Hepimizin ayrı,ayrı hikayeleri vardır belki doğduğumuz da belkide öldüğümüzde okuruz o hikâyeyi ama bazılarımız şanslıdır.O hikâye uyumudan önce okunur ona...
2.Bölümde Neler Yaşandı?
•Işık,ışığını bulmaya gitti•
•Emir Geri Mi Geldi•3.Bölünde Neler Yaşanacak?
•Emir İle Işık Buluşuyor Mu•
√3.Bölüm
-Sen benim annemin kliniğindesin
-Ne(?) (ı)
-Arkandayım gel (e)Arkama bakamadım çünkü 3 yıl önce hayatımın anlamı,yaşama sebebim şuan 3 yıl sonra arayıp arkamda olduğunu söylüyordu.Ve psikolojim bozulduğu için tedavi gördüğüm kliniğin annesinin olduğunu söylüyordu.
"Yönümüz her zaman önümüzdür" bu sözü hatırladım. Ve bir cesaretle arkamı döndüm.Rozerin geldi ve beni ona götürdü.Uzun süre birbirimize baktık.Sessizliği bozan içimizdeki çığlıktı ama Emir bozdu bana...
-Acı çektiğin günlerde yanında olamadığım için özür dilerim.Dedi
-Ben senden özür dilerim her şey benim yüzümden...
-Benim yüzümden biz kaybolduk Işık
-Emir biz zaten hiç bulunmadık ki kaybolalım...
-Peki,bunu neden yapıyorsun neden umutlandırıp gidip duruyorsun niye 3 yıldır senden haber alamıyorum evet aynı Dünyadayız ama aslında değiliz...
-"Dünya beni sevmedi, bende onu sevmedim.Kafamın içindeki ışık daha güzeldi.Bende onu seçtim"Dünya sensiz cehennemdi...
-"Kimsenin seni anlamadığını bildiğin bir hayatı yaşamak cehennemi yaşamaktır.Emir sen o cehennemden benimle çıkabilirdin ama tercih etmedin.Ve 3 yıl sonra çıkıp geliyorsun sana ne dememi bekliyorsun.
-Işık senin içindeki sessizlik çığlıklarını sadece ben duyabilirim,anlasana biz ruh eşiyiz.Ve şunu bil ölene dek seni bırakmayacağım
Her zaman her şeye inanmamalıyız diye bir kural yoktu.Sen beni terk ettin aynı hataya düşmem demek hatanın kuyusunda boğulmak gibidir.Eğer bir insan pişmansa bunu yüzünden anlayabiliriz.
Psikolog Seans 1 (Dedikodulu)
Bu Işığın yada Emir'in değil sizin seansınız •Eminim şuan sıkıldığınız için kitap arayışındasınız ve bu kitaba denk geldiniz.Merak etmeyin bu kitap çok eğlenceli olucak düşündüğüm şey şu yorumlar kısmına sizce nasıl devam etmeli onları yazın içlerinden seçip kitabı öyle devam etiricem• Gelelim seansımıza bugünkü konumuz BASKICI AİLE kısacası Tüm herkesin ailesi en azından 100 Kişiden 99'nun ailesi baskıcıdır.Bazen hayatta geri dönüşü olmayan hatalar yapabiliriz.Ama hayatında geri dönüşü yoktur ki bu yüzden geri dönüşü olmayan hatalarda üste çıkmaya çalışmayın bırakın sizin hakkınızda ne derlerse desinler.Gelelim BASKICI AİLEYE Bunu Işık ve Emre'den örnek vericem her şeye rağmen beraberler eğer gizli saklı bir ilişkiniz varsa yaşınız küçükse bence bir kere daha düşünün geleceğinizi hepimiz yaşımız gelince tabikiii yapıcaz.Belki evlenicez ve hayat kurucaz ama bazıları için çok erken,erken olması güzel ama bazen kötü BİTEN ilişkilerde arkanıza baktığınızda dersleriniz düşmüştür belki düşmemiştir.Ama şu ihtimal var onunla kavga ettiğim/konuştuğum günlerde ders çalışsaydım şuan daha iyi yerlerde olacaktım.İster en yakın arkadaşınız ister kardeşiniz öyle bir Eğitim Sistemi var ki Lgs vb sınavlarda rakibiz yani düşmanız her salise önünüze bir çok kişi geçiyor.Her zaman olmasa da bazen ailelerimiz haklı hep kötü düşünüyorlar demeyin.Hayatınızda KEŞKE dememek için çalışın 💗SON💗(Her bölümde seans yapıcam eğlenelimm)
Emir ile uzun süre anlamlı sözler ile konuştuk belli ki ikimizde birbirimiz ile bağlantımız kesilince çok şey yaşamış hayattan çok şey öğrenmiş güzel bir ders almıştık.Sonra anlık karar ile bir cafe'ye gittik.Böylesi daha iyi olucaktı.40 Dakika ayakta neler söyledik.İçimizde bir kin olmuş büyümüş ve bu anı bekliyormuş o zaman anladık bunu bunca yıldır Emire boşu boşuna kin oluşturmuşum.Oda benim için yanlış anlaşılmalar olmuş.
EMİR 3 YIL ÖNCE: Işığa sürpriz yapmak için gelmiş.Ve onu tam bulduğunda Işığı en yakın erkek arkadaşıyla yanlış anlaşılma anında gördüğü için Kini doğmuş.Oda Kini büyüsün diye belkide nefret ile dolduğu için evlendi.Evet çok yanlıştı ama onu anlayabiliyorum her insan sinirlendiğinde başka bir insana dönüşebilir.İtalya'dan Işık için gelmiş bir çocuğun yanlış anladığı olay karşısında evlenmesi sizce doğru mu ?
O akşam çok eğlendik her şeyin doğrusunu bulduk belkide Emir evlenmeseydi çok daha iyi olabilirdik.Ama o çok mutluydu o yüzden SIRADAN bir arkadaş gibiydik.Şartlar gereği ikimizde birbirimizi istiyorduk ama arada kırmızı çizgi vardı bize izin vermiyordu.Çekil diyorduk çekilmiyordu aynı yerden bir yere gitmiyordu.3 Yıldır evli ve mutlu bir adamın mutluluğunu bozamam bunu yapamam.Yapamazdım şimdi napıcaktım bilmiyordum.
Emir'in telefonu çaldı
Hayatım yazıyordu masadan hızlıca çektiği telefonun sesini kısıp geri koydu.Tekrar aradı tekrar kıstı tekrar aradı tekrar kıstı 5 kere yaşandı.Ve en sonunda telefonu açıp
-Evet,dinliyorum dedi
Arkadan çook uzun bir şeyler anlatan tatlı bir kız sesi yani karısının sesi geliyordu.Karısına karşı hiç bir kinim yoktu.Çünkü biliyordum bana inat evlendi ama mutlu oldu.Belkide çocukları bile vardı veya olucaktı
Kızın sesi geliyordu ama duymamazlıktan geliyordum en son bir şey duymam ile masadan kalkmam bir oldu hayatım durmuş gibiydi.Hayat bitmiş miydi.Rozerin bana baktı ve koşarak uzaklaştı arkasına bile bakmadı aynı beni bırakıp giden herkes gibi oda gitmişti.Merak etmeyin alışkınım.Ama duyduğum şey...
-Ben...