⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙
[ 27 Ocak 2024 ]
"Anne!"
Ayame kendisine doğru koşan Manjiro için kollarını açtı ve çocuk annesinin karnına çarpıp kollarını sardı.
Arkadaşları evine geldiği gün Shinichiro ve İzana'nın nasıl bakıştığını görüp iç sesini dinlemeseydi biliyordu ki şu an sahip olduğu şeye sahip olamazdı.
İnsanlar dağılırken İzana onları yolcu etmek için aşağı inmiş, Shinichiro Ayame'ye hislerini itiraf etmişti o sırada. Kız ilk başta ne tepki vereceğini şaşırsa da son anda içeri giren İzana o ikisinin ne durumda durduğunu görünce tekrar delirmiş ve bu sefer abisine saldırmıştı.
Ayame onu asla bu davranışı için suçlamadı. Bunun yerine yüzsüzce Shinichiro'nun yaralarıyla ilgilendi. Kendisini çıkmazda hissediyordu o aralar.
Shinichiro gideceğini söylediğinde Ayame de onunla gitmek istedi. Hayatı boyunca sadece arkadaşları için yaşadı. Bundan sonrasını da kendisi için yaşamak istemişti. Ne kadar hiç yaşamamak istese de.
İzana ile daha az mutlu olacağını düşünmüştü ama İspanya'ya gelip telefonunu değiştirdiğinde ve arkadaşlarıyla iletişimi sonsuza kadar kesmesi gerektiğini fark ettiğinde kalbinde bir şeylerin parçalandığını hissetti.
Sonra hamile olduğunu öğrendi, Shinichiro ile hiç beraber olmamıştı gittikten sonra ve İzana'dan olduğuna emindi. Bu sadece geri dönmeye daha çok korkmasına sebep oldu.
Karnında birinin çocuğunu taşırken başka bir adamla kaçmıştı, hem de karnındaki çocuğun amcasıyla.
Shinichiro'ya söylediği zaman iyi bir tepki aldığında şaşırmıştı çünkü kendisiyle beraber bir yük getirmiş gibi düşüneceğinden korkmuştu.
Ama Shinichiro kardeşini tanıyordu, son zamanlarda Ayame'nin kendisine ait olduğunu kanıtlamak için her şeyi yapıyordu ve bunun bir sınırı yoktu. Muhtemelen bilerek hamile bırakmıştı, amacı buydu.
Fakat tamamen ulaşamamıştı amacına.
Eğer Ayame hamile olduğunu kaçmadan önce öğrenseydi kaçmazdı, hayatından Shinichiro'yu çıkarırdı direkt. Babasız büyümenin ne demek olduğunu çok iyi biliyordu.
Manjiro ne zaman Shinichiro'ya baba dese Ayame'nin kalbi sıkışırdı. İzana'nın hayatını elinden çalmış gibi hissediyordu. Hem karısını hem de çocuğunu almıştı elinden ve kendi elleriyle abisine vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takane no Hana - hanahaki [ Sano Shinichiro ]
Fanfiction✓ tamamlandı. shinichiro x oc x izana [ Hanami Ayame hayatı arkadaşlarından ibaret sanan kimseye karşı saf duygular beslemeyen bir kızdı, nişanlısının abisine karşı hissettiği şey fazla ileri gitti. ] dilf shinichiro. angst. mini fic. ⋘ ────...