Kapitola 9: Rozloučení
''Hele netvař se tak všichni a všechno je jen součástí cyklu, jo je pravda že naše rozhodnutí děláme samy ale to neznamená že každý je udělá stejně nechme to být já tomu stejných nerozumím.,,
Řekl Nighto a napilse z lahve rumu usmál se a vypadal spokojeně. Reyleigh na druhé straně vypadal že chce svému kapitánovy jednu vrazit a jeho obličej se pořád měnil nakonec si povzdech a řekl.
''Nighto proč jsi sem přišel jak tě znám tak by jsi kemně nepřišel jen proto aby sis se mnou povídal na to jsi až příliš protiřečíš po to co jsi zmizel.,,
Nighto se usmál a řekl.
''Přišel jsem se rozloučit víš naposled jsme se viděli před 5 lety a bylo to jen na chvíli tak jsem tu. Ale nedělej z toho vědu výš čas promně pline jinak něž pro tebe. Jak dlouho si myslíš že jsem byl pryč? ''
''Tak pět let a pár měsíců? Co tomá co dočinění s tvým rozloučením se mnou pokud si pamatuju tak s ostatníma jses ani ne rozloučil??''
''Tak to není a rozloučil za těch pár posledních let jsem se s ostatníma rozloučil ty jsi poslední, ale aby sme pokračovali pro tvých 5 let a pár měsíců promně uplynulo tak 10 možná 11 let nepočítal jsem to ale jak vidíš tak je to dvoj násobek to tvého ale můj vzhled se nezměnil.''
Jakmile Nighto domluvil přistála mu na tváři černá pjest a Nighto vrazil hlavou do zdi za ním. Tato černá pjest patřila Reyleighovy se zamračeným obličejem s výrazem hněvu a s každou chvílí se ten výraz prohluboval. Podívejte se na něj po tom co Nighto zmizel před 5 lety se cítil špatně, jeho blond vlasy se změnili z blond na šedou a jeho obličej je plný vrásek nemluvě o jeho těle!! Na druhé straně Nighto se vůbec nezměnil a co výc, vypadá že spíš omládl ale ten hloupej výraz ten pocit blízkosti to vše mu říkalo že tento muž je skutečně jeho přítel Roger, kapitán kterého následoval po celém světě a jeho blízký přitel. Nighto vytáhl hlavu ze zdi zadíval se na Rayleigha a začal se smát.
''Pff HaHa pfff..''
''Jen se směj podle tvých slov se vydíme naposledy tak tedy to musíme oslavyt.''
Řekl Reyleigh a napilse z lahve rumu co měl v druhéruce, po chvíli si začali povídat a z pomýnat na minulost a všechny ty dobrodružství co zažili spolu.
Čas plinul a den se změnil v noc a noc zas v ráno Nighto a Reyleight zašli spol k Xia Gi Rip of bar a strávili spolu další den potom Nighto řekl zbohem a s prvními paprsky raního slunce se před zraky jek Reyleigh tak Xia Gi vypařil.
''Vypadá to že už ho neuvidíme no je to divný proč se chtěl rozloučit?''
Zeptala se Xia Gi se zamyšlenim výrazem a Reyleigh řekl.
''Pocit viny. Má pocit viny za to že nás tu nechal ale vý že nemůžu nic dělat.''
Tahle odpověď šokovala Xia Gi. Musíte vědět že Roger byl pyrátský král a že byl člověk který je nejvíc nezodpovědný a nestará se oto kdo a jak co dělá a většinou dělá všechno posvým. Teď sliši že člověk jako on cítí vinu protože nemůžu něco udělat to se jí zdálo nemožné ale ten kdo to řekl byl blízký přitel tohoto člověka a jeho pravá ruka takže pravděpodobnost zě je to pravda je vysoká.
ČTEŠ
Příběh hvězdy a pirátů
FanficDávno v minulosti předtím než se svět rozdělil na několik moří spadla z nebe hvězda. Její sýla byla vyčerpána, a její srdce bylo zraněno, aby se mohla vrátí domů její síla se musí obnovit a srdce uzdravit. Čas ale nedovolil této hvězdě se uzdravit...