Bara Giderken Hazel üstünde olan kıyafetler.İYİ OKUMALAR.
"Kızım geç otur dedi"Birşey demeden oturdum.Kadına ben söylüyorum dedi.
"Kızım ben evleniyorum" dedi.O anda bana kal gelmişti.
----------------------------*******----------------------------
"NE!!!!! HAYIR BABA" dedim sesim olduğundan çok yüksek çıkmıştı.Odama doğru hızlıca çıkarken.
"Otur ve beni dinle"
"HAYIR SENİ DİNLEMEK İSTEMİYORUM!!!"
"Dinliceksin yıllardır hep ben seni dinledim şimdi sen beni dinliceksin."
"Yıllardır öylemi her gece eve gece yarısı gel bir kez bile benle ilgilenme annemle boşandıktan sonra beni onla görüştürmedin adının bu evde bile geçmesini istemedin.Sonra yıllarca seni dinledim diyosun."dedim gözümden yaşlar süzülüyodu.Odama çıktım çantamı aldım.İçine bir kaç kıyafet koydum.tam kapıdan çıkarken
"Sen ne dersen de ben evlenicem bu kadar" dedi.Olduğum yerde arkam dönük onu dinliyodum.
Arabanın anahtarını alıp sertçe kapıyı çarpıp çıktım.Ağlıyodum.Hemde fazlacı hıçkırarak.Bir yandan araba kullanıp bir yandan ağlamak benim için zordu.Bara geldiğimde arabadan indim.Çantamı aldım.İçeri girdim.Barmenden viski istedim baya içmiştim 6 Bardak sertçe kafaya dikiyodum.Sonra yanıma bir erkek yaklaştı.Sesi çok tanıdıktı.
"Hazel"dedi sonra suratona baktığımda bana gülümseyeen birini gördüm.
"Burak"dedim oydu peki burda ne işi vardı.ayağa kalktım.Bir sağa bir Sola yalpalıyordum.
"Bu halin ne"dedi.Saçma bir şekilde ona
"içiyorum görmüyomusun "dedim ve 7inciyide kafama diktim
"Bence fazla içmişsin ben onu alıyım "dedi.Elimden viskiyi alınca ."Ver onu diye bağardım."
"Yok sen iyi değilsin "dediğinden beni kucağına aldı ve arabaya doğru götürdü
"Anahtarları alıyım "dedi ona doğru attım.Arabaya bindik bana döndü "seni evine bırakıyım"
"Hayır "diye bağırdım.Başını tamam anlamında salladı.Sonra
"Neden bu kadar içtin"diye sordu.
"Babamla kavga ettim."
"Anlatmak istersen anlatabilrisin."dedi o sırada bir yere geldik Sanırım kendi eviydi.Çok büyük beyaz ve siyah renklerinin ağırlıklı olduğu Dış görünüşü vardı ev değil saray mübarek.Sonra beni kucağına aldı.Bırak beni diye sırtına vuruyodum.Ama Bırakmıyodu.Beni bir odaya getirdi.
"Bugün burda kal yarın bişiler düşünürüz."
"Tamam"dedim sonra uyudum ama sonra uyandım telefondan saate baktım 3.23 olmuş.Bu arada 15 arama dikkatimi çekmişti .Hepside babamdanıdı.Sonra üzerimde olan pikeyi alıp Aşağı indim kapı açıktı bahçeyi çıktım havuzun yanındaki Bahçe oturma takımlarından çift kişilik olana oturdum.Oturduğum yerde dizlerimi kendime çektim başımı dizlerimim üzerine koydum.Pikeyi tutarak üzerime örttüm.Bugün olanları düşünürken gözlerimden yaşlar geliyordu.Sonra bahçe kapısı açıldı Burak gelmişti.
"Senide mi uyku tutmadı"dedi başımı salladım.yanıma oturdu.
"Neden ağlıyordun"dedi soğuk bir sesle.
"Boşver"dedim ama içimi dökmem gerekiyordu.
"Anlatıyorum" dedim gözyaşlarımı silip.
"okul çıkışı eve gittim babam bana evleniceğini sölyedi deliye döndüm.Yıllar önce boşandı annemi bana birkez bile göstermedi adının evde geçmesini istemedi.Sonra benim istemedğim bir evlelik yapıcak.Bana kapıdan çıkmadan önce 'sen ne dersen de ben evlenicem'dedi ve sonra bende bara gittim.Ondan sonra olanları biliyosun "dedim ve gözyaşlarım benim hakimiyetimden çıkmış.Ağlıyordum kafamı farkında olmadan omuzuna başımı koymuşum.Öyle konuşmaya devam ederken ikimizde uyumuşuz.Sabah kalktığımda Burak beni kendini bana çekmiş.Eli belmidebenim ellerim onun belini sarmışım yani sarılmışım.üstümüzde pike var.İlk o uyanmış beni izliyordu.ben kalkınca onu ittim "Napıyon lan"dedim.
"valla gece burda uyuya kalmışız"dedi ama gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyodu.Ama engel olamıyordu.
"Offf gülme ya zaten başım çatlıyor"
"Gene iyisin bugün cumartesi bu arada baban aradı açmadım haberin olsun."
"Herşey için teşekkkür ederim" dedim ayağa kalktım.Oda kalktı.
"Kahvaltı etseydik ama evde kimse yok istersen dışarda edelim dedi."
"olur ama üzerimi değiştirebiliceğim bir yer var mı?"
"İstersen geç odaya orda değiştri bende kıyafetlerimi alıp banyoda değiştirim "dedi.
"Tamam"dedim.
Değiştik üzerimizi arabaya bindik.Yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Chick-LitHerşey sadece bir ''çarpışma'' ile başlar. Okula yeni gelen Hazel ve onu okula geldiğinden beri hiç yalnız bırakmayan Mina.Bakalım onları nasıl günler bekliyor???? İyi Okumlar....