Part 15

52 1 0
                                    

6 MJESECI NAKON

Jaja, brašno, nutella, vanilijin šećer, prašak za pecivo, mlijeko. Da to je sve što mi treba, na svu sreću jer ne da mi se ići do trgovine. Nasmijala sa se sama sebi na ovu pomisao. Ne mogu vjerovati koliko se moj život promijenio unazad pola godine. Tko bi rekao da ću ja od jednog vođe band doći do toga da se radujem tome što ne moram ići do trgovine kako bih kupila namjernice za doručak. Čudni su putevi Božji.

„Dobro jutro ljubavi, što to tako divno miriše?“ S leđa me obgrlio Tony i poljubio u vrat, naježila sam se od glave do pete. Taj čovjek me nikada neće prestati iznenađivati svojim dodirima i nježnim poljupcima.

„O hej pospanko! Jesi li se naspavao?“ Rekla sam i okrenula se spustivši svoje usne na njegove. Produljila sam taj poljubac što sam više mogla. Jer te meke i pune usne u meni pale plamen koji me izgara. „Pravim palačinke, one koje oboje obožavate.“ Rekla sam i poljubila ga još jednom, ali ovaj put kratko tako da sam  jedva osjetila te prekrasne usne te se okrenula kako bih nastavila pripremu doručka.

„Mmm“ Izjavio je okrenuvši me nazad prema sebi i ovaj put on obrušio svoje usne na moje ljubeći me grubo i željno. Tog trenutka imala sam neopisivu želju da potrgam tu majicu na njemu, ali suzdržavala sam se jer znam da Meggy svakog trenutka može doći do kuhinje.

„Tony nemoj…nećemo moći stati, a Meggy bi mogla svakog trenutka sići.“Jedva sam uspjela sastaviti rečenicu koju sam prošaptala i dalje s njegovim gladnim usnama na mojima. Uf što mi to radi ovaj čovjek?

„A što mogu kad si neodoljiva, ne mogu bez tebe, a pogotovo kada si ovako sexy kao sada.“ Još me je jednom poljubio i odmaknuo se od mene. Uzdihano sam se nasmijala i okrenula se nazad prema kuhinjskom elementu. 

„Ja i sada nakon ovih pola godine ne mogu vjerovati da si napokon moja, tako prekrasna.“ Rekao je uzimajući tanjure i vilice kako bi pripremio stol za doručak.

„E pa dragi moj da se prije nisi sramio priznati osjećaje puno prije bih bila tvoja.“ Rekla sam izbeljivši mu se.

„Jutroo! Kako ste mi?“ Proderala se Meggy na ulasku u kuhinju. „Uf radiš li ti to moj omiljeni doručak??“ Doskakutala je do mene i poljubila me u obraz. Obožavam ovu malenu, ništa ne bih mijenjala za nju. Zbog nje sam ovakva kakva jesam, da nje nije bilo ja bih sada vjerojatno bila neka propalica ili nešto slično, a ovako sam imala razloga boriti se za bolji život. Ne znam što bih napravila kada bi se njoj nešto dogodilo.

„Jutro. Mi smo dobro čim si ti pored nas, jesi li se ti naspavala?“ rekao joj je Tony. „Zvala me je ujutro mama i pitala želiš li se družiti s njom danas nakon škole?“ Eh da Tonyeva mama se super oporavlja od raka, a ona tvrdi da je Meggy upravo jedan od razloga zašto njezino zdravstveno stanje ide na bolje. Ona doslovno uživa u svakom trenutku kada su njih dvije zajedno, a i Meggy također.

„Naravno da želim, mi smo se već dogovorile, ona je nazvala i pitala samo kako se vi ne bi ljutili.“ Vidi ti male kako ona manipulira s nama.

Nakon doručka Tony je odvezao Meggy u školu, a ja sam pospremila po kući i spremila se za posao. Još uvijek vodim firmu iako je Tony za većinu stvari zadužen, kako bih ja mogla više vremena provoditi  s Meggy i s njegovom mamom. A i mislim da sam u zadnje vrijeme postala previše emotivna i nestrpljiva što se tiče tih poslovnih stvari pa malo malo eksplodiram na nekog ako nešto ne ide po mom planu. A Tony on je staložen i mirnan pa je u ovom razdoblju puno bolje da se on pobrine za veći dio posla.

Danas nemam previše obaveza pa bih mogla isplanirati neku večer za opuštanje pošto će meggy vjerojatno ostati na noćenju kod Tonyeve mame. A on i ja nismo dugo bili sami zajedno. Ali prvo posao. Danas moram razraditi plan o pljački tvrtke Mistiks. Oni se bave financijama stranih investitora, moram dobro osmisliti što i kako jer odlično su osigurani i svaki naš prethodni pokušaj nije slavno završio. A ne smijemo više riskirati kako nas ne bi raskrinkali, a to je zadnje što bi itko od nas htio.

Nakon posla pokupila sam Meggy i odvezla kod njezine najdraže prijateljice. Zadržala sam se dosta dugo, jer naravno ne možeš otići a da ne popiješ kavu i ispričaš se s njom. Ipak kako ona kaže ja sam njezina kći i moramo imati odličan odnos. Mislim imale smo mi odličan odnos i prije nego smo Tony i ja postali par, ali sad je kako ona kaže drugačije.  Baš sam umorna nakon cijelog ovog dana i jedva čekam doći doma i pripremiti neku laganu večeru i pogledati film s Tonyem.   Nadam se da će danas pristati na neku romantičnu dramu jer treba mi tako nešto, a ne svaki put horor iako zna da se tog bojim, ali kako on kaže nema mu ništa slađeg od mene uplašene u njegovom krilu.

Na ulasku u kuću nosnice su mi se napunile prekrasnim mirisom juhe od cvjetače. Moj dragi je očito planirao isto što i ja, a kako je stigao prije mene kući uspio me je preduhitriti. Ali dobro barem ne moram još i kuhati.

„Hej ljubavi stigla si? Kakav ti je bio dan?“ Ispitivao me je dok mi je skidao kaput, te me nježno poljubio u obraz.

„Hej, pa bilo je dosta naporno, ali isplatilo se čim sam osjetila ovaj prekrasan miris. Ne mogu vjerovati da si mislio isto što i ja. Ja sam baš planirala kako bih danas mogli malo uživati malo sami. Kako je tebi danas bilo?“

„Pa znao sam da ćeš biti umorna nakon cjelodnevnog izbivanja iz kuće. Pa meni je danas bilo jako zanimljivo, nećeš vjerovati što sam otkrio.. Znaš li ti tko vodi Mistiks? “ Upitno sam ga pogledala prinoseći žlicu juhe svojim usnama. „borna i njegov otac.“



Evo nastavka nakon duge duge pauze, ispričavam se što nisam pisala, nadam se da ću se popraviti u skorije vrijeme i da ste još uvijek zainteresirani za ovu priču.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Dec 20, 2023 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Oprosti miNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ