Dördüncü bölüm; Kim düzenledi~

43 6 3
                                    

Katsuki, İzuku 'yu sağ selim kurtarmıştı ve hiç bir şeyleri yoktu... bun at arabası için söyleyemeyiz ama , "Sen gitt kacchan," dedi İzuku.  "Sana doyamadan gidiyorum dekum" dedi Katsuki ve kapı.... kapıdan çıkmak yerine camdan atladı. İzuku güldü.
  Etrafa bakındında kacchan kalp kolyesi yanıyordu . "Bu... fermon taşı?" Dedi İzuku, Katsuki en başından beri planlamış ti.

(Y/N; Fermonran birikti bir taş hamile omagalar alfalarindsn uzak kaldıkları zaman , bebek için sağlık bir yöntem di4r.)

İzuku tekrar güldü, Katsuki onu mutlu ediyordu, Eskiden körü şeyler olsada , Tek ve ilk aşkı Katsuki Bakugou du.
O an kapı açıldı.  "İzuku , Mina bizi ziyarete geldi," dedi Kirishima.  İzuku tamam anlamında kafasını saladı .

♤♤♤

Misafir salonuna geçtiler, Mina ilk İzuku ye sonrada Kirishima ya sarıldı.
"İzuku!! Aşk yağğ özeldin" dedi Mina , İzuku 'yu iyice süzdü, anlamıştı, "iki günde çocuk mu yaptınız , ben..." Dedi Mina, Kirishima şaşırdı. "Evet.." Dedi İzuku . Mina somurtu, çünkü Mina İzuku ile Bakugou nun olacağına inanıyordu... ama bebek ?, Mina bunu çok takılmış dı. Hem Denki ve Midoriya aynanda idare edemez di Denki ne kadar da rahat takılsa da üzlüyor kırılıyordu. "Minapro iyi misin?" Dedi Kirishima.  "Yok İyim " dedi İzuku .
"Ben izninizle odama çekileceğim" dedi İzuku.  "Tabiki de " dedi Mina.

♤♤♤

"DENKI NE OLACAK ! SÖYLESENE "diye bağırdı Mina . "İkisi de omegam" dedi Kirisima.  "HA!? NE DİYORSUN, KATSUKİ NE OLACAK " dedi Mina. "Eğilecek " dedi... "SİKTİR , BU SEN DİĞİL SİN ALFAN ! ALFANI KABUL ET VE KURTUL BUNDAN ; SENI BIR OMAGAN VAR ODA DENKI" dedi Mina."denki mi öf ... onun feromonları çok... ko-gu" dedi Kirisima.  "Kiri sen denki ye götürücem, ve ona anlatacak sın" dedi Mina. "T-tamam" dedi Kirisima.

"Kiri karar ver kim?"Dedi kiri
"Katsuki "dedi afla. "Ne diyon lan " dedi Kirisima.  "Hqdi ama hep onun altında kaldın, ve onun sevdiği adamı siktin, onu sikmek ise ... onun alfsına zarar v-" dedi
Alfa(sı) "Hayır ben denki yi seviyorum aptal " dedi

"Ülke yi bu halde yönetemem"dedi Kirisima.  "İzuku haleder korkma" dedi
Mina . Kirisima omaga ya bir not bıraktı.

♤♤♤

İzuku orada bulunan feromonlar dan sıkılmış ve midesi bulaşmıştı
"Kacchan ne yapıyor acaba" dedi İzuku


♤♤♤


"Lan kim düzenledi dedim sana" dedi Katsuki.  "Bilmiyorum efendim" dedi köylü. "Sikerim ananı " dedi Katsuki.
"Efendim biz basit küçük bir kıralığız "
Dedi köylü... Katsuki sinirleniyordu ve etrafına da bunu yansıtıyordu. "Evet" dedi . Katsuki arkası döndü-önü döndü ve adamın boğazını kesti, "Bu halktan olan herkesi öldürün " dedi Katsuki.  "Tabikide efedim " dedi Asker beta.

♤♤♤

Izuku 'nun karına ağrılar girmeye başladı.  N'oldu anlamıyordu. Katsuki nin ona verdiği kolyeden feromonları kokladı, ama yeterli diğidli. Hızla banyoya koştu ve kustu. "Sakın ol" diyordu kendi kendine... ama karını daha da ağrıyor ve başı dönmeye başlıyordu. İzuku hâlâ anlam veremiyordu.- Yatağa gitti ve biraz uzandı-

-malum sınav haftası ve Mango nun ve benim notlar kötü Mango bir ing ve din yapıyor bende bir Mat ve Din yapamiyorum. -Arthur

Who is OMEGAM-BkDk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin