İlk Öpücük

101 8 2
                                    

Sabah rahatlamış şekilde uyandım yeni bir güne.Annem ve babam çoktan işe gitmişti. Kardeşim ise teyzemgilde kalıyordu.Standart bir cumartesi sabahı. Kalktım yataktan mutfağa doğru yürümeye koyuldum. Hiç birşey yiyesim yoktu. Kendime bir tost yapıyordum. Telefonu elime aldım. Whatsappa girdim ve Denize Günaydın mesajı attım. Fazla geçmeden cevap verdi.
-Günaydın uykucu diyerek.
Normaldi saat 10 da günaydın mesajını atan bendim. Ve böylece standart cumartesim mutlu bir güne dönüşüverdi. Süt ısınmıştı. Televizyonun karşısına oturdum ve kahvaltı mı yapmaya başladım.Genellikle sinema ya da şarkı klipleri izlemeyi seviyordum. Aldım kumandayı elime karşıtırıyordum kanalları.Birşey bulmayınca Telefondan Halil Sezaiden Günaydın parçasını açtım dinliyordum sonra bu parçayı Denize yolladım.Halil Sezai vazgeçilmezimdi. Sonra kahvaltımı bitirdim.Salondaki üçlü koltuğa uzandım. Sabah ilk ve tek konuştuğum kişi Denizdi. Ve bununla birlikte suratımdan tebessüm bitmedi. Ve aklıma yazılıların bu hafta olduğu aklıma geldi. Denizle çalışmayı planlamıştım. Kendi kendime acaba eve çağırsa mıydım ? yok yok ya yanlış anlarsa hem de daha taze bi ilişkiydi.
Dışarısı daha uygundu. Buldum! :) Ormanın ordaki küçük sahil gibi bir yere gitmeyi düşündüm. Hem bu saatte kimse olmayaçağından eminim. Ve bunu söylediğimde kabul etmesiyle mutluluğum nirvanasına ulaştı. Sevdiğim kızla başbaşa vakit geçireceğiz! :) Saati kararlaştırdık. Özel bir buluşmaydı benim için.Mavi gömlek ve kırmızı kareli bir kravat taktım. Biraz resmi gibi olmuştu ama bana yakışmıştı ve bu özgüven sağlıyordu. Onu bekliyordum ve bi an da karşıma beliriverdi. Gri bir bluz ve toz pembe bir uzun etek. Çok güzel görünüyordu. Bunun Melek olmaması imkansızdı. Ve güzelliği bi kadehi ile zil zurna sarhoş etmeye yetiyordu.
-Merhaba Kayra :)
Nutkum tutulmuştu.Kalbim hızlanmıştı. Ve ağzımdan kelimeler dökülerek ona bakmaya devam ettim.

+Merhaba Deniz :)
-Ee nasılsın ?

Sen gelmeden önce kalbimin attığını bilmiyordun. Kalp ritmimi bozmaya yetiyor adın ve gelmiş nasılsın diyorsun.

+ İ i iyiyim Deniz, sen ?
-Ne olsun ya seni görünce daha iyi oldum :)
Ah Deniz ben seni görünce kendimi hissetmiyorum bi bilsen.
+Bende Denizcim bende :) Başlayalım mı derse artık ? :)

Tabiki kumsala oturmayacağız altımıza örtecek birşey getirmiştim.

-Olur Kayracım :)

Ve oturduk ilk yazılı tarih ve matematikti. Matematik kitabını açıp çalışmaya başladık. Tabi derse bakan kim Denizin o mavi gözlerine bakmak varken. O soruları anlatıyor ben sadece onu izliyorum arada bir gülüşüyoruz. Tam bir rüya gibiydi. Arada gözgöze geliyoruz kalbim birden çıkacakmışcasına çarpıyordu. Ve biraz zaman geçtikten sonra dersi bırakıp uzandık. Aynı gökyüzüne bakmaya başladık. Ve konuşmaya başladık.

- Kayra hiç sevgilin oldu mu ?
+Imm hayır.
-Hımm neden peki ?
+ Bilmiyorum fazla kızlarla aram iyi değildir
Sen ilkimsin Deniz. Ucu bucağı bitmeyecek aşk yolundaki denizimsin. Kalbinde boğulmak istiyorum.

-Hımm anladım. Bir şey söylemek istiyorum.Kayra bana iyi geliyorsun o adını söylemekten irendigim çocuktan sonra bana iyi geliyorsun.

Türkiyenin coğrafyasından bile zengindim.Onun dörtte üçü denizken benim her tarafım Denizdi.

Ve ikimizde birbirimize baktık uzun uzun. Gözlerim gözlerine tutulmuştu. Kalbim hızla çarpmaya başladı. Kendimi hissetmiyordum.

Ve bir an yaklaşmaya başladı.Bende biraz yaklaştım.Hala gözlerinden ayıramıyordum gözlerimi. Sonra dudakları dudaklarıma deymesiyle vücudumun her hazzı uyanması bir oldu. Gözlerimi kapattım. Dudaklarımın ıslanmasıyla birden yok olmuştum adeta. Ellerimi tuttu sıkı sıkı ve yavaş yavaş gözlerimi açtım, oda açmıştı. Sımsıkı tutmaya başladı ellerimi.Ne yapacağımı bilmiyordum.Uzun uzun gözlerine bakıyordum.

Havada aşk kokusu vardı...<3

Silinmeyen HatıralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin