~29~

59 8 4
                                    

נקודת מבט: היונג'ין

"היונג" לחשתי למינהו שישב ליידי בזמן שראינו סרט עם כולם.
"כן?" הוא גם לחש.

"בוא נעלה למעלה, אני חייב לספר לך משהו" הוא הנהן ועלינו למעלה.
נכנסנו לחדר שלי ושל פליקס והתיישבנו על המיטה.
"אני רוצה להציע לפליקס נישואין." אמרתי בלי היסוס.
"אתה רציני???? זה מדהים היונג'ין!!" הוא פער את עיניו וחיבק אותי בחוזקה.
"האמת, גם אני ממש רוצה להציע להאן. ואני מתחנן את זה מלפניי שבועיים" הוא התוודה ושנינו שמחנו.
"ובגלל זה אני צריך את העזרה שלך."
"דבר" התחלנו לדבר ולזרוק רעיונות על איך להציע להאן ולפליקס נישואין.

"יש לי רעיון, נגיד ואתה מציע כבר להאן, פליקס הולך אליו ומחבק אותו וקופץ עליו אתה יודע, ובזמן הזה אני אכרע ברך מאחוריו ובום יש דאבל" זרקתי רעיון גאוני בשניות.
"אתה גאון!!!" כל כך שמחתי, כל מה שנשאר זה רק למצוא מקום, ולקנות טבעת
"אולי נעשה את זה בים, בשקיעה, ורק אנחנו? אתה יודע... מצומצם כזה" זה הולך להיות מושלם
"אחלה רעיון, אפשר לשים בלונים, נרות ואולי פרחים" מינהו אמר בהתרגשות
"עכשיו לטבעת. יש לי חבר טוב שמתעסק ביהלומים ותכשיטים. אני יכול לבקש ממנו"
זה חבר ילדות שלי. לפני שהלהקה הוקמה היינו החברים הכי טובים.

"אז אנחנו מסודרים?" מינהו לחש לי והנהנתי לפני שירדנו במדרגות לכיוון הסלון.

נקודת מבט: ג'יסונג
 
"פליקס אני צריך לדבר איתך בדחיפות"
"אני בא!!" הוא רץ אליי ועלינו לחדרי
״תקשיב... אני חושד במינהו״ אני חייב להגיד את זה למישהו. והמישהו הזה, זה החבר הכי טוב שלי.
״חושד? אתה חושב שהוא הרג מישהו?״ פליקס התלוצץ.
״ממש מצחיק , אני אגיד את זה, אבל אל תצחק.״ המשכתי בתקווה שהוא יבין.
״קדימה נו כבר״ פליקס השיב בחוסר סבלנות
״אני חושד שמינהו מתכנן להציע לי נישואים״  אמרתי את זה. אני מרגיש כאילו אבן ירדה מהלב שלי.
״רגע מה? ברצינות? על סמך מה?״ פליקס שאל
״הוא מסתורי קצת בימים האחרונים.. אבל עדיין נותן לי את רוב תשומת הלב שלו.״ הסברתי, מנסה להיות הכי הגיוני שאני יכול.
״ממ.. יכול להיות הגיוני.״ פליקס השיב.
"עכשיו, אני לא יודע מה לעשות. אם להמשיך לחשוד או לשכוח מזה"
"תקשיב, אתה צריך להיות מוכן לשני המקרים. נגיד ומינהו לוקח אותך למקום סטנדרטי של הצעות נישואין. איך אתה חושב שהוא היה עושה את זה?"
פליקס = פסיכולוג

"בינינו, מינהו הוא אדם שמשקיע, ורואים את זה עליו. הוא לא סתם יציע לך באמצע שום מקום. אני חושב שהוא יעשה את זה כמה שיותר טוב. כי הוא רוצה שיהיה לך הכי טוב" הוא די צודק...
"אתה צודק. אולי נשאל את היונג'ין? הוא בכל זאת החבר הכי טוב שלו. יכול להיות שהם מתכננים משהו או יודעים משהו"
"כן... אני אלך לקרוא לו" פליקס יצא מהחדר והשאיר אותי לבד, עם המחשבות.

נשכבתי לאחור על המיטה ועצמתי את עיניי.
'באיזה סרט אתה חיי שהוא יציע לך נישואין?'
'התסתכלת במראה בשבוע האחרון?'
'מה נסגר איתך?'
'למה שהוא באמת ירצה אותך לכל החיים?'
'בטח ימאס לו ממני אחרי שבוע'
'מי ירצה אותך? ועוד לכל החיים? הגזמת'

"האן... האן... האן!!!" פליקס קטע את מחשבותי והעיר אותי מכל הסיוט הזה

"כן... כן מה" ניסיתי לעכל את כל מה שקרה לי במוח עכשיו
"הבאתי את היונג'ין, רצינו לדבר איתו"
"אה נכון... כן" התיישבתי וגם פליקס והיונג'ין.
"הכל בסדר ג'יסונג? קרה משהו עם מינהו?"
"אז זהו... אני חושד במינהו" הוא חייב לדעת משהו על זה.
"חושד? במה אתה חושד?" היונגין הסתכל על פליקס ואז בחזרה אליי.
"א- אני- אני לא יכול פליקס, תגיד לו אתה"
"הוא חושד במינהו על זה שהוא מאוד מסתורי לאחרונה ומתנהג ממש מוזר. הוא חושד שהוא מציע לו נישואין." פליקס הסביר להיונגין ולחש את המשפט האחרון.
"אז רצינו לשאול אותך אם אתה יודע משהו לגבי זה או שהוא סיפר לך משהו" פליקס המשיך.
"את האמת... הוא לא סיפר לי שום דבר בנושא. אבל אם אתה רואה שהוא מתנהג ממש מוזר יותר מהרגיל, תתכונן. אולי בסוף יקרה משהו מפתיע" משהו מפתיע?... למה הוא מתכוון? אין מצב שמינהו לא סיפר לו.
"אתה יודע לפחות למה הוא מתנהג ככה מוזר?" שיתן לי לפחות סימן או רמז
"ככה אני מכיר את מינהו. הוא תמיד מתנהג ככה" הוא לא ממש עוזר... אבל אני אנסה לחבר משהו מכל מה שהוא אמר.

"האן לך לישון קצת, אתה נראה עייף" יותר מידיי עייף.
"אני אבוא לישון איתך" פליקס אמר בהפתעה

נקודת מבט: היונגין

פאק. הוא עלה עליו. מה אני עושה עכשיו? שיקרתי בכל מה שאמרתי. זה היה קשה לשקר לפליקס. אבל לא הייתה לי ברירה.

"מינהו" קראתי בלחץ למינהו שישב במטבח.
"היונגין" הוא ענה בלי להסתכל עליי בכלל
"מינהו זה חשוב בוא לסלון עכשיו" הוא התרומם ופער את עיניו.
"זה על זה?" הוא קם והתקדם אליי. הנהנתי באיטיות והוא התיישב במהרה והקשיב לי.
"האן חושד בך. הוא שם לב שאתה מתנהג מסתורי ומוזר ממש לאחרונה. הוא חושד שאתה רוצה להציע לו נישואין. אתה בבעיה." הוא החזיק את ראשו בידיו.
"פאק מה אני עושה. אני חייב להציע לו יותר מוקדם ממה שתכננו. וגם אתה." הוא צודק. תכננו שהוא יציע לו ואז אני אעמוד מאחורי פליקס ואכרע ברך כשהוא יסתובב.

"עושים את זה השבוע. בימים הקרובים" קבעתי.
"אי אפשר לעשות את זה מאוחר יותר. ככל שנמשוך את זה יותר זמן הם יחשדו בנו יותר." אין ברירה. מחר אני אלך לחבר שלי שיעזור לי עם הטבעות. ואני יקנה את כל הבלונים והדברים בשביל ההצעה.

אני מסודר. רק צריך שהוא יגיד כן.

What Are We?Where stories live. Discover now