1. Bölüm

49 1 0
                                    


3. Kişi

"Bunu bana nasıl yaparsın beni sevdiğini söylemiştin" dedi çocuk.

"İnsanların fikirleri değişebilir Mert sırf seninle oldum diye sonsuza kadar seninle birlikte olamam" dedi kız olan.

Mert pov:

Ona sevgimi vermiştim o ise bunu kabul etmeyip beni aldattı. Hayat hiç adil değil.
Keşke Baran'ı dinleseydim belki şu an kavga ediyor olmazdık.

"SEN KENDİ CİNSİNİ SEVİYORKEN BEN NASIL SENİ SEVEBİLİRİM"

Kendi cinsimi sevmek? Aptal kız yine benim gay olduğumu idda ediyor.

"SEN GİT BARAN'A SİKTİR KENDİNİ"

"BEN GAY FALAN DEĞİLİM VE TARIK'I DA BU OLAYA KARIŞTIRMA"

"TABİ SEN GİT SEVGİLİN YERİNE ELİN ADAMINI KORU"

"BEN BARAN'A AŞIK FALAN DEĞİLİM SENİ ANNEDEN DOĞMUŞ OROSPU TARIK HAKKINDA BÖYLE KONUŞAMAZSIN ÖZELLİKLE SEN, SEN SADECE BENİM KALTAK SEVGİLİM OLARAK BİLİNİYORSUN TEK BİLDİĞİN SUÇLAMAK AMA SENİN YAPTIĞIN ŞEYLERDEN BAHSEDİNCE BİZ Mİ SUÇLU OLUYORUZ."
Ne dediğimin farkına vardığımda Yağmur hayatımın tek neşesi gitmişti hayatımı karartı o.

Baran'ı dinlemeliydim o ne yapacağını söylemişti.

Oh Baran gökyüzünde 10 tane güneş olsa sensiz yine karanlık olurdu. Sen benim asıl neşemsin seni seviyorum sana aşığım. Seni her gördüğümde kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor.

Belkide bu olanları Baran anlatmalıyım.

Baran pov:

"YA PİÇ DOĞRU DÜZGÜN OYNASANA HEM KÖTÜ OYNUYORSUN HEMDE KİLL'İMİ ÇALDIN SENİ-" lafımı bitiremeden telefonumun çaldığını duydum. Arayan kişi Keremdi oyunu kapatıp hemen telefonu açtım.

"A-alo Baran"
"E-efendim"
"Ya gerizekağlı niye benimle dalga geçiyorsun"
"Canım istiyo prenses yapacak bir şey yok"
"Canına sıçayım"
"Tamam sıç neyse sen neden aradın beni"
"Ben Yağmurla ayrıldık beni aldatmış"
"Ben demiştim sana dimi"
"Evet"
"Baran knows best"
"No"
"Eğer daha iyi hissedeceksen bize gelebilirsin"
"Olur ben geliyorum"
"Tamam görüşürüzz"

Hah aldatmış ha iyi olmuş o kız Mertimi hak etmiyordu. Hayatımda Mert dışında kimseyi bu kadar güzel bulmamıştım. Karanlık ruhumu aydınlatacak kadar güzel.

AAAAA BEN YAKINDA ATARIM 2. BOLUMU ASKLAR GORUSURUZZZZZ

Hayatım kadar kısa oldu buneee

Just usHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin