Efsun : Günaydınlar hırsız bey
Efsun: Umarım günün güzel geçer
Efsun : Dosya işini bugün halledelim
Hırkız bey: Günaydın Efsun hanım
Hırkız bey: Çevremde olmazsanız günüm neden güzel geçmesin
Efsun: Alındım gücendim hırsız bey ben gününüzün kötü geçmesine mi sebep oluyorum
Hırkız bey : Dosyayı gelip karakoldan alabilirsiniz Efsun hanım
Efsun: Önce şu resmiyeti bir atalım bence hırsız bey
Hırkız bey: Böyle gayet iyi
Hırkız bey: Rahatsız etmezseniz mutlu olurum Efsun hanım
(Görüldü)Hiç rahatsız eder miyim canım alt tarafi azıcık oyun oynayacağız birazcık da hırsız bey üzülsün değil mi
-
Sabah uyanırım kocamı uyandırırım diye bir giriş yapmak isterdim ama şu an bir tek ölü gibi uyuyan abimi uyandırabilirim."Abi abiii kalksana artık ya geldiğinden beri uyuyorsun "
"Abii kahvaltı hazır kalk hadi"
"Abi sevgilim seni görmeye gelmiş "
Yataktan firlayarak kalktı biliyordum işe yarayacağını
"Kim lan o şerefsiz hani sevgilin yoktu kızım senin"
Paniğine karşılık rahat bir şekilde gülümseyen beni görünce yüzünü sıvazlayarak " Daha polis olayını da konuşmadık Efsun hanım böyle şakalar için bekle daha sen "
"Hadi Abi hadi kahvaltıda konuşuruz açım ya"
Kahvaltı masasına geçmemizle abim konuşmaya başladı "anlat bakalım güzel kardeşim ne işler karıştırıyorsun "
"Valla abicim şimdi hani ben staj görüyorum ya stajın bitmesi için bir dosya verdiler bana bu Aras denen polis de dosyami bildiğin çaldı neymiş önemli bilgiler varmış bilmem ne sonra ben azıcık çok az hakaret ettim o da karakola çay içmeye davet etti polisler tarafından evimden alındım anlayacağın "
"Anladım abicim anladım bir de biz çay içelim bu Aras beyle "
"Abi hiç gerek yok ben yapacağımı yaptım zaten"
"Gene ne yaptın Efsun yakacaksın kızım başını bu sefer nezarethaneye atarlarsa kurtarmam bak baştan söyleyeyim "
"Öyle bir şey değil Abi ufacık bir dava açmış olabilirim "
" Efsun sen ne yaptığının farkında mısın görev başındaki komisere dava mı açtın aferin abicim aferin ben de kardeşim çok zeki avukat olacak diye hava atıyorum millete "
"Abi biliyorum herhalde sonuçlanmayacağını ama hırsız bozuntusunu biraz kızdırmaktan zarar gelmez"
"Işın sonunda ikinizi de tüfekle kovalamak zorunda kalmayayım da ne yapıyorsan yap abicim yetişemiyorum artık ben sana "
"Her ne olursa olsun arkanda bir abin olduğunu unutma başka kimseye ihtiyacın yok kimse seni yalnız göremez tamam mı bebeğim "