Narsismi #3

6 0 0
                                    

Hänellä alkoi olemaan pakkomielle nähdä minua koko ajan. Hän aina tuli minun ja Emmin kanssa vaikka sanoin että: " Hei haluisin olla Emmin kanssa nyt välillä kahdestaan. Mene sun omien kavereiden kanssa myös." Hän myöntyi, mutta hetken ajan päästä hän tupsahti meidän kanssa. Hän myöhästeli tahallaan busseista, jotta hän voi jäädä meille yöksi. Hän tuli meille ilman lupaa vaikka sanoin että: " Tahdon olla välillä yksin omassa rauhassa" Minulla on ADD jonka, takia kuormitun nopeasti ihmisten läsnäolosta, joten tarvitsen paljon omaa tilaa.

Tästä se rupesi mennä vakavammaksi. Olen usein syksysin paljon kipeä melkein joka toinen viikko. Niin hänen piti silloinkin väkisin tulla meille vaikka olin kipeä. Kun pistin asialle stopin ja sanoin " Äiti sanoi, että et voi tulla meille, koska olen kipeä ja minun pitää parantua rauhassa." Sitten alkoikin pommitus. Hän suuttui minulle aina, kun olin kipeä hän sanoi: " Ja taas kun oot kipeä niin en voi suakaan vittu nähdä viikkoon!!"

Kun hän suuttui hän rupesi tekemään sitä, että hän keksi tekosyitä meille tulemiselle ja jäämiselle. Ja minähän tottakai kuormituin asiasta.

Asia rupesi menemään niin, kun rupesin puuttumaan tähän asiaan, ja hänen arvosteluunsa perhettäni kohtaan hän suuttui ja kaikki oli minun vikani tai hän manipuloi minut antamaan anteeksi. Tai hän piti minulle mykkäkoulua kuin 6-vuotias lapsi. Hän pelleili äitini kustannuksella. Häntä ei kiinnostanut mitä äitini hänelle sanoi tästä.

Suhde rupesi menemään sairaammaksi.

MedusaWhere stories live. Discover now