⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙Bölüm : 3 Kalbi Kırık Ruhlar
⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙
Yatakta yan dönmeye çalışırken tekrar yay gibi yerine düştü Ayame, hareket ettikçe canı acıyor, canından çok ruhu acıyordu.
İnsanlar yaptıkları şeyin iyi hissettirdiklerini söylerlerdi ama Ayame hiç bir saniyesinden keyif alamamıştı. Bu konudaki tek sorunun kendisi olduğunu da biliyordu, İzana'yı suçlayamazdı.
Bu geceden sonra emindi, İzana kesinlikle bir şeyler fark etmişti, hatta sonra Shinichiro ile bununla ilgili bir şey yaşamıştı. Bunu anlamayacak kadar aptal değildi.
İzana'nın belindeki ellerini sıkıca tutup sonunda kendisini yan çevirmeyi başardı. Yorgun olduğu halde yan dönmek için o kadar uğraşmıştı ki nefes nefese kalmıştı. Tam kurtulduğunu düşünürken tekrar sıkılaşan kavrayışıyla nefesini seslice verdi.
Nişanlısının kalbini kırmayı asla istemedi, onun da neden bunu yaptığının farkında olduğunu biliyordu ve yine de devamını getirmişti. Yine onu reddetmemişti. Bu düşüncelerini yoğunlaştırıyor, kalbini daha çok acıtıyordu.
İzana'yı daha önce hiç böyle görmemişti. Saatler boyunca kızın yorulmasını umursamamıştı, bazen ifadesini gizleyememiş ve yüzündeki öfkeyi Ayame'ye göstermişti.
Sanki içten içe benim demeye çalışıyordu. Neden bu kadar hırs yaptığını anlayamadı. En son Mikey'le kendisi hakkında inatlaşırken böyle görünmesi Ayame'yi endişelendiriyordu.
Beyni şüphelenmek istedi, eğer İzana iyi niyetli olmasaydı Shinichiro'ya aşık olmasında bir sorun olmayacaaktı, anlayış göstermek zorunda kalacaktı. Fakat kalbi tamamen tersini söylüyordu.
İzana Ayame'yi gerçekten seviyordu ve onun abisini sevdiğini düşündükçe onu abisinden uzaklaştırmak istedi. Shinichiro'nun buluştuklarında söylediği şeyler de hiç yardımcı olmuyordu.
Beni ilgilendirmez, demişti. Sonuçta ben onunla ilgilenmiyorum. Sana aşık olmadığını biliyorduysan başkasına olabilme ihtimalini düşünmen gerekirdi.
İzana kabullenmek istemedi. Ayame ilk defa kendisine bir adım attığında yenilgiye uğradığını hissedip daha çok sinirlendi. Eğer karşılık vermeseydi onu tamamen kaybedebilirdi de.
Ama Ayame'nin ona yaklaşmasının tek nedeni çok sevdiği abisiydi. Kendisine yedirememiş olmasını anlayabiliyordu, kafası karışmış gibi hissediyordu. Ona karşı mahcubiyet hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takane no Hana - hanahaki [ Sano Shinichiro ]
Fanfiction✓ tamamlandı. shinichiro x oc x izana [ Hanami Ayame hayatı arkadaşlarından ibaret sanan kimseye karşı saf duygular beslemeyen bir kızdı, nişanlısının abisine karşı hissettiği şey fazla ileri gitti. ] dilf shinichiro. angst. mini fic. ⋘ ────...