Kapitola 1: Setkání.

5 0 0
                                    

Dávno v minulosti předtím než se svět rozdělil na několik moří spadla z nebe hvězda. Její sýla byla vyčerpána, a její srdce bylo zraněno, aby se mohla vrátí domů její síla se musí obnovit a srdce uzdravit.
Čas ale nedovolil této hvězdě se uzdravit. Neboť čas je strůjcem jejího vyčerpání a její přítomnost zničila časoprostorové continuo.
Do moře hodíte kámen a ten způsobý vlny, malé, střední a velké. Její přítomnost je ničivější než kámen a hrozivější než vlny. Aby se skryla před zraky času použila zbytek svojí síly a stala se součástí tohoto světa.

Kapitola: 1 Setkání

Moře se bouří a nembe se mračí, zničeho nic se znebe spustila průtrž vody, hrozivé blesky, hromy a vlny rozbouřili moře. Toto proměnlivé počasí je ve vodách nového světa bježné.

V této bouří je ovšem loď která se snaží udržet kurz a ne potopit se.
Jak bouře v novém světě rychle přišla tak i odešla a na horizontu se objevil ostrov. Kvůli této náhlé bouří přišla loď o určitou zásobu vody a byla poškozená.

Ostrov na obzoru jí dovolil aby své zásoby mohla rychle doplnit a loď opravit.
Loď zakotvila na břehu kapitán seskočil na břeh. Kapytán byl středního věku vysoký s černým vlasy a od nosu mu trčel dlouhý knír.

'' Ha Ha Ha chlapy nový ostrov jde se prozkoumat.,,

'' Kapitáne ne tak rychle,,

Z paluby lodě se ozval hlas snímž z lodě seskočil muž s blond vlasy, jeho jméno je Pluto Rayleigh a kapitán v jeho puse je legendární Gol D. Roger. Né tak dlouho je ještě pronásledoval loď navy s jejich hrdinou lieutenant genaral Garp.

Díky této bouří, ovšem unikly jejich pronásledování a zakotvili u tohoto neznámé ho ostrova pro opravu a zásoby. "Není se čeho bát jsem tu já!,,
"O to tu nejde ale nevíme co je to za ostrov. Ani kde jsme.,,

Řekl Reyleigh a podíval se na ostrov plný sakur v rozkvětu. Tenhle ostrov je zvláštní široko daleko navydíte jediné zvíře, poze sakury v rozkvětu. Slova výce kapytána Reyleigha nebyla vyslišena, a Roger se plnou rychlostí vydal k ostrovů. Náhlé byla slyšet rána a Reyleigh vyděl jak Roger je poslán letět spátky. Tato scéna ho vyděsila.

"Rogere!?,, Reyleigh se rozběhl k němu na pomoc a vytáhl ho z moře.

"Co se stalo!?,,

Zeptal se Reyleigh.

"Nevím šel jsem k ostrovů a zničeho nic jsem letěl spátky.,, Odpověděl Roger.
Během tohoto incidentu z lodě sešla většina členů Rogerových pirátů a s vyděšením sledovaly jak jejich kapitán letí vzduchem.

"Kapitáne!!,,

"Kapitáne co se stalo!?,,

Ozvali se hlasy členů, bojící se o svého kapytána. "Je to dobrý chlapy nic my není,, Řekl Roger a oklepal ze sebe pýsek z pláže. Když skončil podíval se na zam a uviděl slova formující větu.

"Ti jejíž jméno má uprostřed D. nejsou vítáni, těm kterým prošla ruky krev nejsou vítáni.,,

Když Roger přečetl tuto větu nahlas Reyleigh si vzpomněl, a řekl.

"Tohle je Zakázaný ostrov. Neboli nešťastný ostrov. Říká se mu tak proto že nikoho kdo kdy udělal něco špatného tenhle ostrov nepustí dovnitř,,

Jak zazněla Reyleighova slova obličej členů Rogerových pirátů se zašklebyl.
Jsou piráti, bez ohledu nato jak se na sebe podívaly každý znich má na sobě nějaký škraloup. "Reyleigh je tu někde blízko jiný ostrov?,, Zeptal se Roger.

"Ne,,

".,,

"V okolí Zakázaného ostrova žádný jiný ostrov není.,,

Když Reyleighovy slova padli všichni přítomní piráti byly stich.
"Ha Ha Ha Vypadá to že zde nejsme vítáni, ale bohužel se nedá nic ďelat. Shanks a Bucky zkuste jestli vás to pustí dál.,,

Řekl Roger a z davu vyšli dvy 5 letí kluci jeden s červenými vlasy a druhý s červeným klaunským nisem.
Na rozkaz kapitána Rogera se vidali k ostrovů ale šli velice opatrně když došli na okraj pláže zvedl Shanks ruku a zkusil jestli ho něco zastaví, když se jeho ruka dostala na kraj ostrova narazila na bariérou z pevného vzduchu která ji nepustila dál.

Rogerův obličej byl zamračený, když se Shanksova ruka dotkla toho pevného vzduch jeho smysli zaznamenali varování že nejsou vítáni. Písek na pláži se pohl a nová věta se objevila.
"Vy nejste vítáni odejďete.,,
Po přečtení této věty Roger promluvil k ostrovů.

"My chceme odejít ale nemůžeme naše loď je poškozená a naše zásoby jsou skoro sptřebovány. Nemůžeme odsud odejít dříve než se loď opravit a my máme dost zásob na další cestu.,,
Písmo na pláži se znovu změnilo.

"Dobře dědici rodu D. je ti dovoleno vkročit na tento ostrov ale jen tobě.,,
Když si Roger přečetl pýsmo na pláži, vydal se znovu k ostrovů a tentokrát mu nic nebránilo v cestě vykročit na ostrov.
Když to členové Roger pirátské skupiny uviděli začali jásat.
Jejich kapytán vkročil na ostrov což znamená že nebudou hladem.
Jenom Reyleigh vý že jejich kapitán je nezodpovědný člověk a nedává tomu moc naďeji.
"Ha Ha Ha chlapy jdu se podívat co se ďeje. Uvidíme se za chvíli.,,
"Buď opatrný nechci být vyhnán z tohoto ostrova předtím než opravíme loď.,, Řekl Reyleigh a pustil se do připrav na opravu lodi.
"Ha Ha Ha neboj se nejsem nějaká třasořitka. Připravte banket pro můj triumfální návrat chlapy.,,
"Já se nebojím o tebe ale o to že nás zatáhneš do nějakého hovna.,, Pomyslel si Reyleigh, jak vyďel Rogera mizet mezi sakurovýmy strom.
Roger šel rovnou za nosem, podle jeho pocitů vlastník tohoto ostrova byl přímo před ním, cestou obdivoval to divné ticho a triangulitu tohoto ostrova.
Než Roger došel do prostřed ostrova přišla noc. Před ním se objevilo jezero znejž vyčníval strom vytvořený z fyalových krystalů, měsíc byl v ůplňku a z jezera stoupala pára. Před tímto stromem seděla žena, její dlouhé černé vlasy s odlesky stříbra jí vlálí ve vjetru a připomínaly noční oblohu. Její obličej byl oválného tvaru a její rty byly rudé, měla zavřéné oči a zdálky to vypadalo jako že spý.
"Ehm madam smým se zeptat proč jste my dovolila sem přijít.,,
".,,
"Jsi nemocný tvůj osud je zemřít a ublížit všemu co si ceníž bez ohledu nato co si myslíš jim jen ublížíš. Život není hra a hra není život.,,
Rogerův obličej byl ošklivý, z jejích slov Roger necítil žádnou hrozbu jen zaujetí, jako když dítěti dáte novou hračku. Než stačil něco říct její hlas zazněla znovu.

"Ty jehož smrt se opakuje ve stejný den si mě zaujal. Jsi zajímavý, ikdyž výš že svým rozhodnutím ublížíš bližnímu tvému stále jsi deš za svým. Dám ti šanci změnit tvůj osud ale poze jednou.,, Jak zazněla tato slova zpovrchu jezera se zjevil eternal pointer.

"Pokud chceš změnit svůj osud nebo osud tvé rodiny tak následuj tento eternal pointer, bude fungovat do roku 1501.,,

"Jak se rozhodneš je na tobě ale to co si myslíš že je správné ve skutečnosti nemá žádnou hodnotu. Jedí spátky tvý přátelé si o tebe ďelají starosti.,,
Když zazněla tyto slova tak se Rogerovy zatmělo před očima a objevil se na okraji ostrova držící v rukou eternal pointer se sluncem přímo nad hlavou.
Intuice mu říkala že je něco špatně tak se rozhodl najít ostatní a zjistit co se stalo.

Příběh hvězdy a pirátůKde žijí příběhy. Začni objevovat