7
_-_-_-_-_-_-_Ușa salonului unde se afla blondul fu deschisă.
Taehyung dormea liniștit învelit într-o pătură.
"Oh...iubire debea aștept să mergem acasă.... mi-e dor de atingerea ta, zâmbetul tau....corpul tau de zeiță...ah într-un cuvânt...sunt înnebunit după tine.."
Șopteste brunetul și își duce mana spre fața micuțului dezmierdand-o cu degetul mare.
"N-ai idee cate as face numai sa te am pentru mine....ești numai și numai al meu!~"
Blondul își deschide ochiisori ușor și se uită la cel mare care îi zâmbea călduros.
"Taehyungiee~"
Spune Jungkook și îl îmbrățișează strâns pe Taehyung care a rămas fără cuvinte.
Dar până la urmă blondul se da bătut și îl îmbrățișează și el la randul lui pe brunet oftând.
"Mhm... îți iubesc parfumul de lavandă.....mă face să mă liniștesc"
Șoptește suav la gatul celui mic ca mai apoi sa plaseze săruturi umede me maxilarul acestuia.
Taehyung mărește ochii.
Jungkook se retrage din îmbrățișare și zâmbește larg când observă reacția micuțului și chicoteste.
"Prințesa mea nu trebuie să îți fie frică de mine...."
Spune acesta și îi sărută delicat mana blondului.
"J-Jungkook.."
Spune Taehyung cu o teama in glas..încă nu putea să uite ce a făcut în trecut...era prea greu că sa uite.
"Da iubirea mea?~"
"D-De ce l-ai împușcat pe Jimin..?"
"Stătea prea aproape de tine și nu îmi place când cineva se apropie de ce este al meu!~"
Același Jungkook...care ucide orice persoana care se afla prin apropierea lui Taehyung..
Taehyung oftează și își mută privirea înlăcrimată spre tavan.
"Prințesa mea....de ce plângi...urăsc să te văd așa.."
Rostește Jungkook cu o îngrijorare în glas.
"Nimic.."
Șoptește blondul.
Jungkook zâmbește larg și îi sărută ambii ochiisori înlăcrimați.
"Sa fii gata....astăzi mergem înapoi acasă!"
Dar momentul celor doi este întreruptă de doctor.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Sper că nu este plictisitor acest capitol 🥹
Îmi cer scuze pentru orice tip de greșeala gramaticala.
🎀🎀