. Yapmıştımda 6.sınıfta istambulda hoca ağzıma sıçmıştı amk nerde adalet zil çalmış ben uyuyordum. Sungjea birileriyle kalga ederken gördüm hemen koştum. Noluyo burda ? Ya karışma sungjea gene delirdi bırak lütfen. Ya sungjea iyi misin ?
Sungjea bıraksana böylece revirde dinlenicem bırak dövsün beni.
Aslında zekiceymiş bende diyorum bu çoçuk niye böyle sungjea revire gidiyorum görüşürüz diye yanımdan ayrıldı. Bende 1-2 kişiye sordum sungjea derdi ne diye deli dediler neden diye sorduğumda aslında neşeli bi çoçukmuş ailesi yüzünden bu duruma geldi ha o zaman ben zır deliyim demek-i neyse sırama geçtim kullaklığı taktım çoçuklar dün verdiğim konseri izlemişler ve diğerlerinide bana şaşkın şaşkın bakarken sevgililerinide koruyolar Allahın kekoları merak etmeyin istesem hepsini elde ederim dedim sahnede kızı öptüm diye bu kızlarıda mı öpeceğim anlamına geliyor? Ha döverseniz dövün bende sungjea'nın taklitini kullanır böylece revirde dinlenirim dışarda döverseniz evde yatarım valla yarram bizde ortam böyle yerse. Etrafta sesizlik başladı ya neyse çok sıkıcısınız bildiğin ölüm sesizliği neyse sungjea geldi deniz dedi bişey oldu sandım sert sert bakıyor. Wooww deniz mükemmeldin gerçekten ben bi an dövceksin sandım. Ya sen beni ötlek mi sandın .
Transfer öğrenci sensin dimi müdür seni çağırıyor. Sungjea sen git ben götürürüm.Mükemmel babayı sende gör artık.Bak sana dedim dimi esnaf sümüğü gibi sungjea diycek demiştim dimi ya bari biraz baba olsan hıh ? Ya sungjea sakin ol. Sungjea dışarı çık. Hayır denizle burda kalıcağım GİT-Mİ-YO-RUM abuji . Sungjea sözlerine dikat et.Doğru doğru deniz sana böyle anlar yaşatığım için üzgünüm müzik grubu kurullacak sen yetenekli birisin katılmanı isterim. Abuji bende katılmak istiyorum. Oh doğru en iyi olduğun tek iş deniz sen ? Sungjea var o var merak etme . Hmm bende varım izninizle .Ya sungjea madem benim hakkımda çok şey biliyorsan benim hakkımda bişeyler öğrenmelisin ha bi dk eğer cesursan kan kardeşi olalım.Sungjea tabikide olur. (Kan kardeşide olduk kıskanın sürtükler). Eve gelirler üvey anne sungjea birazdan babamı görücez oda benim peder ama ne peder ta da peder ya baba ben sungjea'le takılcam görüşürüz.Bizde böyleyiz ya sungjea hayatında en maceralı anın neydi. Babam beni hastaneden taburcu etmeyince vinçle gök sefası ve düş sefası geçirdim peki ya sen. En çok güldüğüm şey zile bas kaç olayı yapmak istermisin ve maç yaparken topla cam kırmak yada camlara taş attıp kaçmak yata torpil patlatmak.Şarkı söyleyelim mi hiç bir şeyi takmadan ? Aigo aigo acıktım ben bana yemek al sonra yaparız hepsini .