Görüşmeyeli 1 yıl oldu😅
Bu espiriyi yapmazsam içim rahat etmeyecekti
Ama cidden baya oldu bölüm atmayalı
Fikir kıtlığı yaşıyoruuuum
İyi okumalar...
Bu bölümü okurken aklınıza gelecek tek isim hakim Ziyech dir.
Ziyech transferinin nasıl açıklandığını hatırlayın
Sahilde biraz daha dolaşıp eve döndüler.
Hepsi çok yorulmuştu sebepsizce o yüzden hepsinin niyeti saat 8 olmasına rahmen uyumaktı.
K-" misafir odası yukarda sağdan ikinci oda bide tam karşısında bir misafir odası daha var artık aranızda halledersiniz "
G-" tamam abi biz hallederiz iyi geceler "
K-" iyi geceler "
İkili beraber yukarı çıkınca keremde sevdiği adamın yanına oturdu.
K-" hayatımın bu kadar güzel olacağını tahmin edemezdim bir yanda hayatımın aşkını buldum bir yandan da kardeşim olduğunu öğrendim "
İ-" bende hayatımın bu kadar güzel olacağını tahmin edemezdim... kerem? "
K-" efendim? "
İ-" sen benim herşeyim olmuşsun "
Kerem tebessüm etti
K-" sende benim "
İ-" seni çok seviyorum "
K-" bende seni çok seviyorum "
İcardi kendine çekip sıkıca sardı ve saçlarının arasına küçük bir öpücük kondurup aşık olduğu kokuyu içine çekti.
İ-" gidip uyuyalım mı artık yarın baya yorulacak gibiyiz sanki hı "
K-" aynen "
İkili kalkıp yatak odalarına ilerlediler. Eşofmanlarını giyip yatağa uzandılar sarılır pozisyona gelip gözlerini kapattılar. Ve kendilerini o güzel ve huzurlu uykunun kollarına bıraktılar.
•••
İ-" gidelim mi "
K-" gidelim de siz gelmiyeceğinize emin misiniz "
Dedi pedri ve gaviye dönerek
G-" yok abi ya kardeş olduğumuzu daha kimse bilmiyor biraz tuhaf karşılanmaz mı sencede "
K-" haklısın tamam o zaman görüşürüz "
G-" görüşürüz "
Keremle icardi evden çıkıp arabaya bindiler ve yola koyuldular.
Kerem ve gavi şimdilik kardeş olduklarını medyaya açıklamak istemiyorlardı daha yeni yeni kardeş olduklarını öğrenmiş ve kabullenmişlerdi henüz bu kadar yeniyken bide medyayla uğraşmak istemiyorlardı. Yeri ve zamanı geldiğinde birlikte açıklamayı düşünüyorlardı ama şu an henüz çok erkendi.
Şimdiyse stada gidiyorlardı. Maç vardı çünkü icardinin maça hazırlık yapması gerekiyordu kereminse okan hocayla sözleşmeyle ilgili son detayları konuşması gerekiyordu.
Galatasaray kulübü kötü geçen sezonun ardından genç yıldızlarını geri kazanmışlardı ve bu transferi mükemmel bir şekilde açıklamak istiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Oldu Ama Güzel Oldu(İcardi❤Kerem)
FanficHer şey icardi'nin mutlu olmak için Galatasaraya gitmesiyle başlar nerden bilebilirdiki saha içinde müthiş bir uyumu olduğu ama saha dışında gıcıklık yapan bir çocuğa aşık olucağını Ama bir sorun vardı aralarındaki engel sadece birbirlerine karşı du...