Hoi, ik ben Milo Ter Reegen ik ben 24 jaar en ik woon in Almere haven samen met mijn beste vrienden: Matthyas, Robbie, Raoul en Koen. We hebben een youtube kanaal met de naam bankzitters en maken elke woensdag en zondag een nieuwe video. Meestal iets van een eetwedstrijd, verstoppertje, een vlog, vrijmibo een videoclip of iets anders.
we hebben twee liedjes op onze naam staan namelijk: niks met 6,5 miljoen weergaven op youtube en stapelgek met 4,6 miljoen weergaven. Onze droom is om ooit op te treden in de ziggo dome of in afas live, maar dat gaat ons waarschijnlijk niet lukken haha.Hey, ik ben Matthyas Het Lam maar iedereen noemt me Matthy, ik ben 28 jaar en ik ben lid van de bankzitters. Misschien ken je dat niet want we zijn ook nog niet heel erg bekend. De bankzitters is onze vriendengroep bestaande uit: Milo mijn beste vriend, Koen, Robbie, Raoul en ik. We hebben een youtube kanaal en maken daar vaak filmpjes op, ook wonen we sinds kort samen.
Hallo, ik ben Raoul De Graaf en ik ben 29 jaar oud, samen met mijn beste vrienden woon ik in Almere haven en ik heb ook een vriendin, Lieke. Ze komt vaak langs in ons huis en binnenkort gaan Lieke en ik ook samenwonen. Daar heb ik heel veel zin in omdat ik dan meer tijd met haar kan doorbrengen alleen ook vind ik het heel jammer dat ik dan minder tijd met de jongens kan door brengen. Ik ben eigenlijk een soort vader van de groep, ik kook, doe de was, ruim de troep van de jongens op, breng de jongens overal naartoe en het belangrijkste, ik hou van ze met heel mijn hart.
Hoi, ik ben Koen Van Heest ze noemen me ook wel de dnp master, ik ben 25 jaar en ik heb een eigen app bedacht en online gezet. De app heet kaasje en hij is heel leuk. De jongens zeggen dat het een meme is alleen ze zijn gewoon jaloers. Ohja helemaal vergeten te zeggen, ik zei jongens maar ik bedoelde de bankzitters dat is onze vriendengroep waar we sinds kort mee samen wonen en ook twee hits mee hebben.
Hey, ik ben Robbie Van De Graaf ik ben 25 jaar en ik kom uit Brabant, Ik ben psv fan, hou van worstenbroodjes en ik hou van Guus Meeuwis. Kort om, ik ben een echte Brabander. Helaas woon ik niet meer in Brabant omdat ik samen woon met de bankzitters dat is wel gezellig maar ik had eigenlijk liever met hun in Brabant gewoond maar goed het is wat het is.
JE LEEST
When we are together, everything will be fine.
FanfictionDe bankzitters struggelen heel erg met hun zelf, zijn ze echt zo dik en lelijk zoals de andere altijd zeggen? De opmerkingen die de jongens vaak te horen krijgen maakt iedereen steeds meer kapot. Wanneer het eindelijk weer een beetje goed gaat bij i...