0.2

28 4 0
                                    

Şu an burada olduğuma inanamıyorum.
Bu adam beni nasıl tutuklamaya çalışabilir ya .

Karakola gelmemize 5 dakikalık yol kaldı. Acaba arabadan mı atlasam

Manyak manyak hareketler yapma Efsun rezil edeceksin kendini

Kendi kendime konuşmaktan deli çıkacağım.

Bu polisler de ne ketum çıktı insan iki muhabbet eder

Araç durunca kolumdan tutup indirdiler

"Kelepçe taksaydiniz bir de "

"Prosedür gereği böyle Efsun hanım hem Aras komiserin özel isteği pek rahat durmayacağınızı söylemişti haklıymış da "

Ben böyle rezalet görmedim bir stajyer avukatın karakollarda ne işi var . Abim canıma okuyacak .

Karakolun kapısına dikilip sırıtan bir Aras Demir görmemle sinirlerim iyice tepeme çıktı tabi .

"Sen nasıl bir adamsın karakola getirmek ne demek hem böyle bir hakkın da yok hakaret davası açmak istiyorsan hemen açalım ama suçsuz yere beni buralara getirdiğin için asıl ben seni dava edeceğim.

"Biraz soluklanın Efsun hanım iki çay içeriz diye evinizden aldırdım sizi daha ne istiyorsunuz "

Bir de pişkin pişkin konuşuyor

"Çaymış çayın kaynar suyunda boğacağım seni hırsız "

"Sakin olun Efsun hanım isterseniz kahve de içeriz sorun değil odama geçelim "

Sinirden oturup ağlayacaktım şurada bir de dalga geçiyor. Hızlı adımlarla yürümeye başladım arkamdan seslendi ama nafile daha da bu adamı dinlemeyeceğim .

Gelen ilk taksiyi çevirdim ve evin adresini verdim.

Bir daha bu adamın yüzünü dahi görmek istemiyorum dosyası da batsın bu ne ya iki günde çekmediğim çile kalmadı.

Eve geçer geçmez uyumaya çalıştım ama bir türlü uyku tutmadı birkaç tane uyku hapı içmekten zarar gelmez bence  günün sinirini başka türlü atamazdım çünkü.

-

Aras: Efsun hanım dosyayla ilgili sorun giderildi

Aras : Gün içerisinde gelip alabilirsiniz patronunuzla da görüştüm staj sürenizle ilgili sorun çıkamayacak.
(08.10)

Aras : Efsun hanım iyi misiniz
(10.00)

Aras : Şimdiye kadar milyon tane mesaj atmış olmanız lazımdı.
(11.20)

Aras kişisinden bir cevapsız çağrı

Aras: Dün biraz fazla ileri gittim sanırım
(12.10)

Aras kişisinden bir cevapsız çağrı

Aras : Şirkete de gitmemişsiniz

Aras: Evinize geliyorum
(13.15)

                               💕
Teknik anlamda kusurlarım olduğunu,kurguda eksiklikler olduğunu biliyorum ama daha çok yeniyim bu konuda o yüzden bunları mazur görüp okumaya çalışırsanız memnun olurum .

Ayrıca okuyup yıldıza basmanız ve yorum yapmanız da beni çok mutlu eder.

HIRKIZ ~Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin