Vazgeçtim.

107 11 0
                                    

Özel uçakla 3 saat süren bir uçuşun ardından Ankaraya iniş yapmıştım. Cüzdanımdan diğer Askeri kimliğimi çıkartıp gösterdiğimde anında içeri girmiştim. Albayın odasında üst düzey yetkili olan herkes beni bekliyordu. Hızlıca odaya girdiğimde herkes benim yeni halimi görmeyi beklemiyordu.

"Ee bakmaya devam edecek misiniz?"dedim.

"Kusura bakma kızıl. Sadece bu halde geleceğini tahmin etmedik."

"Ne halde geleceğimi tahmin ettiniz?"

"Yani Smierć gibi, ciddi bir halde."

"Çok beklersiniz. Smierć öldü artık yok. Onu beklemeyin. Görev detaylarını anlatın."

"Massa, Mahir Saçan. Diyarbakır doğumlu, 12 yaşındayken kaçırılarak örgüte alınıyor. Daha sonra da orda yükselerek örgütün başına geçiyor. Ancak kendisiyle bir devirde kapanıyor ki kendisi asla eğitim için çocuk kaçırmıyor kaçırttırmıyor. Bu adamda örgütün önümüzdeki 50 yıllık tüm planlarının mühimmatlarının her şeyin koordinatları var. Diğer örgüt liderleri adamı öldürmek için birleşip suikast düzenleyecekler. Senin bunu engelleyip Massa'yı bize alman lazım."

"Benden onca örgütün peşinde olup onü öldürmek için toplanacakları yaklaşık 500 kişilik bir ekibe karşı TEK başıma hem Massa'yı kaçırıp hemde onları indirmemi mi istiyorsunuz?"

"Evet."

"Çok şey istiyorsunuz. Güçlü, zeki, sinsi olabilirim ancak ben süpergirl falan değilim tamam mı? Gözlerimden lazer falan çıkmıyor. 500 Kişiye karşı nası tek savaşayım ben?"

"Haklı yalnız."

"Kendine ekip topla. Burda komutan sensin." dediklerinde hızlıca çıktım odadan. Alayda kısa bir göz gezdirdiğimde çardakta oturan 4'lü kız grubunu gördüm.

Giz, Gölge ve Fısıltı haricindeki kızı tanımıyordum. Yanlarına yaklaştıkça birine suskun diye seslendiklerini duydum. Hızla yanlarına gittiğimde bana ters bir şekilde baktılar.

"Giz! Gölge! Fısıltı! Size neler olduğunu anlatıcam ve inanamayacaksınız!"

"Manyak mısın kardeşim çekil git nerden tanıyosun bizi?"Dedi Giz.

"smierć ben kızlar."

"Smierć öldü bizim için." Dedi Fısıltı

"Ne diyorsunuz lan siz! Ben siz sırf dağılmayın diye kendimi dağıttım şu hale bak! Değmezmiş." Diyerek arkamı dönüp hızla odaya çıktım. Operasyon dosyasına Ölüm timini ekledim.
Ben yokken hiç iyi göreve çıkmamışlardı. 8 ayda paslandıkları düşünüyordum çünkü sadece ufak dosyalara bakmışlardı.

Burdaki evime geldim. Ne kadar uğramasanda temizlettiriyorum düzenli. Vücudumdaki sahte dövmeleri hemen çıkartmıştım. Lenslerim saçımdaki kaynaklar hepsi ama hepsini çıkarttım. Siyah saç boyasıyla tekrar saçlarımı boyadım. Duşa girdim ve hemen çıktım.

Görecekleri Smierć öldürmüşler mi öldürmemişler mi. Canlarına okuyacaktım hepsinin. Dolaba ilerleyip üniformamı giydim. Düzelttikten sonra alttan sıkı topuz yaptım saçlarımı. Üstüne Kar maskesini geçirdim.

SMİERĆ ÖLÜMÜN SESİ | ŞAFAK SERİSİ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin