Bugün iki bölüm yazıcam belki bitiririm bugün ama bir bölüm atıcam ekten bölüm kalsın ki zamanım olmadığında atıyım.
Neyse başlayalım güllerim....
Taehyung'tan
Taaaa ki Jungkook alıp telefonumu yan tarafa atamdan önce...
"Jungkook yatmadım mı sen?"
"Yatıyordum yaa şeyyy....Fazla hareket ettin de ondan kalktım."
"Üzgünüm. Hareket etmemeye çalıştım ama üstümde olduğun için bu pek mümkün olmadı. Arkadaşlarıma mesaj göndericektim."
"Şey üzgünüm."
Kalkmasıyla bende kalkıp kendimi düzelttim. Telefonumu alıp cebime sıkıştırdım hemen.
"Gitmem gerekiyor Jungkook. Bay bay sana."
"Az kalsaydın yaaa~"
"Maalesef gitmem gerek. Bay bay sana."
"Peki. Ben seni geçiriyim."
"Tamam."
Jungkook'tan
Onu aşağı kadar geçirmiştim. Keşke kalsaydı ama işte offfff.Neyse en azından burayı öğrendi çağırırım ehehehhe.... Suga hyungu gördüm.
"Hyung şey bu taehyung uyuyordum,getirmiş beni zahmet verdim o kadar."
" Ne zahmeti sorun değil."
"Kaza yapmışsınız. Birşeyiniz yok değil mi?"
"Yok yok hyungum. Birşeyimiz yok."
Hyungum inanmayıp her yerimize tek tek baktı. Dişlerimize bile...
"Jungkook dişlerin takmamı ne kadar çok görselde şimdi aklıma geldi haaa."
"YA HYUNG!"
"Tamam be sakin ol birşey demedik. Tavşan götü seni."
"HYUNG!YETER ARTIK!"
UTANÇTAN YERİN DİBİNE GİRDİM TANRIMMMMM...
"Neyse Jungkook gideyim ben size kolay gelsin."
O kadar rezillikten sonra ayyyyyy....
"Ben seni geçireyim işin vardır."
Taehyungu geçirdim ve kapıyı kapattığım an ölüm saati başlamıştı...
"HYUNG! GELİYORUM HAZIRLAN LAN ECELİN GELİYOR LAN KEDİ SİKLİ YAVŞAK SENİ."
Taehyung'tan
Arabama bindim. Gülmekten kendimi alamıyordum. Takma di- PUHAHAHAAHHAHAHAH... AY sakinim offff karnım ağrıdı gülmekten...
Arabayı çalıştırıp hyungum evine sürmeye başladım. Endişe etmemeleri için Jin Hyungu aradım.
Alo hyung.
LAN GÖTÜM NEREDESİN SEN LAN! Götüm senden güzelde neyse. LAN NEREDESİN İT BOKU SENİ PİÇ-
HYUNG sakin ol geliyorumm.
Neredesin lan neredeeeeee!?
Ya hyung kaza yaptığım kişi varya onu bıraktım işte of.
Geliyom amk ne çok abarttınız.Buraya gelicen sen göt deliği taze ama yüzü boktan insan seni sike şike tavaf yaptırıcam.
Kapattımmmm.
Telefonu kapatıp cebime sıkıştırdım ve yola odaklandım.
...........................
Yarım saat sonra hyungumun evine vardığımda arabayı uygun bir yere park edip araçtan indim. Jin hyungun evine yürüdüm. Kapının önünde durup bütün küfürlere kendimi aktif moda getirdim ve kapı zilini çaldım...
(DİNGDONNNN KDBDNDHDJSBJSBS)
J-hope hyungum kapıyı açmıştı. İlk bir yüzüme baktı. Heralde kendini küfür hazırlıyordu. Beni ensemden tuttuğu gibi içeri çekti.
"Geç içeri yarram. Kâfirin evladı nasıl endişelendik biliyon mu sen!?"
Enseme ve kafama tokadı çaktığı gibi beni içeri sürükledi. Hay amk bir daha geç kalanı siksinler lan. Jin hyung beni görünce hemen ayağa.
"Ooooo paşam teşvik ettiniz sonundaaaa."
"Hyung geldim işte uzatmayın amk offff."
Bir koltuğa kendimi attığım gibi hemen yerime iyice kuruldum.
"Salak senin için endişeliyiz bu kadar."
"Sakin olun hyung. Ben kendi başımın çaresine bakacak yaşa geldim."
"Enişeliyim kardeşim anlamıyor musun?"
"Anlamıyom hyung işte tamam bu kadar yeter."
"Benim taehyung adında bir kardeşim var başka yok korkuyorum amk anla beni sende."
"Üzgünüm hyung. Sadece eğlenmek istiyorum bu kadar. Ama abartıyorum bazen üzgünüm."
Kalkıp Jin hyunga sarıldım ve beni affettiğinj söyledi ve oturduk. Sohbetimiz çok güzeldi taaaaa ki...
Biliyorum hep TAAA ki ile bitiriyom. Sıkıyordur ama heyecanlı olsun diye öyle bebekler neyse bu kadar benden.
Tel hep donuyor bugün hep kastı amk yaaa ve istek olmadığı için maalesef böyle oluyor yazdığım zaman bir bölüm bitirebilirim ama işte okumak için kullanıyom normlde neyse öptüm sizi güzel gecelerrrr💋💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY BAR | TAEKOOK
HumorEvinden çıkarak tek planı içmek olan Jungkook ve bir adet onu evinde güzel ağırlayacak olan kişi Taehyung... Seme=Tae Uke=Jungkook ❕CİNSELLİK VARDIR RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN(KÜFÜR İÇERİR)