Part 4

197 9 0
                                    

MERRY POV

Došli smo kući iz fast fooda i ja sam se krenula spremati za večerašnje izlazak. Iskreno jedva čekam 10 sati da me Toni pokupi. Drag je on meni i sve to, ali samo kao partner i prijatelj ništa više. Ja sam jedna od osoba koja uvijek kaže ne trpaj ljubav i posao u isti koš jer na kraju nećeš imati ni ljubav, a niti posao. Za mene je posao jedno, a ljubav eh to nemam i ne tražim. Pa dobro zapravo imam ljubav svoje sestre i to mi je dovoljno. A što se riče one prave istinske ljubavi. E to će se još načekati. Jer i ja kao i svaka normalna cura sanjam princa na bijelom konju, a uvijek dobijem samo konja. Zato sam odlučila prestati s potragom i pustiti da sve ide svojim tokom.

Seko, kad će doći po mene Sandra?- Upitala je me Megy.

Doći će oko 8. Idi spremi se, a idem se i ja spremati.- Rekla sam joj i krenula na kat.

Ušla sam u sobu otvorila ormar. Kako bih pronašla odgovarajuću haljinu za danas. Iako ne volim nositi haljina odlučila sam ju danas obući. Čim sam otvorila ormar za oko mi je zapela jedna kratka, crna haljina s ogromnim prorezom na leđima. Uzela sam ju i otišla u kupaonicu koja je u sklopu moje sobe.

Stala sam pred moje ogromno crno ogledalo i skinula se. Većina ljudi kaže da sam zgodna, ali ja mislim da sam premršava. Napustila sam u kadu toplu vodu i legla unutra. Obožavam ležati u kadi i ne razmišljati o ničemu. Ne razmišljam čak ni o poslu, ni o bolnoj prošlosti. Jednostavno se opustim i uživam.

Nakon sat vremena ležanja u kadi i dvije promijenjene vode izašla sam van i ogrnula se ručnikom te sišla dolje kako bih provjerila je li Megy sve spakirala i dočekala Tonijevu mamu Selmu.

Megy jesi li sve spakirala?- Upitala sam ju čim sam ju ugledala kako bezbrižno sjedi na fotelji i tipka nešto po mobitelu.

Jesam, ja sam uvijek organizirana znaš mene.- Rekla je zaključavajući mobitel kako ja ne bih vidjela što je radila na njemu.

I četkicu i pidžamu i punjač i papuče? I da što to skrivaš od mene? Mislila sam da si sve govorimo. Da nismo samo sestre već i najbolje prijateljice.- Izbombadirala sam je pitanjima uvrijeđeno.

Ma daj Merry navikni se na to da odrastam i da se znam brinuti o sebi i svojim stvarima i da znam što mi treba. I ne skrivam ti ništa što bi ti skrivala?- Rekla je frknuvši nosom i tu je bilo kraj znala sam da mi laže.

Frknula si nosom.- Rekla sam ljutito, iako nisam bila niti malo ljuta na nju jer znam da je upravu i znam da će kad-tad početi imati svoje tajne kao i svi mi, ali ne još ne mogu ja podnijeti to da ona odrasta tako brzo.

Ne nisam i kakve to veze ima sad s ovim našim razgovorom?- Napravila je neku čudnu grimasu, koju ja nikada neću uspjeti napraviti.

Ima, itekako ima. Svaki put kada frkneš nosom znači da mi lažeš i skrivaš nešto od mene.- Rekla sam i pokušala napraviti grimasu koju je ona napravila prije par minuta. Naravno na to se je ona puknula smijati kao da sam s Marsa pala.

Nije smiješno reci mi.- Rekla sam i krenula prema njoj s namjerom da je škakljam. Ali ona kao da je znala što smjeram krenula je trčati po kući. I taman kad sam ju skoro sustigla netko je pozvonio.

Ajde ti otvori piša mi se od ovolikog trčanja.- Rekla je i pobjegla u kupaonicu.

A baš ti hvala, ali vjerojatno je Selma pa imaš sreće neću te stići ubiti jer ćeš otići.- Rekla sam i krenula prema vratima. Otvorila sam ih i ugledala nasmješenu Selmu.

Hej mila, tako mi je drago što te vidim. Falite mi puno obije. Trebali biste doći na ručak koji dan da se ispričamo kao u dobra stara vremena.- Rekla je i povukla me u zagrljaj.

Hej Selma, i ti nama, ma hoćemo pokušat ću sutra kada budem dolazila po Megy ostati malo kod tebe jedino ako posao ne bude zahtijevao da se vratim. I sama znaš da je teško sve to uskladiti.- Rekla sam već duboko ju njenom zagrljaju.

Znam mila, razumijem te. Nego gdje li je Megy ne želim te zadržavati vidim da si se tek krenula spremati pa da sve stigneš. Znam da ne voliš kasniti.- Rekla je nakon što me je pustila iz zagrljaja.

Otišla je na wc sad će ona. Mah znaš mene uvijek sam točna kao švicarski sat.- Rekla sam i pustila je unutra kako ne bismo više stajale na ulazu u kuću, a i kako bi ju pričekala u kući.

Evo me, možemo ići.- Rekla je Megy uzmiajući svoj ruksak. - Seko ako išta budeš trebala mi smo tu zovi nas, ali znamo da to neće biti potrebno ideš s Tonijem, a svi znamo da on neće dpustiti da ti vlas s glave otpadne.- Nasmijala se i izletjela iz kuće jer zna da je još samo sekundu duže ostala u k ući da bi ostvarila svoje prijetnje od maloprije.

Dušo ćujemo se.- Rekla je Selma i izašla iz kuće prije nego li sam ja išta uspjela reći. Pa sam samo viknula jedno veliko „Čujemo se i hvala" te otišla nazad na kat kako bih se spremila do kraja.

Došla sam u sobu i skinula ručnike sa sebe i krenula sušiti kosu. Iako je duga i gusta vrlo je brzo i lako osušim i počešljam. Nakon što sam završila sa sušenjem kose svazala sam ju u neurednu pundžu. Uzela sam donje rublje i obukla ga. Nakon tog sam na sebe navukla haljinu koja je otkivala više nego što je pokrivala, ali iskreno briga me. Uzela sam maskaru i puder ta nanjela na sebe oboje nakon tog sam uzela mat crveni ruž i stavila ga. Imam pune usne i meke usne. Uzela sam crvene štikle i obula ih. Ustala sam i pogledala se u ogledalo. Iako ne volim haljine i mislim da ne izgledam dobro u njima kunem se da mi ova savršeno stoji. Uzela sam crvenu torbicu i u nju stavila ruž, novčanik i mobitel. Zatim sam sišla dolje jer Toni dolazi za par minuta.

Kada sam sišla dolje pogasila sam sva svijetla i krenula prema vratima kada sam začula sirenu. Znala sam da je to Toni i uzela sam ključeve od kuće i izašla van. Zaključala sam vrata i krenula prema Toniju koji je stajao naslonjen na auto i moram priznati bio je toliko seksy u tim crnim trapericama i crnoj kratkoj majci usko pripijenoj za tijelo. Toliko uskoj da mu se svaki mišić ocrtavao. Kako jebeni prizor mogla bi ga ovako promatrati satima, ma šta satima danima. A tek ta kosa tako bi voljela proći rukom kroz nju, ali ne smijem.

TONI POV

Spremio sam se i krenuo po Merry. Krenuo sam 10 minurta ranije jer znam koliko voli točnost kod ljudi. Došao sam pred njenu kuću 3 minute prije nego što sam rekao da ću doći. Trubnio sam i izašao iz auta i taman kada sam se naslonio na haubu ona je izlazila iz kuče u jebeno preuskoj i prekratkoj crnoj haljini. Haljina je imala prorez na leđima sve do njezinog preljepo oblikovanog dupeta, a te noge ajme majko mila koliko su savršene duge fleksibilne, još te crvene prokleto visoke štikle ajme. A ta crna duga kosa bila je svezana u neurednu pundžu. Okrenula se je prema meni i vidio sam te njezine pune usne crvene boje, crvenije su nego krv. Imam toliku potrebu okusiti ih, ali ne smije.

Gledao sam je tako dugo da nisam ni shvatio da je stajala samo na korak dalje od mene.

Hej Toni došao si.- Rekla je i nasmješila se i tako me spustila nazad na Zemlju. Ti njezini bijeli zubi Isuse ne mogu ja ovo.

Pa normalno da jesam, što si ti mislila da neću doći? A uostalom ovakav komad se ne ostavlja sam. I da prekrasna si.- Rekao sam otvorio joj vrata i pričekao da sjedne.

Hvala, nisi ni ti za baciti.- Rekla je i zaigrano se nasmijala te je ušla u auto. Samo sam zatvorio vrata, nasmješio se i krenuo prema vozačevim vratima. Ovo će biti duga i zanimljiva večer pomislio sam.

Evo nastavka napokon. Oprostite što dugo nisam objavila niti jedan nastavak, ali imam puno razloga zašto nisam. Privi i osnovni je to što je škola počela i ne stignem baš. A drugi i najgori je taj što sam se razbolila dva puta u kratkom vremenu i samo ležim odmaram i učim. Evo sad sam toliko bolesna da već drugi dan nisam bila u školi, a ne idem ni sutra. Nadam se da me razumijete i da vam se sviđa nastavak. Što mislite što će se tesiti u klubu? Volim vas❤️❤️

Oprosti miWhere stories live. Discover now