U kuću je uletio Toni vidno iznerviran. „Ouch što ti tu radiš još?“
„Ona ostaje na ručku danas, nije dugo bila kod nas!“
„Mhm“ Zašto je ovakav? Nije mi niti na poruku odgovorio!
„Toni trebam te na sekundu.“ Krenula sam prema terasi.
„Reci.“ Mrzovoljno je gunđa dok je koračao iza mene. Inače bi me bilo stid da netko hoda iza mene i ima priliku buljiti mi u dupe, ali sada nije jer je to moj Toni znam da mu se nikada ne bih mogla svidjeti.
„Nisi mi odgovorio na poruku, “zastala sam i udahnula „ a kad si me ugledao u svojoj kući kao da ti je mrak pao na oči.“ Opet sam zastala. „Koji se vrag dovraga dešava?“ Ni sama ne znam što sam upravo promrmljala.“
„Pa što bi se dešavalo? Ionako smo mi samo šef i zaposlenik.“ Izjavio je ravnodušno.
„Molim?! U čemu je problem?? Bili smo super do jučer!“ Vrištala sam, kako mi može ovako što napraviti? Mislila sam da smo najbolji prijatelji.
„Što ja bih trebao stajati mirno pored tebe i gledati te s drugima?“ Ljuto je rekao zatim mi okrenuo leđa i otišao.
Znači u tom je problem? Borna je problem? Odlučim ignorirati njega i njegove izjave mirim se i uđem u kuću.
„Ipak nećemo ostati na ručku, dobila sam hitan poziv idem probuditi Megy.“ Rekla sam i projurila pored Selme jer bi me ona ulovila u laži.
„Megy, ajde budi se id3mo doma.“ Ona ovdje ima svoju sobu. Tonijevi roditelji su nas prihvatili kao rođenu djecu i zahvalna sam im na tom i odužit ću im se za to na bilo koji na bilo koji način, makar i vlastitim životom.
„Mhm, još samo pet minuta molim te seko.“ Aham znala sma da će to reći.
„Ne može Megy diži se i idemo!“ samo je mrzovoljno ustala i obukla bijele traperice i sivu majicu.
„Što je bilo, zar nisi rekla da ćemo danas ostati ovdje na ručku?“
„Mah jesam, samo iskralo je nešto. Ja ću nam doma napraviti ručak, samo idemo ajde.“
Izašla sam iz sobe i taman kad sam zatvorila vrata zazvonio mi je mobitel.
„Halo?“
„Merry imam posao za tebe, dođi na staro mjestu u 16 h nemoj kasniti i dođi bez potrčka.“
„Kao prvo on nije moj potrčko kao drugo ne budi otrsit, znaš koliko mrzim to.“ Oštro sam zarežala na njega i poklopila. To je bio Matijas jedan od kretena s kojima surađujem. Umislio si je da je Bog na zemlji, a nije ni približno, on je ionako samo jedan od potrčaka, a ne moj Toni.
„Hahahah Merry nije on tvoj!“ Moja draga podsvijest umire od smijeha.
YOU ARE READING
Oprosti mi
RomanceOprosti mi, nisam te htio izdati. nisam ti stigao reći. zaljubio sam se prije nego što sam uopće uspio reagirati. Oprosti mi što te volim.- Tiho je rekao i otišao od mene. I ja tebe volim, i oprošteno ti je. - Rekla sam još tiše sama za sebe. Djevo...