6

186 13 136
                                    


BUGÜNE SİZE SÜRPRİZZZZZZZZ EHE

Hadi başlayak ehehehehe...







Jungkook'tan

"Ben-"

Kapının çalmasıyla sözün yarıda kalmıştı. Kalkıp kapıya doğru yürümeye başladım. Kapının önüne gelip kapı deliğinden baktığım da kimseyi göremediğim için kapıyı açtım. Kapıyı açtığımda ise Taehyung'u karşımda görmüştüm. Şaşkın bir şekilde yüzüne bakmaya başladım.

"Neden öyle bakıyorsun?"

"He?"

"Neyse,boşver. Jungkook beni içeri almayacak mısın?"

"Ha şey gir gir pardon dalmışım bir anlığına."

Taehyung'u içeriye alıp onla birlikte salona yürüdüm ki aklıma yemek yediğimiz geldi.

"Ya şey bizimle yemek yemek ister misin?"

"Olur olur. Lavabo nerede acaba elimi yıkıyacam da?"

"He göstereyim. Buyur önden."

Onla yukarıya doğru yürümeye başladım. Onla tuvaletin önüne kadar geldim ve...

"Buyur tuvalet burası taehyung."

"He sağol."

"Bir de seni bekliyim mi? Yoksa sen kendin gelir misin?"

"Ben aşağı gelirim sen in hadi Jungkook."

"Tamam o zaman ben iniyorum zaten aşağı inip sağa döndüğünde hemen karşında mutfak."

"Tamam tamam sağol."

Aşağı inip mutfağa girdim. Yemek masasına oturup yemeğine devam ettim.

"Kimdi o Jungkook?"

"Taehyung geldi Namjoon hyung."

"Ooooo bizimkinin flört gelmiş."

"Sus lan götüm!"

"Şhhhh ikinizde kavgayı kesin!"

İkimizde aynı ağızdan..

"Tamam hyung."







Taehyung'tan

Jungkook bana tuvaletin yerini gösterip aşağı inmişti. Bende lavabo ihtiyacımı giderip ellerimi yıkadım ve kurulayıp(maalesef bir sağlıkçı olarak açıklayıcı anlatım yapıyorum hocalara kdgdjdgdndvjdbsjsv neyse) tuvaletten çıktım. Aşağı inip,sağa döndüm. Mutfağa girdim. Jungkook, bugün gördüğüm adı suga olan kişi ve bugün evde görmediğim bir kişi daha vardı.

"İyi akşamlar herkese!"

Bütün bakışlara bana dönmüştü. Herkes beni süzmüştü bir süre...

"Hoşgeldin taehyung gel otur.'

"Hoşgeldin."

"Hoşgeldin taehyung. Beni hatırladın dimi ben suga?"

"Hatırladım hatırladım. Sabah Jungkook'a dişlerin takma mı kdhsjsgdjssjhsjsh diye sordun."

Ben gülme krizine girmişken Jungkook'ta,Suga hyunga ölümcül bakışlar atıyordu. Gülmemi zorla durdurup Jungkook'a baktım.

"Öhmm... Üzgünüm komik bir hyunga benziyor."

"Ehe tabi öyleyim."

"Hyung!"

"Sustum lan götüme bak!"

"PUHAHAHAAHHAHAHAH"

"YA OFFFFF... GİDİYORUM BEN!"

Jungkook kalkıp giderken arkamdan geçmişti. Tam yanımdayken onu kolunu tutup kendime doğru çektim. Galiba biraz fazla kuvvetli çektim ki Jungkook kucağıma düştü yan bir şekilde...






Jungkook'tan

Tam taehyung'un yanından geçerken,beni kolumdan tutup çekmesiyle kucağına düşmüştüm. Yüzümün kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirim.

Birbirimize bakıyorduk. Sanki birbirimize çekiliyorduk. Yüzyüze gelmiştik ki nefesi yüzüme çarpıyordu. Yavaşça gözüm dudaklarına kaydı. Onun gözleri de benim dudağıma kaydı. Aramızda çok fazla cm kalmamıştı. Taehyung bir elini belime,diğer elini yani sağ elini yanağıma koydu. Ellerinin sıcaklığı içimi ısıtmıştı. Beni belimden çekip göğüslerimizi birleştirmişti...

Taaaa ki Rm hyung büyük büyük öksürürerek bizi kendimize getirene kadar...

Hemen kendime gelip kucağından kalkıp odama doğru koşmuştum. Odama girip,kapıyı da kapattım ve yatağıma yattım.





Taehyung'tan

Jungkookla bir yakınlaşma içerisine girmiştik ve ben ne yaptığımı sonradan farketmiştim. Kendime geldiğimde iki hyunga da baktım. Biraz önceki şoku atlatıp hemen size atıldım...

"Ben özür dilerim. Gerçekten neler oldu bilmiyorum. Yani bir an kendimi kaybettim. Çok özür dilerim."

İki hyunga birbirine bir süre baktı... Derin sessizlikten sonra ikiside bana dönüp aynı anda konuştular.

"Bizimkine herhangi bir hoşlantı duyuyor musun?"







EVETTT SİZE KÜÇÜK BİR SÜRPRİZ CANLARIM. BUGÜN KEYFİM YERİNDEYDİ. O YÜZDENNNNNN İKİ BÖLÜMLE SİZİ ÖDÜLLENDİRDİMMMMM...

Çok öptüm sizi bugünlük bu kadar bayyyy💋💗







GAY BAR | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin