Kapitola5: Přítel
Chamborduv ostrov neboli ostrov bublin, je ostrov kde je zákonem pjest. Ve starém baru v koutu tohoto ostrova seděl muž s noviny a četl co se odehrálo za posledních 7 dní.
"Ten svět je čím dál tím chaotičtější a chaotičtější. Ahh.,,
"Diviš se tomu? Diď nová éra začla. Když jsme u toho kdy my zaplatíš za to pití, tvůj dluh je už 10 tisíc beili!?,,
"Mmm To už je tolik? Neboj se Xia Gi hned jakmile budu mýt peníze tak ti zaplatím.,,
Řekl Reyleigh ženě za barem a majitelce tohoto baru. Jeho ruce se pohli a obrátili list novin a Reyleigh se podíval na datum 5.12.1506 jeho pohled se zastavil jako by nad něčím přemýšlel.
Když si toho Xia Gi všimla usmálase a nalila mu dalšího panáka.
"Je to už výc jak 5 let, doufám že je vše v pořádku.,,
Pomyslel si Reyleigh a vzdychl. V tu chvíli se otevřeli dveře baru a maldý muž se slamněným kloboukem zakřičel."Je tu někdo kdo dokáže povlakovat? Potřebuji povlaknou loď.,,
Když to Reyleight uslišel odpověděl.
"Jo ale je to drahé.,,
Muž se slamákem nervózně odpověděl.
"To je jedno kolik to bude stát.,,
"Huhaha ok chlapče. Xia Gi práce volá uvidíme se později.,,
Řekl Reyleigh a zašel si pro náčiní, společně s chlapcem se pak vydali do přístavu. Ze začátku si Reyleight myslel že to bude normální povláknutí ale jak šli tak ho muž se slamákem vedl do opuštěné části ostrova tak se Reyleighuv obličej začal mračit a zastavil se.
"Kdo si.,,
Zeptal se Reyleigh a natáhl se po meči. Muž se usmál sundal si slamák tak aby si sním zakril obličej a řekl.
"Ha Ha Ha Reyleigh ty jsi vážně zestárl. Ha ha ha.,,
Když Reyleigh uslišel ten hlas mysle že má halucinaci tan hlas naposledy slyšel před výce jak 5 lety. Jeho tvář má vyděšený výraz jako by vyďel ducha. Reyleigh je jeden z mála na celé lodi kdo vý o Rogerově stavu nejlépe, dotor mu tehdy řekl že mu zbývá jen 1 rok. Tehdy to bylo těžké příjmou, a náhlé zde sliší hlas může který má být už 5 let po smrti.
"Ha Ha Ha tvůj obličej je tak směšný Reyleigh ty sise vůbec nezměnil.,,
Řekl muž a nasadil si spjet svůj slamák, obličej mladého muže byl prič, mýsto něj tam byl muž středního věku s černým vlasy a velký černým knírem rostoucím pod nosem, jeho velký úsměv byl roztažen od ucha k uchu a jeho oči zavřené.
Když Reyleigh uviděl ten obličej jeho tvář vypadala jak by vyďel ducha a jeho pusa se otevřela tak že byste do ní mohly dát 5 vajec.
"To...Co..Jak...,,
Koktal Reyleigh překvapeným nevědíc co říct. Jeho myšlenky polotovali do všech stran ale vhlavě měl jen jednu otázku která ho nejvíc zaskočila. Jak je to možné? Je to opravdu Roger!?
"Reyleigh pojďsi promluvit někam do soukromý.,,
Řekl Nighto a vydal se na cestu opuštěnou části ostrova. Reyleigh byl zaskočen ale rychle se vzpamatoval a následoval Nighto. Nighto zavedla Reyleigha do opuštěné budovy na kraji mangrovníku, našel si mýsto na sezení a sedlsi.
"Reyleigh už je to dlouho co jsem ťe takhle viďel vypadal jsi směšně výš to?,,
Řekl Nighto a zpoza sebe vytáhl láhev rumu a otevřel ji. Reyleigh nevěděl co říct před očima mu probíhali vzpomínky z minulosti. Tehdy si byl jistý když ho kapytán Roger požádal o pomoc že je to naposled kdy ho vydí ale teď Roger sedí před ním v jedné ruce má láhev a usmýváse.
"Jak...,,
"Ah neptejse to je moc dlouhej příběh. Ale jestli chceš vědět tak tiho řeknu.,,
Řekl Nighto a jeho úsměv se prohloubil byl šťastný je to už výc jak 5 let co mluvil se svým více kapytáne.
"Jak se opovažuješ takhle mluvy ty bastarde!? Co si myslíš že ďeláš když si zmizýš ne tak dlouho!!,,
Zakřičel Reyleigh a praštil Nighto do obličeje. Nebyl to ovšem úder který měl za účel ublížit, byl to pouze úder který měl vybít frustraci v Reyleighově srdci. Po jeho tváří začali téct slzy a udeřil Nighta ještě jednou, a Nighto se nebránil věděl že si to zaslouží. Poté co se Reyleighovy pocity uklidnili si sedl na proti Nightovy a řekl.
"Vyklop to chci vědět všechno.,,
ČTEŠ
Příběh hvězdy a pirátů
Hayran KurguDávno v minulosti předtím než se svět rozdělil na několik moří spadla z nebe hvězda. Její sýla byla vyčerpána, a její srdce bylo zraněno, aby se mohla vrátí domů její síla se musí obnovit a srdce uzdravit. Čas ale nedovolil této hvězdě se uzdravit...