15.Bölüm

556 73 23
                                    

Kişi:
Jaehyun

Taehyun:
Geldim bekliyorum
Çok gerginim
Sırf seviyor diye
10 paket çikolatalı puding
Aldım
Buluşma noktası olarak
Çocuk parkı seçmiş
Aklıma mı girmiye çalışıyo

Jaehyun:
Mesaj kutumu siktin amk
Alıntıladı: "Aklıma mı girmiye çalışıyo" çalınmaya müsait yani

Taehyun:
Hayır öyle değil
(yazıyor...)
Dün akşam benim hakkımda bir şey dedi mi
Aradım açmadın şerefsiz

Jaehyun:
Konuyu dağıtma şekline sokayım
Sanane

Taehyun:
Banane mi
Oğlum seni öldürürüm

Jaehyun:
Ringe çağırıyorum seni  👍🏻

Taehyun:
Sikcem oğlum
(yazıyor...)

Jaehyun:
Lütfen korun :(
Sonra tohumunu bıraktığın omegaya gecenin bir yarısı yemek yapmaya gidiyorum :(

Taehyun:
Bana bak
(yazıyor...)
Sikter sgelşto
(görüldü 12.40)
(çevrimdışı 12.40)

Jaehyun:
Git ve erkek ol👍🏻



"Beomgyu." Taehyun etrafa bakınarak onu arayan omegaya karşı oturduğu banktan ayaklanıp el salladı.

Beomgyu ona doğru yaklaşırken giymiş olduğu ayıcık desenli tişörtü yüzünde tebessüm olmuşmasına neden oldu. Taehyun bu insanın hamile olmasını bir türlü kendine inandıramıyordu.

"Selam." diyerek yaklaştı Beomgyu. Sesinde soğukluk vardı. Taehyun halen kendisine kırgın olduğunun farkındaydı. İkili banka oturduklarında alfa yanındaki tatlı dolu paketi omegaya doğru uzattı. "Bu ne?" diye sordu Beomgyu içine bakmadan önce.

"Senle gittiğimiz pastaneden aldım. Çok sevmiş görünüyordun. Aldım işte biraz sana."

Beomgyu gördüğü tatlılarla yüzünde güller açarken Taehyun'a döndü. "Biraz mı?" diye sordu hayret ve sevinçli çıkan sesiyle.

Taehyun uyarır bir tonla konuştu, "Hepsini bir oturuşta ye diye almadım ama." ardından omeganın çocuksu sevince sırıtmadan edemedi.

"Teşekkür ederim." diye mırıldandı Beomgyu. Ardından kaçamak bakışlar atarak alfayı süzdü.

Kolejli çocuk kombinine mavi bir bere eklenmişti. Bu görüntüyü sevimli buldu.

"Konuşmak için buluşmuştuk." paketi yanına alıp bacaklarını bankta kendine doğru çekip oturdu Beomgyu. Karnına arada giren kramp yüzünü buruşturmasına neden oldu.

Taehyun hızla bu durumu fark etti, "Hala karnın mı ağrıyor senin?"

Beomgyu tereddütle başını salladı. "Özellikle sabahları kahvaltıdan sonra oluyor."

"Çoktan o dönemin geçmesi lazımdı. Yarın hastaneye gel. Başka testler yaptıralım." Beomgyu, Taehyun'un sesindeki endişeyi çok net almıştı. Bu durum ister istemez ona karşı yumuşamasını sağlasada gardını indirmedi.

One Night [TAEGYU]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin