3

279 16 40
                                    


Biraz geç oldu(çaktırmayın 1 ay oldu) veeeee ara ara fic atıcam beklemede kalın ehehehehe

BAŞLIYORUZ HAZIR MIYIZ?

1





2







3








Hayır bu bir şakaydı.







Tamam tamam hadi başlayalım

Taaaa ki o dudağıma bakıp yutukunarak geri çekilene kadar...

İçimden beddua aynı zamanda"LANET OLSUN TANRIM!!TAM ÖPÜŞECEKTİK AMA BEN İLLAKİ O DUDAKLARI GÖTÜNE SOKA SOKA KANATMAYI BİLİRİM.AMINA KODUMUMUN neyse sakinim derin nefes al-ver al-ver tamam iyiyim."diyerek sakinleştirmeye çalışıyordum kendimi.

Taehyung'tan

Dudaklarındaki lip gloss parlarken ben yutkunarak kendime gelmeye çalıştım. Hemen geri çekilip yola çıkmak için arabayı çalıştırdım. Biraz uzaktı bu yüzden elimi çabuk tutarak ilerlemeye başladık.
Yol boyunca sessiz kaldık. İkimizde yola doğru bakıyorduk. Taaaaa ki Jungkook konuşana kadar...

"Arabayı almışlardır umarım."

"Almışlardır onlar. Cidden üzgünüm sana çarpmak istemezdim. Bunun maaliyeti neyse vereceğime emin olabilirsin."

"Gerek yok boşver. Sonuçta ikimizde iyiyiz bu ikimize de yeter de artar."

"Hayır bunun hakkında tartışmak istemiyorum."

"Ödettirmem ki olmaz kabul etmiyorum."

"Jungkook! Sana ben ödeyeceğim dedim."

Jungkook'tan

Allah'ım baskınlığı şaka gibi müthiş seni varya kocam etmezsem benim de adım jk değil bana seslenmesiyle kendime gelmiştim.

"Jungkook iyi misin? Jungkook. Jungkook!"

"Ha iyiyim bir şey mi oldu?"

"Hayır yaa bir an daldın gittin."

"He iyiyim,iyi. Sorun yok"

"Peki. Eminsen tamamdır."

Canım sıkılıyorrrrr. Az yatsam birşey olmaz bence olmaz,olmaz yaa. Yatayım en iyisi


                              .........................


Birinin bana seslendiğini duydum. Ahhhh bu taehyung'tu. Neyse devam edeyim uyumaya belki beni o kaslarına bal döküp yediğim adamım beni taşır. Neyse yat yat Jungkook tanrı büyüktür. Ehehehehhee

"Jungkook geldik kalk hadi."

"Jungkooooook"

"JUNGKOOK"

"Kalkmıyor bu ben ne yapıcam şimdi. Adres neydi ha ********** tamam şimdi aklıma geldi."

"Kucağıma alıyım bari zaten yakındayız."

AYYYYY beyaz atlı prensim al beni o pazulu kollarına boğ beni AAAAĞĞĞGGGAAAAAAAĞGGGGAĞAĞA ŞAKA GİBİ neyse sakin olmalıyım. Ah hadi beni o kaslı kollarına hadiiiii...

Taehyung'tan

Jungkook'u bir kolumu belinin altından, diğerini ise bacak altından geçirdiğim gibi kucağıma almıştım. Neyse ki hafifti. Neyse zaten her türlü kaldırırdım. Evin önüne geldiğimde elimle vuramayacağıma göre ayağımla kapıyı tekmelemeye başladım. Kapıyı kediye  benzer biri açmıştı. Beni onla gördüğü an ilk şaşırmıştı.

"Merhaba ben Taehyung. Rahatsız ediyorum ama arkadaşınız galiba uyumuş kalkmadı. Koyabileceğim bir yer var mı?"

" Ha tabi tabii buyur."

Beni bir odaya getirmişti. Onu yatağa yavaşça bırakıp rahat olması için ceketini ve ayakkabısını çıkardım. Rahat olduğundan emin olduktan sonra ona son kez baktım. Yavaşça arkamı dönüp odadan uzaklaşmaya başladım ki kolumdan tutulup çekilmemle yatağa Jungkook'un üzerine düşmem bir oldu. Jungkook bana çok sıkı sarıldı. Kendimi çekmeye çalıştım fakat başaramadım.

"Jungkook. Jungkook bırak hadi beni."

Kattiyen bırakmıyordu. Son çare olarak kendimi yana attım. Yana atmakla Jungkook'un benim üzerime uzanması bir olmuştu. Bende üzerimden onu çekmeye çalışırken beni daha çok sıkan kıllarla buna son verdim. Cebimden telefonumu çıkarıp gruba gireciktim taaaa ki...

             








Immmm bu kısa oldu biliyorum ama kusura bakmayın. Yolculuk,kına derken cidden yoruluyorum.

Ayrıca dün kına oldu ve saçlarım mumla yandı bu yüzden çok üzüldüm ama inşallah bir daha olmaz neyse bebekler size görüşmek üzere öpüldünüzzz.




GAY BAR | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin