Erosimme, kun olimme vähän yli kaksi vuotta yhdessä. Varmaan moni miettii mikä oli viimeinen niitti eroamiselle. Se tapahtui vuonna 2022 loppu kuusta. Olimme normaalisti miellä. Istuimme olohuoneessa. Hänellä oli vain ottaa yhtäkkiä minun vaikeai ja antoi takaisin, vasta kun mulla hänen meni.
Noh.. Hän otti kohtai sanoin että anna se tänne. Hän ei antaa sitä sitä pyysin. Hän vain piti sitä kädessään ei katsonut sitä tai mitään hän vain piti sitä. Kun suutuin hänelle hän löi luurini kasvoilleni ja sanoi: "Ota sitten." Samana iltana ennen hänen lähtöään pyysin häntä ottamaan kuvan minun kaulastani jossa oli joni nyppy ihmettelin.
Hän ei saa otettua selkeää kuvaa joten neuvoin ottamaan salamaa. Hän ei kuunnellut ja neuvoin uudelleen. Hän suuttui ja huusi: "Ota vittu itse kuvas saatana" ja lähti ovet paukkuen. siinä ajatellan että nyt saa riittää.
Istuin paljonni monta tuntia miettien eroan vai en. Laitanko viestiä, että haluan erota. Samalla taas mietein "Mitä jos hän muuttuu?" Menin yöllä äidin huoneeseen selitin illan tapahtuman. Äiti lohdutti ja minä itkin hänen edessään ekaa kerran 10-vuoteen. Pyysin häneltä apua, että mitä teen. Äitini neuvoi ja lohdutti. Lopulta äitini sanoi: "Minä en voi puolestasi sanoa mitä teet. Mutta tiedämme mikä olisi parasta"
Laitoin Eliakselle viestiä: "Olen loppu tähän. Haluan erota."
Hän laittoi: "Anteeksi rakas. Sano että ymmärsin ilmoittaa haluat erota. Ymmärsinhän vakava?"
Vastasin että: "Ei et ymmärtänyt" Hän laittoi viestiä jossa hän sanoi: "Kuinkaan tulla sin ja puhutaan?"
Kerroin äidille kun viestittelin Eliaksen kanssa yöllä äidin kotona, kun äiti oli hereillä ja tukena. Äitini sanoi: "Ei hän ei tule. Olette tänään erillään jutelkaa vasta yli huomenna"
Kerroin tässä Eliakselle ja hänelle tämä sopi. En mennyt seuraavana aamuna kouluun. Heräsin joskus yhdeksän aikaan. Istuin pikkusiskoni kanssa olohuoneessa. Ja äitini lähti töihin.
Kun äitini meni töihin puoli tuntia sen jälkeen Elias tuli sisälle ilman lupaa vaikka äiti kielsi. Elias ei koputellut tai mitään hän vain astui ovesta sisään ja heitti vaatteeni minua päin ja sanoi, että tulee juttelemaan kanssani huoneeseen. Minä menin koska, enää en tuntenut pelkoa häntä koska, tiesin että tein ison liikkeen, kun sanoin eroavani. Hän tiesi etten alennu hänelle enää.
Hän alkoi itkemään ja pyytele anteeksi ja sitä, jos olisimme vielä yhdessä. Minä en suostunut ja sanoin että ottaa tavaransa ja lähtee. Hän otti osan niistä ja sanoi: "Pidä mun kaikki ottaa" Sanoin, että ei jos et tahdo.
Hän lähti ja muuttuva viikko tämän jälkeen hän laittoi viestiä haluaa tavaransa. Vastasin: "Etkös sanonut ettet tahdo niitä?" Hän vastasi että ne ovat hänen tavaransa ja hän hakee ne.
Myönnyin, mutta sanoin: "Sinä et tänne tulee kun olen täällä. Isoveljeni ojentaa sinulle sun tavaras" Hän haluaa, että antaisin hänelle, mutta en suostunut. Lopulta isoveljeni antoi ne hänelle. Monia kuukausia eromme jälkeen pelkäsin olla yksin kotona ,koska pelkäsin että hän tulee meille ilman lupaa. Koulun jälkeen mietein jos hän vaanii sisällä minua tai talon takana. Jos olin yksin kotonaovien piti olla lukossa ja vara-avaimetkin sisällä. Hän stalkkaili minua somessa. Ero oli elämäni paras päätös.
Olen ollut nyt vuoden ilman suhteita. Tänä kesänä vuonna 2023. Hän huuteli minua ja minun ystäväni huoriksi, osoittelee minua käytävillä kavereilleen. Oli jo pienenä vaikea luotto miehiin ja pelko omani isäni takia. Hän oli narsisti kuten eksäni. Pelko ja epävarmuus miehiin on pahempi kunnolla. Usein kuulen että: "Ensi milloin kannattaa paremmin" Näin se ei aina ole. Olin tuntenut Eliaksen ennen seurustelua neljä vuotta.
ensimmäinen on vapaampi olo. Keväällä masennukseni meni todella hyvään suuntaan voin paljon paremmin. Mutta kamppailua on nyt taas jälleen. Johtuen sanoa, koska on pimeää ja talvi.
Kaikesta huolimatta. siinä tarinaa pahasta suhteestani. Tsemppiä jokaiselle kuka on kokenut seksuaalista häirintää <3 Rakastan teitä kaikkia. Pidin tapahtunutta häpeällisenä ja omana vikanani. Nykyään en niin pahasti onneksi.
Anteeksi siitä jos on paljon kirjoitus virheitä! Olen kirjoittanut tämän ilman ADD lääkkeitäni lol! :D
YOU ARE READING
Medusa
SpiritualK-17. Tarina kertoo tytöstä, joka oli toxic suhteessa, jossa joutui seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi ja henkisen väkivallan. Tämä on tositarina joten ehdotan jos olet herkkä tai triggeröidyt tällaisista älä lue. TÄTÄ EI OLE TEHTY ILMAN LUPAA!