kapitola 2: čas

3 0 0
                                    

Kapitola 2: Čas
Když se Roger vrátil na pláž spatřil členy posádky jak diskutují něco s vyďešeným výrazem. Jakmile se přiblížil a slyšel o čem mluví zaskočilo hoto.
"Reyleigh je to opravdu v pořádku? Kapytán se nevrátil a ani jsme nic z toho ostrova neslyšeli za poslední 2 dny!?,,
"Je to dobrý, ne nechal nám kapitán každý ráno jídlo a vodu na pláži? Zásoby jsou doplněný a loď opravená jediný co zbývá je ten **** kapytán,,

Reyleigh napomenul jejich kapitána když koutkem oka zahlédl postavu co se rychle přibližovala. Než na tu postavu byl schopný za ostřit uslišel velice známý hlas.

"Hej chlapy jak to vypadá?,,

"Můžem od sud kdykoliv chceme kapytáne!,,
Odpověděl Reyleigh a usmál se.
"Tak myzíme od sud!,,
Jakmile posádka slyšela že odplouvají začali jásat. Když se Roger vrátil znamená to že můžou kdykoliv odplout z tohoto divného ostrova kterej jim nahá něl husí kůžu.

Jak byla loď na moří a navigátor nasměroval kurz Roger šel za Reyleighem a zeptal se jak dlouho byl prič. Reyleigh se na něj divně podíval a řekl.

"Kapitáne byl jst prič 2 dny.,,

Když to Roger uslyšel došlo mu že něco není v pořádku a podíval se na ten eternal pointer ve svých rukou. Název tohoto eternal pointeru byl osud a vždy ukazovala že cesta kterou jde je špatná. Píše se rok 1495 do konce funkce tohoto pointeru zbývá 6 let ale Roger cítí že když půjde svojí cestou tak to skončí špatně.

Čas pline ze dne se stane týden z týdne měsíc a z měsíce rok, po roce si nikdo ani nevzpoměl na podivný ostrov který dovolil poze Rogerovy na něj vstoupit.

Jak čas pline a sny posádky Rogerových pirátů se naplňují dostali se až na konec cesty, legendární ostrov Relph dav.
Píše se rok 1500 Rogerovy piráti byly rozpuštění po úspěšném dokončení jejich cesty a každý se vydal svojí cestou, i Roger se vydal na cestu do svého rodného moře est blue. Podle doktorů mu zbývá 1 rok života stejně jako tomu mysterioznímu eternal pointeru osud.

Když se zastavil v sout čínském moří na
Bateriali ostrově doplnit zásoby, potkal svou osudovou lásku Portekas D. Lujiu. Velice virtuozní ženu jenž se doněj zamilovala, ikdyž ji narovynu řekl že mu zbývá jen 1 rok života.

Čas pline neúprosně a konec roku 1500 se blíží Lujiu je těhotná a Roger stojí před rozhodnutím co dál. Na pláži ostrova Bateriali Roger stojí naproti západu slunce držící v rukou eternal pointer. Nikdy se ještě takhle necítil, nejen že se musí rozhodnout jak dál ale zároveň má zodpovědnost za život který splodil a za svojí ženu. V tuto chvíli mu na mysl vyplinuli slova té misteriozní dámy.
"Ty jehož smrt se opakuje ve stejný den si mě zaujal. Jsi zajímavý, ikdyž výš že svým rozhodnutím ublížíš bližnímu tvému stále jsi deš za svým. Dám ti šanci změnit tvůj osud ale poze jednou.,,

"Pokud chceš změnit svůj osud nebo osud tvé rodiny tak následuj tento eternal pointer, bude fungovat do roku 1501.,,

"Jak se rozhodneš je na tobě ale to co si myslíš že je správné ve skutečnosti nemá žádnou hodnotu. Jedí spátky tvý přátelé si o tebe ďelají starosti.,,

Když si vzpomněl na tyto slova spatřil záblesk naďeje. V tu chvíli se rozhodl kontaktoval Reyleigho a požádal ho o pomoc s poslední plavbou. Tentýž den v přístavu Bateriali, Roger a Lujiu nastoupili na loď a vydaly se na cestu pomocí eternal pointeru osud.

O 1 měsíc později, ve vodách nového světa,  malá loď ve které byli poze dva členové dorazila do svého cíle. Ostrov kde Roger dostal tento eternal pointer a kde ta mysteriózní žena je.

Když zakotvyly loď na pláži Roger se podíval na pýsek a jak si myslel dyla na něm slova.

"Tak jsi přece jen přišel, myslela jsem že jsi to vzdal a už zemřel.,,

"Ehm madam sice je pravda že jsme se potkali před výce jak 5 lety ale to neznamená že se zemně stla mrtvola!?,,

"Čas eternal pointeru vypršel chceš tedy změnit svůj osud nebo budeš nadále nechávat bližní své trpět Gol D. Rogere?,,

Roger zaváhal a řekl.
"Jaká je cena za to že zněním svůj osud a osud své rodiny?,,

Pýsek na pláži se pohl a dlouhá řada textu se objevila.

"Přestneš být členem rodu D. tvá minulost se stane tvýmy řetězy a ztratíš svoje jméno.,,

Když si Roger přečetl tyto slova zamyslel se a podíval se na Lujiu. Po chvíli váhání se jí zeptal jestli chce změnit svůj osud. Lujiu miluje Rogera a když zjistila že jediné co musí udělat je opustit své jméno a krev rodu D. aby mohli být spolu, přijala to bez váhání. Pýsek na pláži se pohl a nová slova se objevila.

"Pojď dál cestu znáš.,,

Stěmito slovy se Gol D. Roger a Portekas D. Lujiu vydali na poslední cestu.


Příběh hvězdy a pirátůKde žijí příběhy. Začni objevovat