הנהנתי בחיוך והוא חייך חיוך חם ונתן לי נשיקה קצרה.
נקודת מבט: ג'יסונג
היום הסימסטר, אני לא מאמין שמחר 2024, ושאני כבר לא רווק.
מינהו שוכב עליי כשראשו קבור בצווארי, הנשימות החמות שלו מעבירות בי צמרמורת נעימה.
"בנים! יש לנו אורח מיוחד כולם לקום!" צ'אן היונג צעק מהקומה למטה והתחלתי להעיר את מינהו.
"מינמין..." "מינמין~"
"ממ?..."
"יש לנו אורח מיוחד, צריך לקום"
"אבל אני לא רוצה לקום..." הוא נצמד אליי עד שיכולתי להרגיש את שפתיו על צווארי. אני אשקר אם אגיד שלא הסמקתי באותו רגע"מ-מינמין זה כנראה משהו חשוב, בוא נקום"
"בסדר..." הוא נתן לי נשיקה קצרה על הצוואר ואחר כך בשפתיים"בוא לפה" הוא קם מהמיטה ופתח את ידיו
קמתי וחיבקתי אותו מהעורף כשהוא אותי מהמותניים, נותן לי נשיקות קטנות על הצוואר."בוא נצחצח שיניים" הלכנו לשירותים וצחצחנו שיניים במהירות כדי שצ'אן לא יכעס.
ירדנו וראינו שכולם ירדו חוץ מפליקס והיונג'ין.
"מעניין למה הם לא יורדים" לחשתי למינהו עם חיוך
"ללכת לבדוק מה איתם?" שאלתי את צ'אן
"כן לך תדפוק להם בדלת" צ'אן הורה לי ועליתי למעלההתקרבתי לחדר שלהם ושמעתי צחקוקים, זה הקול של פליקס.
דפקתי להם בדלת והיונג'ין פתח אחרי כמה שניות.
"צ'אן היונג אמר לי לקרוא לכם, ג'יי וואי פי פה" את המשפט האחרון לחשתי"מ- מה?! ג'יי וואי פי פה?! ליקס בוא מהר"
פליקס קם מהר מהמיטה וירדנו כולנו למטה.הסתדרנו בשורה וקדנו לבוס שלנו. הסתכלתי על צ'אנגבין והוא הסתכל עליו במבט שופט, ניסיתי לא לצחוק בקול ולמזלי הצלחתי.
"שלום לכולכם אני מצטער שככה באתי והערתי אותכם פשוט רוב היום אני עמוס בפגישות אז באתי לממש כמה דקות להגיד כמה דברים."
'כבר לא טוב' חשבתי לעצמי"טוב אז נתחיל מצ'אן, יש לכם שירים ממש טובים אבל אנחנו צריכים עוד. אנחנו צריכים עוד כוח, עוד ראפ, פשוט עוד. אני רוצה שתתאמץ עוד קצת."
איך הוא יכול להגיד את זה?? צ'אן עבד מהבוקר עד חמש בלילה ביום הולדת שלו!!
"מינהו. אתה צריך לעבוד על השירה שלך. כשאתה שר אתה נשמע חנוק וכאילו אתה עושה טובה שאתה שר."
בן שרמוטה אמא שלו זונה מי הוא שיגיד את זה למינהו?? הקול שלו הכי יפה מכולם פה!!
"צאנגבין. אתה צריך לעבוד יותר על התנועות שלך. הם לא מספיק חזקות ובולטות. אם לא תעבוד על זה בסוף אתה תישאר בשורה האחרונה ולא יהיה לך סולואים. תתאמן יותר בבקשה."
צ'אנגבין מנסה את ההכי טוב שלו! אולי הוא לפעמים לא מצליח לעשות את התנועה יותר טוב אבל צ'אנגבין ממש מנסה!
YOU ARE READING
What Are We?
Romanceמאז שהלהקה הוקמה, מאז שהם ראו אחד את השני, שניהם ידעו שזה זה. • Overthink •תוכן מיני • מינסונג •היונליקס