5. NUTTELOOS

201 10 0
                                    

"and i never felt so alone,  felt so alone"

matthys pov:
het is nu al twee dagen na de ergste avond uit mijn hele leven. Ik heb de afgelopen dagen de hele tijd in mijn bed gelegen, nagedacht over Milo en ik voel me zo schuldig. Ik had het door moeten hebben, door moeten hebben hoe erg hij struggelde maar dat deed ik niet. Ik dacht alleen maar aan mijzelf, ik had aan Milo moeten vragen wat er was en hem dan proberen te helpen. Maar het enige wat ik deed was feesten terwijl Milo nouja zichzelf ophing. "Ma-hat ben je wakker?" hoor ik Raoul vragen, ik antwoord niet en blijf stil op bed liggen. Ik hoor Raoul de deur van mijn kamer openmaken, ik doe mijn ogen dicht en ik hoop dat Raoul snel weer weggaat. Gelukkig doet hij dat en loopt hij weer terug naar de deur.

raouls pov:
Ik loop Matthy zijn kamer binnen hij is al 2 dagen niet meer beneden geweest en het enige wat hij doet is in bed liggen. Zijn kamer ligt vol met lege blikjes Red Bull en Bier, ik maak me echt zorgen om hem. Koen, Robbie en ik hebben het ook heel lastig met het verlies van Milo maar Matthy heeft het echt zwaar. Ik loop weer naar beneden, "jongens ik maak me zorgen om matt, hij is al 2 dagen niet beneden geweest en eet helemaal niks meer wat moeten we nu?" "ik weet het niet Roel, we hebben het allemaal zwaar, maar Matthy lijkt het echt heel lastig te vinden inderdaad." "ik denk dat we hem gewoon met rust moeten laten, hij komt vanzelf wel naar beneden en met hem praten heeft toch geen zin als hij niet wilt praten. ik knik "dat is waar, maar we kunnen hem toch niet dagen in bed laten liggen?" "het komt wel goed waarschijnlijk komt hij zometeen naar beneden Roel, geen zorgen." Maar dat is niet zo, het is nu 23:48 en ik lig in mijn bed. Ik heb niks meer van Matthy gehoord en ik probeer me geen zorgen te maken maar dat doe ik toch. Ik denk na over Milo, hoe lief en grappig hij altijd was en hoe hij altijd voor iedereen klaarstond ook al leek dat in de videos misschien niet zo. Ik voel een traan over mijn wang rollen, wat mis ik Milo toch.

When we are together, everything will be fine.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu