En kaoslu yerde bırakıp, bebitolarımı merakta bıraktıktan sonra gelen min zevk kdbsmsbsnxdnsvndhsnsb.Neyse başlayalımmmmm...
Taehyung'tan
Taaaa ki çekici beni arıyana kadar. Telefonu hemen açıp kulağıma dayamıştım.
Alo
Merhabalar efendim. Siz bizi arabayı çekmemiz için aramıştınız da o yüzden aradık.
Hee tamam tamam aldınız dimi.
Aldık efendim. Yarın arabayı alabilirsiniz.
Çok sağolun iyi günler.
Sizde efendim. İyi günler.
Telefonu kapatıp hemen sohbete döndüm ki jimin hyung hemen bana döndü ve...
" O kimdi lan göt?"
"Kaza oldu yaa Jungkook'un arabasını çekmeleri için çekiciyi aramıştım."
"Haaa doğru dedin yaa."
"Neyse sohbetimize devam edelim."
Jungkook'tan
Nasıl beni rezil ederdi hyungum! Onu yolmadan bana rahat yoktu. ÖLÜMÜN BENİM ELİMDEN OLUCAM KEDİ SURATLI PISIRIK ŞEYTANIN 5.ÇOCUĞU SENİ!
"Jungkook yeter artık!"
"Yetmez Namjoon hyung beni rezil etti ya!"
Hyungum bizi anca ayırmıştı. Ayırmasaydı bilirdim tek tek koparırdım ben o saçları! Neyse sakinim derin nefes alll, verrr
"Derin nefes allll, verrrrr"
"Götten sikkkk, bıraakkk"
" Yoongi yeter artık kavga etmeyin! Kediyle köpek gibi birbirinize girdiniz!"
"Rm hyung olmasaydı ben daha bilirdim yapacağını da neyse!"
Oturduk en sonunda yorulmuştum. O kadar kavga etsek ebemde(ebeler kutsaldır. Ebe ve analara no küfür✅ ehem neyse devamke ehe)yorulurdu. Az soluklanayım böyle ohhh...
"Nasıl birşeysiniz siz yaaa!"
"Ama hyung o başlattı. Ben onu geçirirken bana..."
Anlatıp konuşmuştuk. Sonunda sustuğumuz da hyungum ikimizede baktı. Düşünüyor gibi bir hali vardı ki konuşmaya başlamasıyla ikimizde susup onu dinlemeye başladık...
"Neden kavga ediyorsunuz? Çok mu zor amk yaaa. Kedi-köpek gibi kavga ediyorsunuz. Islak piçler sizi!"
Hyung sinirlendiği zaman çok sexy- öhm neyse. Ağzıma sıçıcak yoksa neyse. Yoongi hyung konuştuğu an ona ikimizde baktık.
"Ben bugün bara gidicem. Akşam için hazırlığa gidiyom bay."
"Gitme bir yere bugün beraber içiçez lan."
"Aynen beraber içelim. Namjoon hyung doğru söylüyor."
"Üf götlerime bak beee. Tamam kabul ama sınır yok okey?"
İkimizde Rm hyunga umutla bakmaya başlamıştık. Çünkü Rm hyung bu konuda katı oluyordu. Köpek yavrusu bakışı atmaya başladık ki istediğimizde kavuştuk ehe..
"Tamam bugün bir sınır koymayacam size ama sadece bugünlük."
Suga hyungla aynı anda bağırıp, sarıldık.
"VUĞAĞAAAĞAĞAĞAĞAAĞĞGAGĞĞAAAA! YAŞASIN LAĞNNNNNNNN!"
Biz sevinip yerimizde zıplayarak sevinirken Rm hyung bizi hayranlıkla izliyordu.
............................
Akşam olmuştu. Yemekleri ben ve Rm hyung hazırlamıştık. Suga hyung dün yaptığı için bugün mızmızlanmıştı. Bütün yemekleri ve kase vb. şeyleri hazırlayıp sofrayı kurmuştuk. Sofrada sessizlik baş gösteriyordu ki suga hyung konuşana kadar...
"Sen arabanı ne yaptın lan göt ?Arabayı çekici aldı mı?"
"Evet Jungkook hala bir haber yok."
"Doğruuuuu. Bekleyin ben bir taehyung'u arayım."
Hemen bugün ki olay aklıma dank ederken hemen telefondan başımı kaldırıp Rm ve suga hyunga bakmıştım. Sonrasına Rm hyunga bakıp konuşmaya başladım...
"Eyer ki şu Şam şeytanı kılıklı kişisi konuşursa bugünden daha beter yaparım bilmiş olun. Demedi demeyin. Söylüyom bakın baştan!"
"Ay götüme bak hele yemedik lan flörtünü."
"Jungkook ney!?"
"Rm hyung şimdi şöyle ki ben...."
"Evet sen?"
"Suga sus sen!"
"Tamam be!"
"Evet Jungkook bir açıklama bekliyorum. Suga ne der böyle flörtün ne ara oldu senin?"
"Ya hyung yalan söylüyor işte!"
"Yalan söylemiyom. Cilve yapan da dedemin götüydü lan dimi!?"
Rm hyung bana baktığında anladım ki kaçışın yoktu. Söylemek son çare söyle lan kim tutar seni!
Burda bıraktım eheehehhehehe iyi okumalar bebeklerim size bolca öptümmmm💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY BAR | TAEKOOK
HumorEvinden çıkarak tek planı içmek olan Jungkook ve bir adet onu evinde güzel ağırlayacak olan kişi Taehyung... Seme=Tae Uke=Jungkook ❕CİNSELLİK VARDIR RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN(KÜFÜR İÇERİR)