birbiriyle alakasız kişileri çift veya kardeş yapan birini mi arıyorsunuz
ben burdayım
rjgkdhosgushljfkfhde
Iyi okumalar
K-" gavi "
G-" kerem abi "
İkiside birbirlerinin isimlerini aynı anda söylerken yaşananların rüya olmasını diledi
Hâlâ şoku atlatamamışlardı. Gözleriyle anlaşmaya çalışıyorlardı ama olmuyordu iki yıl boyunca göz göze konuşmuşlardı ama şu anda ne kerem anlıyordu gavinin gözlerindeki duyguyu ne de gavi anlıyordu keremin söylemek isteyipte söyleyemediklerini...
K-" gavi sen? "
Dedi sorarcasına
K.B-" siz kardeşsiniz "
K-" ne "
Gavi fazla şaşırmamıştı çünkü burada onu görünce tahmin etmişti
K-" nasıl "
K.B-" herşeyi anlatıcam "
Kafası karışmıştı keremin. Nasıl olur? Diye düşündü bi an. Hepsi oturup adamın konuşmasını bekledi
K.B-" sen henüz 5-6 yaşlarındayken iş seyehati için ispanyaya gittim oradaki ortaklarımla bir restoranda iş görüşmesi yaparken karşı masada gavinin annesini gördüm vuruldum ona nasıl oldu bende bilmiyorum ama oldu işte sonra oradaki işim uzayınca daha sık görüşmeye başladık... evli olduğumu bilmiyordu... sonrada gavi oldu onlara sürekli para gönderdim sıkıntı yaşamasınlar diye... gavi futbolcu olunca bana ihtiyaçları kalmadı çünkü gavi kendi parasını kendi kazanıyordu bi babası olduğunu bile bilmiyordu bir kaç yıl önce çıktım karşısına... kerem lütfen ona kızma hepsi benim suçum... beni affet "
Kerem duyduklarını sindirmeye çalıştı annesinin aldatılması onu sinirlendirmişti. Ama bi yandanda belkide en çok kardeşi olmasını istediği kişi kardeşi çıkmıştı. Babasını tabikide affetmiycekti hem annesini aldatmış hemde onu sevdiği adamdan iki yıl boyunca uzak tutmuş , ayırmıştı affetmesi mümkün değildi. Öte yandan gaviye kızmamıştı onun bir suçu yoktu çünkü. Niyeti ona abilik yapmaktı. Bundan sonraki hayatını reyyana annesine kardeşine ve sevdiği adama adamak istiyordu. Kardeşiyle ilişkilerini güçlendirip onunla daha fazla zaman geçirmek istiyordu. Kardeşiyle saymaya kalksa sayamayacağı kadar anı biriktirmek istiyordu.
K-" seni afetmem çok zor biliyorsun... şimdide izin verirseniz kardeşimle vakit geçirmek istiyorum "
Keremin bu söylediğine herkes şaşırmıştı Mauro hariç o sevgilisinin kalbinin yumuşaklığını biliyordu çünkü. Babası da biliyordu ama bu kadar çabuk kabulenebileceğini zannetmemişti.
Keremin iki adama yönelttiği cümleyle ikili birbirine baktı.
İkisinin arasındaki problem çözülmüş sayılmazdı o yüzden birbirlerine attığı bakışlara karışan öfke belli oluyordu. Zaten kimsede onların birbirine aşkla bakmasını beklemiyorduK.B-" gavi hadi- "
K-" benimle kalıcak zahmet etme sen "
İkili ayaklanıp kapıya ilerledi Diğerleri de çoktan ayaklanmıştı. kapının kapanma sesi gelince kerem gaviye dönüp ona sıkıca sarıldı.
Gavi ani gelen hareketle korksada sonradan kendini taparlamış ve abisine karşılık vermişti. Bu hareketi gerçekten beklemiyordu o yüzden yüzünde az da olsa bir şaşırma belirtisi bulmak zor değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Oldu Ama Güzel Oldu(İcardi❤Kerem)
FanfictionHer şey icardi'nin mutlu olmak için Galatasaraya gitmesiyle başlar nerden bilebilirdiki saha içinde müthiş bir uyumu olduğu ama saha dışında gıcıklık yapan bir çocuğa aşık olucağını Ama bir sorun vardı aralarındaki engel sadece birbirlerine karşı du...