2
-_-_-_-_-_-
Blondul se uita pe geamul fumuriu cu căștile pe urechi ascultând muzică,lacrimi calzi i se preling pe obrajii săi albi ca laptele.Nu se putea opri din plans, in fiecare seara avea același coșmar nesuferit din cauza acelui om nemernic...dar sa fie serios Tae nici om nu putea să-l numească.
Acea privire misterioasa cu un zambet larg ce își făcea apariția pe fața lui atunci când mereu își pata hainele cu culoarea preferata "roșu"
Taehyung își strânge picioarele micuțe la pieptul lui suflând ușor dar în același timp și obositor.
Își ridică căștile de pe capul său și le așează cu mare grijă pe birou.
Se așează înapoi în pat cu mâinile pe lângă corp uitanduse in sus la tavan cu o privire neutră, ochișorii micuțului erau roși, acea față palidă.....fara a arata un pic de viață.
Zâmbi scurt când își aduce aminte de zambetul cald și iubitor al fratelui său, acele gropițe drăguțe, privirea sa drăgăstoasă și îmbrățișările sale călduroase.
Micuțului îi lipseau foarte mult
Era un nimic fara el
Fără "Joonie al lui"
Se credea un nimeni
Simte cum pleoapele se lasă din ce in ce mai grele....Taehyung adormi alaturi de tigrul sau de pluș în brațele sale micuțe.
Geamul pe care blondul îl lăsa deschis pentru a auzi sunetul minunat al ploii fu deschis cu mare grijă.
Totul mergea prea bine nu?
Taehyung începea să se miște, se ridică cu mare grijă în fund uitanduse într-o parte și alta cu o privire confuză.
Ochii săi fug pe geamul de la balcon care era deschis larg.
Cu pași micuți ajunge in dreptul geamului și îl închide ridicănduse pe vârfuri pentru a ajunge.
Se întoarce spre patul său călduros invelinduse cu pătura pufoasă și călduroasă.
Își închide ochișorii încercând să doarmă.
Dar nicio șansă.
O mana tatuata și musculoasa își face apariția pe talie micuța a blondului.
Taehyung încremeni.
Nu știa cum să reacționeze.
'*–_-324 cuvinte-_–*'
🎀