4.Bölüm Kısa Bölüm
3.Bölümde Noldu ?
•Emir İle Işık Birbirini Buldu•
•Işık Ne Öğrendi•4.Bölümde Nolucak ?
•Işık Emir'i Tamamen Silicek•
•Emir Işığı Bırakacak Mı ?•4.Bölüm
-Ben hamileyim.Aile olucaz
Emir hızlıca cafeden çıktı arkamdan geleceğini sanmıştım.Ama önümden geçip gitti.Arabaya bindi ve evine gitti.
Telefonumu açtığımda 102 cevapsız çağrı olduğunu gördüm.Beyzamm yazıyordu hemen aradım tükenmiş ses tonuyla nerdesin ışık çok merak ettim seni dedi.
-Özür dilerim canım önemli işim çıktı sen kliniğe geç ben deniz kenarında kafamı dağıtıcam.
-Tamam kuşum.
1-2 saat deniz kenarında kafamı dağıttıktan sonra kliniğe geri döndüm.
(Emir anlatımıyla)
Bugün yelizin hamile olduğunu öğrendiğim gündü ama size yemin ederim bizim aramızda hiç bişey geçmedi. Yelize ışıktan bahsedemezdim ve her ne olursa olsun onu mutlu etmem gerekti.Çünkü o Hamile bir KADINDI.
10 dakika sonra telefonum çaldı yeliz arıyordu.
-Hayatım annemlere gidicez hiç eve çıkma bu mutlu haberi onlara verelim sonrada kliniğe gider annene haberi veririz dedi.Tamam demek zorundaydım ne olursa olsun her şeye tama diyordum
Annelerine gittik güzel bir akşam yemeğinden sonra 2 gün önce annemin doğum günüydü ben pasta aldım ama yeliz almamıştı pastayla gidip hem hamile olmasına hem de doğum gününün şerefine pasta aldık.Annem çok şaşırdı ve sevindi ama tam o anda...
(Işığın anlatımıyla)
Kliniğe geldiğimde 3 kişi kadar alkış sesi geliyordu.Ne kadar utansamda benim de merak duygum vardı merak etmeyin.
Emir ve Karısı Yeliz Hanım buradaydı.Arzu Hemşire bana bakıp Işığım gel bak seni kiminle tanıştırıcam.Emir benim oğlum dedi ve o günün bombası hamilelik değil benim söylememdi.Neyi mi ?
-Aa Emir
- 🤝🏻El tokuştuk emir şaşkın bir şekilde ne diyeceğimi bekliyordu.Arzu hemşire
-Siz tanışıyor musunuz ?-Tabii bundan 3 yıl öncesine kadar ciddi ilişkimiz vardı hatta galiba Yeliz hanım ile evlendikten 2 gün sonra nişanımız vardı dedim.Cümlemdeki tek yalan Yelize hanım dememdi galiba.
Yeliz benim dediklerime katılmayıp
-Tatlım karıştırıyorsun galiba emir senin gibi biriyle olmaz
Kendini bilmiş gibi konuştu ama takmadım.
-Yo ben sizin evliliğinize karışmış gibi olmayayım siz emir ile uzuuun uzuuun konuşursunuz. Dedim yüzü düştü aptalın
Emir bu sözlü kavganın kazananın ben olduğumu yediremeyince anne babam gelicek mi dedi.
-Evet tatlım gelicek bu güzel haberi onunda duyması gerekiyor.
Kapıdan uzun boylu babamın tıpatıp aynısı olan bir adam geldiğinde ise...