Victoriin otec Francesco se rozhodl Victorii najít snoubence a proto uspořádal ples. Pozval na něj jedny z nejvíce postavených rodin.
Francesco nechal Victorii ušít šaty na míru. Na ušití si najal Julii Lopez nejlepší švadlenu ve městě.
,,Jsou překrásné.'', prohlásila Victoria když už byly šaty hotové. Blížil se večer, Victoria byla nervózní a nemohla přestat myslet na Alucarda.
,,Uvidím ho ještě někdy?'', pomyslela si. Začala mít při pomyšlení na něj divný pocit v břiše. Najednou ji zavolala služebná kvůli tomu, že hosté začali přicházet. ,,Už jdu.'', odpověděla.
Sešla dolů a tam ho spatřila. Povídal si s jejím otcem, jen už neměl oči červené jako krev, ale zelené jako čerstvě rostoucí tráva.
,,Dobrý večer slečno Victorie.'' ,,Dobrý večer pane Alucardo.'', pozdravili se navzájem. ,,Vy dva se už znáte?'', zeptal se Francesco.
,,Ano potkali jsme se na tržnici, když jsem šla pro květiny na pohřeb matky, to od něho mám ty černé tulipány.'', odpověděla.
,,Dobře.'', řekl Francesco.
,,Smím prosit slečno Victorie o tanec?''
,,Samozřejmě.''
Victoria a Alucardo se dali do tance.
,,Pokud máte nějaké dotazy slečno Victorie tak se ptejte.''
Proč jste měl předtím oči červené a teď je máte zelené?''
,,Mohl to být optický klam způsobený slunečními paprsky.''
,,Proč je vaše pokožka tak bledá a studená?''
,,Nechodím moc na slunečním světle, raději chodím za měsíčního svitu, tím to nejspíše je.''
,,Mohu mít teď otázku já?''
,,Samozřejmě.''
,,Proč vám při pohledu do mích očí tolik tepe srdce?''
,,Protože mě fascinujete svou galantností a omamující krásou.''
,,A jak jste ti zjistil?''
,,Lze to vycítit na vašich rukou.''
,,Už raději půjdu.''
,,Dobrou noc Victorie.''
,,Dobrou noc Alucardo.''
ČTEŠ
Zakázané ovoce
VampirFantasy dílo protkané romancí dvou duší, jež spolu nemohou být. Příběh vypráví osud mladé dívky šlechtického původu, která žije v 16. století ve Francii. Setkání se záhadným mužem, jehož jméno je Alucardo, se jí stane osudným. Láska plná strasti, st...