Part 3

465 47 4
                                    

SeokJinတယောက် ဒီအိမ်တော်ရောက်ပြီးကတည်းက ကြားရသမျှကတော့ အကိုကကျနော့်ထက် ၂နှစိကြီးတယ်တဲ့ ... အသန့်ကြိုက်တယ် ... အသက်၂နှစိကြီးပေမယ့်လဲ အများကြီးသလို ရင့်ကျက်နေမှုကိုလဲ အံဩရပါတယ် ...

ပြီးတော့အကိုကမမလေးကို တအားချစ်တာတဲ့လေ ... ဘာဖြစ်ဖြစ်အထိခိုက်မခံ သဲသဲလှုပ်တာ ... ခုလိုမျိုး ဖြစိခဲ့ရတော့ လုံးဝဖြည်မဆည်နိုင်သေးဘူးပြောတယ် ...

ကျနော့် အဖေကလုပ်ရက်လိုက်တာ ... အဖေက အရက်တင်မက ဆေးပါစွဲသွားတော့ သူအဲ့နေ့က ပြန်ရောက်ရောက်ခြင်း သွေးရူးသွေးတန်းတေဖြစ်ကာ ... သူလူသတ်ခဲ့တယ် ဆိုပြီးပဲ ငိုယိုနေခဲ့တာ ... ကျနော် ပထမဆုံးအနေနဲ့ အဖေ့ရဲ့ အဲ့လို ကြောက်ရွံနေတဲ့အပိုင်းကို မြင်ဖူးတာပဲ ... ဒါမဲ့ မကြာပါဘူး ပြန်စိတ်ဖောကိပြီး ကျနော့်ကို ရိုက်တယ် ကျနော့်ကြောင့် ဖြစ်ရတာဆိုပြီး ...

ပြီးတော့ သူရိုက်ထားတဲ့ဒဏ်တေနဲ့ အိပ်ပျော်သွားတဲ့ ကျနော့ကို တရားခံပါဆိုပြီး လှမ်းတိုင်ပြီး လက်ထဲ အပ်ခဲ့တယ် ... ကျနော်လဲ အစကငြင်းပေမယ့် တဖက်ကအကိုတို့ရဲ့အခြေအနေကို သိလိုက်ရတဲ့အချိန် ... အဖေ့အစား အပစ်ရှိသလိုခံစားရတာကြောင့် အပစ်ကိုအစားဆက်ပေးဖို့ပဲ လက်ခံလိုက်တော့တယ် ...

"ကောင်လေးဂျင်"

"ဗျာ ... အဖိုး"

အဖိုး ... ဒီအိမ်တော်ကြီးက တဦးတည်းသော ကျနော့ကို ဂရုစိုက်ပေးသူ ... အဖိုးက အတော်လေးအသက်ရနေပြီဆိုပေမယ့် ဒီအိမ်တော်က အလုပ်တချို့ကို လိုက်လုပ်ပေးဆဲပင် ... သူ့ရဲ့ကျေးဇူးရှင်တေမို့တဲ့ သူသေတဲ့ထိအလုပ်လုပ်သွားဖို့ဆန္ဒရှိတယ်တဲ့လေ ... အဖိုးပြောပုံအရ အကိုရော အကို့မိသားစုရော အရင်တုန်းက အရမ်းသဘောကောင်းကြသည်တဲ့... သဘောကောငိးတဲ့အကိုပြောင်းလဲသွားတာကတော့သိပ်မကြာသေးဘူးပေါ့ ... ထိုအခါပိုပြီးအားနာရသည် ... သူတို့ကြောင့်နဲ့ လူကောင်းခေးကနေ လူဆိုးဖြစ်သွားရတာ ...

"ဂျင်လေးရေ..."

"အော် ... အဖိုး ဆောတီးပါ ... အတွေးတွေ လွှင့်သွားလို့ ... ကျနော် ဘာလုပ်ပေးရမလဲဟင်"

- REVENGE -Where stories live. Discover now