Seurustelu #2

12 0 0
                                    

Rupesimme seurustelemaan vuonna 2020. Se oli kuin rakkaustarinasta. Kaikki oli täydellistä ja kaunista. Kuin ruusuilla tanssimista ilman että osut ruusun piikkeihin. Olin onnellinen hän oli onnellinen kaikki meni hyvin eli ihan perus settiä. Noh.. Kun olimme seurustelleet jonkun aikaa.. muistaakseni puoli vuotta. Asia meni jo silloin hiukan toisin. Hän halusi nähdä rintani todella usein. Minähän en suostunut koska olen epävarma kehostani ja sitä en näyttänyt. Käytän aina isoja vaatteita ettei kroppa näy. Hän usein koski niihin ja siitä en pitänyt. Minulla on kosketusyliherkkyys eli en pidä että minuun kosketaan ilman lupaa. En pidä kaikista vaatteista koska ne tuntuu epämukavalle.  

Elias teki ensimmäisen tempauksensa. Muistan kun hän nappasi paidastani ja rintsikoistani ja veti ne ylös väkisin, jotta hän näkee rintani. Pelästyin siitä ja suutuin siitä, koska kielsin häntä lopettamaan painostuksen ja sanoin, että en tahdo. Nousin sängystä ja sanoin " Miksi teit noin?" Hän vastasi " En minä tiedä."  Katsoin häntä tuimasti ja vihaisesti. Sitten juttelin hänen kanssaan asiasta. 

Tietenkin minä rakkauden sokeana annoin anteeksi. Hän teki saman uudelleen suutuin ja hän käänsi pääni ympäri. Hän teki saman uudestaan ja uudestaan. Muistan kun hän ekaa kertaa änkesi samaan suihkuun. Siellä ei muistaakseni mitään tapahtunut. Hän teki tätä kahta asiaa monta kertaa ja monta kuukautta. Ja kyllä varmaan jotkut miettii, että " Tämähän ei ole paha asia." Siltä se ei kuulosta mutta se tuntu pelottavalta ja kauhealta. 

Muutama kuukausi tämän jälkeen asiat paheni. Hän haukkui minua, perhettäni, arvosteli. Myös hän rupesi koskettelemaan rintojani alapäätäni ilman lupaa joka ikinen kerta, kun tapasimme.

Kun rintojen koskeminen alkoi ilman lupaa hän teki sitä koko suhteen ajan. Muistan, kun hän puristi niitä välillä niin lujaa että se sattui todella, todella paljon. Aina pyysi anteeksi, kun minua sattui mutta asia jatkui aina. Annoin anteeksi. Hän sörkki rintojani hänen pikkusiskojen edessä, hänen vanhempiensa edessä, perheeni edessä. Vaikka kielsin ja äitini sanoi että asian on loputtava, että hänen edessään näin ei tehdä.

Kun olin Eliaksen luona siellä oli hänen pikkusiskonsa ja hän taas teki saman, eli koski rintoihini niin että, sattui ärähdin sille asiasta. Ihmettelin, että miten ihmeessä hän voi tehdä näin pikkusiskonsa nähden. Hän koski takamukseeni ilman lupaa jopa pikkusiskonsa nähden.

Kun hän teki näitä samoja asioita, kun paras ystäväni oli samassa tilassa. Ärähdin ja suutuin ja annoin taas anteeksi.  Varmasti moni miettii " Mikset sanonut kenellekkään mitään?" Koska, ajattelin aina, että " Jos hän muuttuisi, niin turha sanoa , koska jos joku suuttuu sille hän ei saa anteeksi vaikka hän muuttuisi." Ajattelin aina että hän muuttuisi joten annoin anteeksi. Myös mietin niitä suhteen hyviä aikoja, jotka sekoitti pääni ja antoi minun antamaan herkemmin anteeksi. Hän myös lihotti minut suhteemme aikana. Osti aina karkkia, limsaa ja paska ruokaa kun olin hänellä.


MedusaWhere stories live. Discover now