Büyük malikane nin önüne geldigimde kapıdaki korumalar kapıyı açtıgında bahçeye girdim ve motorsikleti garaja boraktım.
Anahtarı cebime koyarken garajdan çıktım ve bana bakan mahmut abinin yanına gittim"selamünaleyküm abi"dedim.
"Aleyküm selam serseri"
"Ayıp ediyorsun ama abi ne serseriligimi gördün"
Mahmut abi kafama hafif bir tokat atıp gülerek "siktir lan" dedi,mahmut abiyi severdim kendimi bildim bileli bizimle olan çok sadık ve iyi kalpli bir korumamızdı, burdaki tüm korumaları o yönetirdi, hep bana elimde büyüdün seni çocugum gibi görüyorum derdi.
tabi bende onu abim gibi görüyordum herşeyimi biliyordu babamın bilmediği herşeyimi bilirdi, hep arkamı toplardı.
Öncelerde bana hep nasihat versede bir süre sonra bana işlemediğini gördügü için bırakmıştı.
"Ya abi bişey dicem"dediğimde bana dönüp bıkkın bir ifadeyle konuştu" yine mi yarış yaptın lan"dedi sert ama kıyamayan sesiyle, yumuşasın diye gülümsedim ve sesimi kısarak konuştum, o sırada da cebimdeki ceza kagıdını çıkarıp ona uzattım "abi sen şunu halledi ver ya babam ögremesin çok abartıyor" dedim.
"Lan Allah cezanı vermesin birde cezamı aldın" dedi elimdeki kagıdı alırken.
"Öyle oldu ya" dedim kagıdı biraz inceledikten sonra başını sallayarak"tamam bakarım"dedi.
"Büyüksün abi"
"Tamam lan uzatma hadi gir içeri"
"Kolay gelsin"
Eyvallah der gibi elini gögsüne koyup başını hafif egdiginde bende eve doğru yürüdüm.yeni çalışmaya başlayan çalışanımız ceren kapıyı açtıgında beni görünce gülümseyip kenara çekildi ve"hoşgeldin"dedi.
Bende ona aynı şekilde gülüp çapkınça göz kırptım ve içeri girerken "çok hoşbuldum" dedigimde kız cilveli bir şekilde gülümsedi.
Cereni incelediği m'de yine çok seksi görünügünü farkettim, bizim çalışanlarımız için olan annemin modernlik adı altında özel yaptırdıgı kısa ve dar olan siyah mini etek uzun ve bembeyaz pürüzsüz baçaklarını sergiliyordu, üstüne giydiği, vücudunu saran beyaz gömlegin dügmelerini gögüs çatalları görünecek şekilde açmıştı, gögüs leri ve götü büyük ve içtah açıcıydı, yüzü zaten güzeldi çünkü annem çalışanlarımız ın yüzlerine dikkat ederdi.
Ceren sarışındı pek sarışın sevmesemde iyi bir parçaydı, tabiki kıza o gözle bakmamın en büyük nedeni oydu burda çalışmaya başladıgından beri bana kur yapıyordu, aynı şekilde cilvede.
Tabi bu benim için sorun degildi, onu daha becermemiş olsamda bir kaç kez öpmüştüm ve bana kendi isteğiyle sakso çekmişti, bu konuda baya iyidi, belliki tecrübeli bir oruspuydu.
Biliyordum ki onu bir kere siktikten sonra hevesimi alıcaktım, bunu bir an önce yapsam iyi olurdu çünkü hem sabrım kalmamıştı hemde annem bunu ögrenirse hiç iyi şeyler olmazdı.
"İzin günün ne zaman" dediğimde adeta gözleri parlamıştı amacımı hemen anlamıştı"yarın, yarın izin günüm"diye heyecanla konuştugunda keyifle sırıttım, demek yarın onun tadına bakıcaktım"güzel o zaman sana attıgım konuma gelirsin" dedim, hemen başını sallayıp beni onayladıgında onu orda bırakıp salona yürüdüm.
Annem tekli koltukta oturmuş bir ayağını diğerinin üstüne atmış kahve içerken elindeki dergiye bakıyordu.
Beni fark etmedigini anlayınca Koltuğun arkasına gidip başımı egerek yanagına hızlıca bir öpücük kondurdum, annem bu ani hareketle hafif irkilince bana baktı"sultanımm"diyip arkadan çıkıp önüne geldim.
Gülümseyerek bana bakan annem"nerdeydin şimdiye kadar seni merak ettim canım"dedi.yanındaki koltuğa geçip oturmadan önce konuştum"işim vardı annem geçiktim o yüzden"bacaklarımı açıp koltuğa iyice yayıldım"ne işin vardı"dediğinde daha ben cevap vermeden tekrar konuştu"sakın bana yine yarıştıgını söyleme"dedi gözünü büyütmüş bana bakarken sırıttım"tamam demem"dedim.
"Ilgaz bak canım sana bişey olmasında korkuyoruz lütfen yapma böyle en azından bu kadar sık yarışma"
"Bakarım anne onu boşverde babam gelmedi mi daha"
"Yok işleri çok malum koskoca şirkete tek başına bakıyor, serseri oğlu boş işler peşinde koşmaktan yardım etmiyor"
Yine bana laf çarpıttıgında kendimi hiç bozmadım annem benden cevap gelmeyeceğini anladıgında senden adam olmaz bakışı atıp dergisine döndü.
Ayağa kaktıgımda annem bana bakmadan"nereye"dedi.merivenlere dogru yürürken ona cevap verdim"duş alıcam"dedim.annem bişey demediği için onayladığını düşünerek odama çıktım ve elime rast gele bir kaç elbise alıp odamdaki banyoya gittim.
Suyu ılık olarak ayarladıktan sonra büyük küveti suyla doldurdum içine güzel kokulu bir kaç çiçek ve köpürmesi için ferah kokulu bir duş jeli sıktım ve elimi küvete koyup hızlı hızlı hareket ettirerek köpürttüm.
Üstümdekileri indirip küvete girdim ve bacaklarımı uzatıp başımı küvetin kenarına uzattım, böyle banyo yapmak beni aşırı rahatlatıyordu kısa sürede vücudum gevşerken biraz daha durup saçımı şampuanla köpürttüm ve küvetin kapağını açıp suyun boşalmasını bekledim, duş başlıgını elime alıp kendimi iyice yıkadıktan sonra çıktım küvetten,bornozumu giyip el havlusunu başıma doladım ve aynanın karşısına geçtim.
Yüzüme baktıgımda traş olmama gerek olmadıgını düşündüm, zaten sakalım çok çıkmazdı ve bende sevmiyordum iyidi böyle, dilimi fırçalayıp saçımı kuruttum ve eşofman takımını giydim saçlarıma elimle şekil verdikten sonra, parfümü sıkıp tekrar kendime baktım.
Çok yakışıklıydım amınakoyim, kumral saçlarım hafif uzundu bana öyle yakıştıgını düşünüyorum gözlerim büyük ve elaydı, burnum düz ve küçüktü dudaklarım ise pembemsi,hafif dolgun ve kalındı, yüzüm ise bembeyaz ve pürüzsüzdü.
Utanmasam kendime azacam amına koyim,annem beni hep güzel oğlum diye sevse de ona kızıyordum çünkü ben güzel değil, yakışıklıydım.
Şimdilik bu yakışıklılıgımı bir kenara bırakıp aşagı indim babam gelmişti ve sofraya geçmişlerdi"hoşgeldin baba"dediğimde ikisininde bakışları bana dönmüştü"hoşbuldum oğlum"dedi.
"Bende şimdi seni çagıracaktım yemeğe gel otur bak hafize hanım en sevdiğin yemeği yapmış"
Sandalyemi çekip oturdum"afiyet olsun"dediğimde onlardanda aynı karşılıgı aldıgımda hemen yemeğe başladım galiba çok hızlı yiyordum çünkü annem"yavaş ye oğlum elinden alanmı var"dediğinde biraz daha yavaşladım.
"Ee ılgaz nasıl gidiyor bir yaramazlık yok değil mi"
"Hayır baba herşey yolunda" dediğimde annemin yan yan bana baktıgını gördüm ona gülümseyerek susmasını işaret ettim.
Babam"iyi,iyi"dediğinde konuşmasına devam etti"iki gün sonra çok yakın bir arkadaşımı davet edicem ona göre evde ol"dedi kimin geliceğini bilmesemde sormadan"tamam"dedim ve yemeğimi bitirdigimde sofrada yine afiyet olsun diyerek kalktım.
Odama çıkıp yatagıma uzandım bugün çok yorulmuştum ve uykum gelmişti, ışıgı kapatıp gözlerimi kaattıgımda kısa sürede uyumuştum.
Merabalar.
Bu bölüm de ali yoktu çünkü ılgazın hayatını ve gerçek karakterini anlamanız için böyle yazdım, geçiş bölümü olarak görebilirsiniz.
Okuyan, oy veren herkese teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIZ TUTKUSU GAY
Historia Cortaİllegal yarışlar yapan ılgaz ve ona kafayı takan yunus polisi Ali..eşcinsel kurgudur.