Kapitola 3: Rozhodnutí

4 0 0
                                    

Kapitola 3: Rozhodnutí

Roger a Lujiu se vidali na cestu sakurovým lesem, pro Rogera to byla druhá cesta, ale tento les se z jeho pohledu vůbec nezměnil.

Pro Lujiu to bylo překrásné mýsto plné romantiky a triangulity. Pomalé padající okvětní lístky sakury a šustění větru v korunách stromů dodává tomuto mýstu pocit zastavení času.

Pro Rogera se toto mýsto z jeho pohledu nezměnilo a to mu dodalo naději že se vše vydá k lepšímu a že Lujiu a jejich dítě bude v bezpečí.

Po krátké procházce se dostaly do prostřed ostrova kde spatřili strom z fialových krystalů uprostřed jezera s leknín.

"Jak to vypadá tak jsi se rozhodl...,,

Když tato slova padla z jezera se vynořil měsíc fialové barvy a zůstal těsně nad hladinou. Měsíční záře házela stín na kristalový strom a u kmenu stromů se objevil stín ženy s rozpuštěnímy vlasy vlajícímy ve vjetru.

Lujiu byla okouzlená touto mistickou scénou a nevěděla co říc, ale Roger se s příkrm pohledem podíval na tuto postavu a řekl.

"Já nevím co budoucnost přinese ale vým že v tuto chvíli bez ohledu nato co udělám mě čeká smrt. Lujiu a naše děti neustálé pronásledování a strach z odhalení. Nechci aby má rodina musela žít ve strach a utrpení.,,

"Na tyto slova jsi měl myslet předtím něž jsi opustil toto mýsto. Dala jsem ti možnost je jen na tobě jestli ji využije.,,

Jakmile tato slova padla s povrchu jezera se vynořili 2 malé lahvičky.

"Toto je lék který tě uzdravi a změní tvůj osud. Ptám se vás naposledy opravdu chcete změnit svůj osud?,,

Jak tato slova dozněla podívala se Lujia na Rogera pohledem úzkosti a naděje lék který jim umožní být spolu je na dosah ruky jen ho vzít o použít. Roger se zamračil a zeptal se.

"Lujiu je těhotná je to bezpečné proní a naše děti?,,

"Ano,,

Jakmile dostal Roger tuto dpoveď natáhl se pro tyto dvě lahvičky a podal Lujiu jednu.

"Lujiu bez ohledu nato jestli tato věc zabere zůstaň tady je to tu bezpečnější než kdekoliv jinde na širém moří.,,

Roger se bál, bál se že tento lék nezabere a že Lujiu a jejich děti budou pronásledování. Hlas ženy se ozval znovu.

"Tento lék tě uzdravi bez ohledu co si myslíš ty i Lujiu se nemusíte bát, zaručují se za to že pokud to nebude fungovat tak se postarám o život jí i tvojích dětí.,,

Když Roger uslišel tyto slova podíval se na Lujiu usmálse a řekl.

"Milujuťe výc než jsem schopný vyjádřit slovy.,,

Otevřel lahvičku v ruce přiložil k ustům a vypil.

"Já tebe taky.,,

Odpověděla Lujiu a též vypila lahvičku.

Když vypili obsah lahvičky zjistily že chutná sladce jako med a zároveň voní po leknínech. Jejich mysl po chvíli odplula do říše snů a oni usnuli na břehu jezera.

"Dala jsem ti možnost je jen na tobě jestli ji tentokrát využiješ Pirátsky Králi Gol D. Rogere.,,

Po zazňení těchto slov se z jezera vynořili motýli na křídlech každého znich se objevil obrázek jako film nebo fotografie. Nějaké ukazovali minulost jak se tento svět odehrával , jaké rozodnutí změnily tento svět. Nějaké ukazovali co se ďeje právě teď jak se svět mění a poslední měli na sobje několik filmů splívajících do sebe. Osud není určen je vytvářen námy a našemy rozhodnutím. Život a smrt není vječna ale je naší součástí už od počátku stvoření.

Minulost, přítomnost, budoucnost, osud, život a smrt je součástí každého světa.

Čas plinul kdo ví kolik času uplynulo než se Roger probral. Když se probral spatřil noční oblohu a pomislel si.

"Ah to je to tak jednoduché? To jsme jen tak malou součástí tohoto všeho?,,

Z poza Rogerových zad se ozval hlas.

"Jaké je tvé rozhodnutí?,,

"Já.....,,

Příběh hvězdy a pirátůKde žijí příběhy. Začni objevovat