HAHHAHAHAHAHAHAH
Mert pov:
Sonunda Baran'ın evine geldim. Baran niye öyle bakıyor acaba?
Bir anda bakışlarını bana çevirdi gözlerimiz buluşunca kalbim yine pırpır atmaya başladı ve bakışlarımı çevirdim. Baran utandığını anlamış olacak ki gülmeye başladı ve yakınıma geldi.
O kadar yakındık ki sanki biraz daha yaklaşsa öpüşücektik. Belimden tuttu ve kulağıma fısıldadı."Bunda bile bu kadar utanıyorsan ben seni öptüğümde ne yapacaksın acaba?"
ÖPMEK???NE NASIL BARANDA BENDEN Mİ HOŞLANIYOR. TAMAM SAKİN KALMALIYIM AMA KALAMIYORUM KESİN YÜZÜM KIPKIRMIZI ŞU AN AYY KAÇ YILLIK CRUSHIM BENDEN HOŞLANIYOR AYYYYY.
"N-ne beni öptüğünde?"
"Bende seni seviyorum prenses"
"Baran..."Baran beni daha da yakınına çekti. Az kalsın öpüşüyorduk keşke öpüşsek.
"Amma da utangaçsın Mert biraz delikanlı ol"
"K-kes b-" lafımı bitiremeden beni öpmeye başladı kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyorum. Nefes almam için beni ittirdi."B-baran"
"Tadın vanilya gibi"
"İnsanların aroması olmaz Baran."
"Olur"
"İyi ols-"(AĞAĞAĞA GAY)
Yine beni öpmeye başladı bende karşılık verdim. Sanki öpüşüyor değil kavga ediyorduk.
Küçük bir tartışma sonrası o dilini ağzıma soktu.
(BUNU YAZDIĞIMA İNANAMIYORUM)
Baran'ın telefonunun çaldığını duydum.Baran pov:
Anasını siktiğimin İpek'i arıyor yine açmazsam beni öldürecek.
"Alo"
"LAN NİYE OYUNU BIRAKIP GİDİYON"
"Ya kess işim çıktı tamam mı"
"Bu iş mert olabilir mi?~"
"İpek sal"
"Yo benim sevgilim daha güzel"
"SENİN SEVGİLİN Mİ VAR?"
"Evet hemde o "
"İpek o çeneni kapamazsan ben gelip kapayacağım"
"Şakaydı ben Onunla çıkmıyorum ama cidden sevgilim var"
"Senin gibi biriyle kim çıkarki"
"KES ARÇELİK SÜPÜRGEYLE SİKTİĞİMİN ÇOCUĞU"
"İyi görüşürüz İpek"Merte baktığımda bana kötü kötü bakıyordu muhtamelen bir "hanımefendiye" böyle dememin kaba olduğunu düşünüyor. Ama hak etti tam öpüşürken aranır mı.
Bide sevgilisi varmış kim onun gibi bir obezle çıkar ki.( OLUM SEN BELA İSTİYON GALİBA SİKİCEM SENİ)
Merte odama çıkmasını söyledim. O da dediğimi yaptı. Ona yaptıklarımdan ve yapacaklarımdan haberi bile yok saf çocuk seni.
Yağmur Merti benimle aldattı
(NEEEEE)
...Gay sadece gay
Gorusurudueueusu