Sigaradan aldığım son dumanı derince içime çekip başımı havaya kaldırarak ağzımdan ve burnumdan verdim bitmiş olan sigaramı yere atıp ayağımla ezdim Kolumu göz hizama kaldırıp yeni aldığım son model saatime baktım on dakikadir salak arkadaşımı merti bekliyordum.Acaba Yolda gelirken kaza yapıp gebermişmiydi şerefsiz,bu düşünce hoşuma giderken genişçe gülümsedim biraz kaçık olduğum doğrudur.
Kulağımı sağır edicek kadar yüksek çıkan ve fazlasıyla aşina oldugum motor sesiyle az öteye baktığımda mertin geldiğini gördüm,görünüşünü sevmesede sırf hız seviyesi yüksek diye büyük bir istekle çok pahalı olmasına rağmen yeni aldığı dobge tomahawk marka gıcır gıcır parlayan motoruyla yanıma gelip durduğunda ona baktım.serefsizin bok gibi parası vardı tabi düşünmezdi,ben de en az onun kadar zengin olsamda hep fakir kafasındaydım.
Motor gayet iyidi ama yinede beni geçemezdi,çünkü ben bu işin ustasıydım benimkisi başka bir seviyeydi benim motorsikletim Honda marka simsiyah yeni olmamasına rağmen her gün özenle bakım yapmamdan kaynaklı parlayan motorum merti ve diğer arkadaşlarımı her türlü hızla yenmeme yardımcı olmuş en iyi arkadaşımdı.
Motorum olmadan asla yapamazdım,o benim bebegimdi,kendime yapmadığım bakımı ona yapıyordum,benimki bagımlılıktı,yıllardır motor yarışlarına anlayamadıgım bir tutkum vardı.
Motor binmek ve kullanmak bana özgür hissettiren tek şeydi,uçarcasına yaptığım hız nedeniyle tenimi okşayan rüzgarın verdi hissi tecrübe etmeyen bilemezdi.
Bu yüzden dolayı en az benim kadar cesur,çılgın ve umursamaz olan arkadaşlarımla hemen hemen hergün hiç bir kurala uymadan bazen hayatı tehlike atlatarak bu yarışları gerçekleştirirdik.
Bu umursamazlık belkide başımıza bir şey gelsede,zengin iş adamı babalarımızın parasına olan güvenimizden geliyordu, çünkü defalarca kez yaptığımız yasa dışı yarışlarda polislik olduğumuz olmuştur ve her defasında kurtulurduk.
Ama hayatı bir tehlike geçirdigimizde bizi kurtarıcak olan babamızın parası olmiyacaktı,işte arkadaşlarım bundan korktukları için kazanamazlardi.
Elbette motor kazaları küçümsenicek bişey değildi,çok tehlikeliydi üstelik o hızda ve çoğu zaman korumasızken.
Ama ben onlardan farklı olarak deliydim ,çoğu zaman ateşle oynar yapılmayacak şeyler yapardım bu yüzden dir ki yarışların kazananı hep ben olurdum buda arkadaşlarımı kızdırır benim için daha iyi rakip haline getirirdi.
Bu iş acayip hoşuma gidiyordu amına koyim.
Şimdi yine o yarışlardan birindeydik normalde bir kaç arkadaşımla daha yapacakken işleri çıkmasıyla ikimiz yapmaya karar vermiştik.
Mertte sonunda geldiğine göre başlaya bilirdik.şimdiden içimde oluşan heyecan ve adrenalinin haddi hesabı yoktu.
"Lan salak nerdesin iki saatir seni bekliyorum biraz daha gelmeseydin basıp gidicektim amınakoyim"
"Son anda babam tuttu beni anca gelebildim tatava yapma"
"Neyse"
Siyah büyük Kaskımı takıp motorsikletime bindim sol ayağımı yan sol ayaklıga yerleştirip sağ ayağında arka frene koyup ellerimde iki yandan gidona yokup hazır konuma geçtim.
Yan tarafıma baktım ve Mertte benim gibi hazır konuma geçince bana dönüp sırıttı"yenilmeye hazırmısın"dediğinde gür bir kahkaha attım"beni ciddiye alsan iyi olur çünkü hız sınırımız arasında dağlar kadar fark var bu sefer hiç şansın yok"dudaklarımdaki piç gülümsememle gözlerinin içine bakıp konuştum"görelim bakalım"dedim hala idalı olmam onu baya sinirlendirmişti bunu görmek bana daha çok zevk verdi çünkü bu asıl şimdi gerçek bir yarış olucaktı.
Şunu inkar edemezdim ki çok egoluydum.
ikimizde önümüze dönüp anahtarı döndürüp motoru çalıştırdık ayağım gaza basmak için hazırken mertten komut bekledim bu sefer yarışı başlatma sırası ondaydı.
Beklediğim komut Mert'in motor sesinden bana ulaşması için bagırarak "başla"dediği gibi asfalt yola çığlık attıracak şekilde çıkan yüksek sesle gaza bastık öyle hızlı sürüyordum ki şimdiden hız göstergesini tamamladıgıma emindim.
Mertle aynı mesafede olduğumuzu gördüğümde sırıttım motorsikletin hızı çok olsada beni geçmemişti çünkü o korkarak ve dikatli kullanıyordu ben ise umursamadan.
Aramızda çok fark yoktu.
Yarın umrumda değildi yarının bize ne getireceğini bilmiyorum o yüzden anı yaşıyordum bir saat sonranın bile garantisi yokken yarını düşünemezdim.
Yaptığım hızdan dolayı sertçe gelen rüzgarı Kaskım yüzümden korusada giydiğim deri ceketin içine sinsice girip vücuduma dokunup beni okşuyordu.
İşte bu his beni özgür hisettiriyordu aynı zamanda daha çok çılgınlık yapma isteğimi körüklüyordu.
Boş yolda başlayan yarışımız sonunda istediğim kalabalık trafik yoluna girdiğinde kalbim heyecanla hızlanmıştı çünkü bu kısım zordu bir sürü Arabanın içinde süzülüp hızından ödün vermeden geçmek akıl işi degildi ve bende deliydim zaten.
Arabaların arasından hızımı kesmeden makas atarak hızla yol alıyordum arkamdan edilen onlarca küfürü umursamadım hoşuma gidiyordu bu yol çok kalabalıktı kaza yapma olasılığı çok fazlaydı ama aynı şekilde devam ettim yan tarafıma kısa bir bakış attım mert yoktu arkamada aynı şekilde baktıgımda ardımda kaldığını gördüm söylemiştim onun cesareti yoktu buna.
Sırıtarak önüme döndüğümde karşıdan hızla gelen arabaya çarpıcagımı farkettigim an hızla sağa kırıp geri sola kırdım kontrolü elime aldığımda araba arkamda kalmıştı ucuz kurtulmuştum.
Yolun sonuna yaklaştığımızı farkettigimde morelim bozulmuştu biraz daha yarışsaydık fena olmazdı ama bugünlük bu kadarla yetinmek zorundaydım.
Bitiş olarak belirlediğimiz kısma vardığımda arabayı durdurdum ve Kaskımı çıkardım,nefes nefese kalmıştım Mert'in hala gelmedigini görünce otuz iki diş sırıtmaya başladım biraz orda durup nefeslendigimde mert geldi ve motorsikleti durdurdu.
Kaskını çıkardığında çok sinirli görünüyordu"sikeyim"dedi kinle yine kaybetmişti"oğlum sende başka bişeyler var amınakoyim"dediğinde daha çok güldüm ve "sana demiştim ben deliyim"dedim bana bakıp bişey demeden önüne dönüp sigarasını çıkardı ve dudağının arasına koydu tam çakmağı çıkarıp yakmıştı ki"lan yunus polisi"diyip hızla sigarayı attı bende dediği şeyle hemen Kaskımı takıp motorsiklete binmiştim merti beklemeden son hızla sürmeye başladım.
Tutuklansakta sadece para cezası yiyeceğimiz biliyorduk ama biz işin macera kısmındaydık çünkü bu polisler bizi tutmadan asla bırakmazdı.
Asıl heyecan şimdi başlıyordu amına koyim.
Ağaların selamm.
Motorisletlere aşık olduğum için bu kurguyu yazma kararı aldımm🦭
Öok güzel düşüncelerim var bu kitap için ama bakalım😌
Yorum yapmayı unutmayın, canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIZ TUTKUSU GAY
Short Storyİllegal yarışlar yapan ılgaz ve ona kafayı takan yunus polisi Ali..eşcinsel kurgudur.