9
_-_-_-_-_-_-_-_Saptamanile treceau, micuțul credea că poate Jungkook sa schimbat și se va comporta mai frumos cu el
Dar sa fim serioși.. Jungkook a rămas același pshihopat...sau mai bine zis înnebunit după Taehyung.
Care îi sucește mințile...când îl vede suferind...
Taehyung debea se ținea pe picioare.
Își închide ochii stand rezemat de dulapul bucătăriei.
Mici cristale se strângeau in colțul ochilor.
Stand sa cadă pe față sa palidă.
"T-Te rog....o-oprestete..."
Încearcă Taehyung să spună.
Era extenuat..nu își mai simțea corpul din partea de sus de loc.
Oh..pai partea de jos...au fost sfărmate la propriu.....
Jungkook rade și îi strânge parul in pumnul sau dandui capul micuțului pe spate.
"Să mă opresc?! Tu te auzi ce spui?....curva naibi...eu fac ce îmi stă în putință..fac ce îmi place mai mult?! Ai înțeles"
Se țipa acesta la cel mic.
"Ridicate mai repede in picioare!"
"Nu p-pot..."
Mormăie Taehyung.
"Am zis ridicate în picioare Taehyung nu mă fa să repet a treia oară"
"Nu pot! Nu îmi pot mișca picioarele din cauza ta!......s-stai... N-Nu am vrut....te rog..iartama"
Taehyung regreta instant ce făcu.
Jungkook își dă ochii peste cap și își înconjoară mâinile în jurul taliei micuțului.
"Tinete de mine.."
Taehyung nefiind sigur ce să facă își pune mâinile micuțe peste brațele puternice ale lui Jungkook.
Jungkook îl ridică în picioare iar Taehyung țipa de durere.
Jungkook chicoteste și îl așează pe tejgheaua bucatariei.
"Ești așa drăguț Taehyung...dar daca ai fi și ascultător te-as fi tratat că pe o regina"
Mormăie Jungkook in timp ce îi mângâie obrazul drept al blondului.
"Și în plus acum puteai sa mergi daca mă ascultai~"
Taehyung doar tăcea și își musca buza inferioară.
"Of Taehyungie vorbește cu mine când îți spun ceva....sau vrei sa te fac eu sa vorbești?~"
★♪-_-_-_-_-_-338_-_-_-_-_-_-♪★
Scuze pentru orice tip de greșeala gramaticala.
Și îmi cer scuze că nu am mai postat de f mult timp..și dacă a ieșit acest capitol plictisitor.