Merhaba iyi okumalarr
Beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum!!Kişi:
Omega(m)Omega(m):
Ne yaptınız soobinSoobin:
Geldik hastaneye
Doktor önce elle midesini muayene etti sonra
Beomgyu kan ve idrar testi vermeye gitti
Anlamadık adam sonuçları görünce bir garip baktı ikimize
Beomgyunun alfasıyım sandı herhalde ne zamandır birlikte olduğumuzu sordu
Omega hastalıkları bölümü bakmalı dedi
Taehyun'un yanına geldik şimdi sıra bekliyoruz
İçeride hasta var
Beomgyu biraz gergin
Yumurtalıklarında kis olmasından şüphelendik
Bir arasana Beomu
RahatlatOmega(m):
Ya bebeğim benim🥺
Umarım ciddi bir şeyi yoktur
Arıyorum şimdi
(görüldü 9.49)
(çevrimdışı 9.49)"Görüşürüz hyung... ben de seni seviyorum." gülümseyerek ona bakan Soobin'e döndü. "O da seni seviyor." Beomgyu aramayı sonlandırdığında Soobin elini omzuna atıp destek vericesine vurdu.
"İyi geldi mi Yeonjunla konuşmak?"
Kafasını olumlu anlamda sallarken yanıtladı, "Boşuna şifacım demiyorum ona. İki dakikada morelimi toparladı."
"Merak etme kötü bir şey çıkmayacağından eminim." Soobin'in güven verici sesine karşı Beomgyu içini kemiren duyguları atmak istercesine derin nefes verdi
"Umarım hyung." demekle yetindi. Doktorun test sonuçlarına bakarken ki yüz ifadesi aklından çıkmıyordu.
"Teşekkür ederiz Bay Kang." kapı açılıp odadan bir çift çıkarken hemen arkalarında beyaz önlüğü ile Taehyun'u gördü. Farkında olmadan ayağa kalkarken Soobin'de ona eşlik etti.
"Unutmayın. Tatlı ihtiyacınızı meyvelerden karşılayacaksınız. İkizlerinizi iyi besleyin. Ve bu süreçte cinsel birliktelik yok." Erkek omega elini şiş karnına götürüp gülerek başını salladı.
Alfa eşinin belini tuturken doktora yanıt verdi,"Hiç merak etmeyin Bay Kang. Gerekirse elimde meyve tabağıyla peşinde koşarım."
Taehyun ikiliye gülümseyip veda ettikten sonra Beomgyu'yu görmesiyle kaşları havalandı. "Beomgyu?" İkiliye doğru yaklaştı. "Muayene oldun mu? Doktor Jiho ne dedi?" Bakışları yanındaki alfaya gidip gelirken merakla omegadan cevap bekliyordu.
Bu alfada kim ve niye omega onun nane kokan feromonlarından kokuyor?
Taehyun kurdunun içinde depar attığını hissediyordu.
"Doktor omega hastalıkları bakması gerek dedi." eli Soobin'in koluna giderken rahatlayabilmek adına gömleğine sinen nane feromonunu kokladı.
Taehyun bu görüntüye oldukça sinir olsada çenesini sıkıp başıyla onayladı ve eliyle içeri girmelerini işaret etti.
İkili tekli koltuklara geçerken Taehyun masasına yerleşmiş Doktor Jiho'nun yolladığı raporlara bakmak için bilgisayarını açmıştı.
"Bak şu işe diye." mırıldandı ekrana bakarken
Beomgyu telaşla, "Ne oldu?" diye sordu.
"Doktor Jiho dosyayı gönderirken gönder tuşuna basmayı unutmuş. Sistemde dosyan gözükmüyor. Bunu sık yapar." hemen ardından masada duran kablolu telefonu kulağına dayadı. "Asistan Hanni, Doktor Jiho bana yolladığı hastanın raporlarını sisteme yüklememiş. Söyler misin hemen atsın. Choi Beomgyu. Teşekkürler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Night [TAEGYU]
FanfictionHer şey bir viski bardağıyla başladı. taegyu, texting, düz yazı, omegaverse