Hell

184 14 3
                                    

1
_

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
"Jungkook-ah te rog....opreștete!"
Țipă Taehyung in timp ce șiroaie de lacrimi i se scurgeau pe față sa palidă.

"De ce aș face-o?....E atât de distractiv...sa vezi cum urla de durere....și sa se roage plângând să îl lași în viața....Ahh ador chestia asta!!"

Jungkook își întoarce capul cu un zambet imens pe față, spre blondul care era în genunchi cu mâinile legate... și cu hainele rupte..

Un coșmar pentru micuțul care se ruga sa îi lase fratele in pace.
Țipă când vede că Jungkook se apropie de fratele lui cu un cuțit.

"Nu Jungkook-ahhh!!!"degeaba strigă blondul că Jungkook nici nu îl bagă în seama.

"Oh dar debea e începutul iubire!~"
Jungkook se pune cu picioarele de o parte și de alta pe bărbatul de jos care era legat la gura și încercă să scape.

"Te implor Jungkook...te implor!!!" Strigă Taehyung din toți plămânii plângând fara oprire.

"Prea târziu..." Și în acel timp Taehyung țipa cu ochii în lacrimi scena din fața sa era prea vulgara.... Jungkook înjunghia o persoană de nenumărate ori sângele țâșnind din corpul bietului băiat..

"Mhm....daa" Jungkook se oprește respirând sacadat râzând fara oprire.

"Jungkook.....de ce?!"

"Nu ai văzut cum se dădea dracul la tine?!"

"Era fratele meu pshihopatule!"

O liniște apăsătoare se lasă între cei doi Taehyung înghițind in sec.

"J-Jungkook...ce crezi că faci"

Se speria când îl văzu pe Jungkook cu un topor in mana.

Îl ridică în mână și Poc!








































„Visul In Care Taehyung Este Captiv Pe Viață“

Dar îi era recunoscător lui Jimin cel mai bun prieten al sau....in schimb fratele său...era mort de doi ani din cauza acelui nemernic cu sânge rece.

"Taehyung ești bine?" Întreabă rozaliul.

"Hm...oh..da"spune blondul încă privind afară

"Sper sa fie așa..te înțeleg prin ce ai trecut...și mă bucur că ai scăpat de acel ucigaș..." rozaliul se uita trist la Taehyung știa cât de mult a suferit.







































–_-_-----_-_–
330 cuvinte
🤍


The Abusive ExUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum