Seksuaalinen hyväksikäyttö #4

6 0 0
                                    

Olimme yhdessä jo kaksi vuotta. Olin masentunut todella pahasti suhteemme aikana. Vihasin itseäni vihasin elämää. En tahtonut elää. En nähnyt hyviä asioita vain mörköjä kaikki alla. En ollut itsetuhoinen. Mietein tuolloin kylä viiltelyä ja muuta. Mutta en tehnyt itselleni mitään. Koska ajattelin aina että en voi tehdä niin perheelleni. En voi antaa äidilleni enempään huolen aiheita. Esitin kaikille että kaikki on hyvin. En puhunut tunteistani kenellekkään. En itkenyt kenenkään nähden. Koska kaikki oli "hyvin" 

Suhde meni siihen että minut painostettiin seksiin monen minuutin väittelyn jälkeen. Suostuin painostuksen alla tehdä hänelle asioita ja minulle. Jos pidin pääni enkä suostunut hän suuttui siitä minulle ja mietein tekojani. Kamalinta minusta tässä on se, että kun useimmiten menimme nukkumaan ja käänsin selkäni häntä kohden. Hän työnsi vehjettä takanani minuun. Kielsin monta kertaa ja hän yritti samaa monta kertaa kunnes luovutti ja hän suuttui. Seuraavana yönä sama juttu uudelleen. Melkein joka ikinen yö hän teki aina saman uudestaan ja uudestaan. 

Aamuisin herättyäni ensimmäinen ajatukseni oli: " Mitä jos hän on raiskannut minut, kun olen nukkunut, mutta en vain ole herännyt" Ajatukseni oli usein aina sama. Hän teki tuota samaa usein meillä ja hänellä. 

Kun hän tuli suihkuun kanssani hän painosti minua seksiin hänen kanssaan sielläkin, ja väkisin siirteli jalkojani, jotta hän voi yrittää tehdä asioitaan vaikka kielsin. Välillä suostuin painostuksen alla siihen. Välillä pidin pääni pystyssä ja en luovuttanut painostuksen alla. Asiasta en kenellekkän kertonut. Esitin kaiken olevan hyvin. Kerran, kun hän suuttui ja käyttäytyi aggressiivisesti meinasin soittaa äidilleni että hakee minut pois. Mutta en uskaltanut joten jäin sinne ja kun, menimme nukkumaan ja käännyin seinään päin itkin hiljaa ja aamulla esitin kaiken olevan hyvin. 

Myös hän rikkoi alushousujani. Myös koski alapäähäni käsillään monet kerrat ilman lupaa ja hän ihmetteli miksi suutuin. Ja kyllä IHMETTELI! Ja kun, minä suutuin hänelle hän suuttui minulle.


MedusaWhere stories live. Discover now