Yazardan'
Gaeul okulun korkulan zorbasıydi. Kimseye şans tanımaz ve güvenmezdi, güvenmezdi. Herkes bu sorunun Rei yüzünden olduğunu düşünürdü çünkü ayrılmadan önce okulun en popüler çiftiydi onlar. Ayrılmalarının sebebi ise Rei'nin Liz'e olan aşkıydı... Rei Liz'e çok aşıktı ama bunu Gaeul'e söylemek yerine Liz ile yattı.Bu olayların olduğu gün;
Gaeul elinde sevgilisine vericeği çiçek ile mutlu mutlu okula gidiyordu. Okula girdiğinde herkesin ona bakıp fısıldaştığını fark etti.👥;O geliyor!
👥;Hey ona baksana sanırım hiçbir şeyi bilmiyor.
👥;Zavallı elinde çiçek var ona mı vericekti acaba?
Gaeul hiçbirşeyden habersiz bütün bakışlar üstündeyken Wonyoung ve Yujin'in yanına gitti.
G:Hey burda ne oluyor? Neden herkesin gözü bende? Bir sorun mu var?
Yujin ve Wonyoung birbirine bakışıp kafalarını olumlu şekilde salladılar. Ona birşey söyliyeceklerdi, ama Gaeul bunu anlamamış şaşkın gözlerle onlara bakıyordu.
Y;Hey Gaeul, üzülmeni istemiyoruz ama bunu sana söylemeliyiz...
G:Neyi!? Yujin biri bana burda ne olduğunu anlatabilir mi lütfen?
W;Gaeul sakin ol tamam söylicez-
G; SAKİN OLMAMI NASIL BEKLİYEBİLİRSİN BİRŞEY OLMUŞ VE BANA SÖYLEMİYORSUNUZ AYRICA BAHÇEDEKİ BU SÜRTÜKLER İKİ SAATTİR DEDİKODUMU YAPIYOR NASIL SAKİN OLMALIYIM!?
W;REİ SENİ LİZ İLE ALDATIYOR! OLDUMU? İSTEDİĞİN BUYDU DEĞİL Mİ!? BUNU ÖĞRENMEK İSTİYORDUN!
Herkes onlara bakıyordu, söylentilerin doğru olduğu kanıtlanmıştı nasıl olsa artık dedikoduya devam edebilirlerdi. Gaeul'un elindeki çiçek yere düştü ve okula koşarak giril Rei'yi aramaya koyuldu.
W; YA UNNİE! NEREYE GİDİYORSUN!?
Gaeul bir kaç tur okulda koştuktan sonra Rei'yi buldu ama yanında Liz ile beraber...
G;Doğrumuydu yani?...
R;Unnie sana söyleyemediğim için üzgünüm... Çalıştım ama seni kırmak istemedim.
G;Yo hayır sorun değil. Sadece bir şey sorucam.
R;Evet
G;Beni hiç cidden sevdin mi?
Rei sustu bir boşluk kadar sessizdi odanın içi
G;Evet... Bende öyle düşünmüştüm.
Gaeul odadan hızla ayrıldı.
R;UNNİE BEKLE! GAEUL!
Gaeul ilerlerken bir yandan kafasına vurup kendine sövüyordu. Ve birde ağlıyordu kafasını hiç kaldırmadı çünkü kimsenin onun bu acınası halini görmesini istemiyordu. Hızla yürürken bir kızla çarpıştı.
?;Hey! Dikkat etsene biraz senin yüzünden üstüm kirlendi.
G;Benim yüzümden mi PUAHAHHAAH. Denge problemin varsa benim suçum değil kimse öyle hafif bir çarpışmayla yere düşmez bir kere.
Gaeul bu konuşmasına devam ederken ağlama sesleri duydu. Yere baktı evet uzun, kumral saçlı daha demin ona bağıran kucuk cadi oyle ağlıyordu. Gaeul yere çömeldi;
G;Hey, bücür bağırdığım için bağışla benim suçumdu önüme bakmadım.
?;Daha bu okula yeni geldim ama senin gibi piç kuruları bana bağırıp zorbalık yapmaktan başka bir sik işine yaramıyorlar.
Gaeul dikkatlice düşmüş cüzdanındaki kimliğine baktı. Leeseo...
G;Senden özür diliyende kabahat Leeseo hanım!
Diyerek ordan ayrıldı Gaeul.
L;HEY ADİMİ NERDEN BİLİYORSUN! SANA DİYORUM! HEY!
***
Bu bölümde karakterler;
Leeseo;
Gaeul;***
Evett baya kısa oldu ama nerde kesiceğimi bilemedim
Ve çok detaya girmemek için sadece Gaeul ve Leeseo fotoğraflarını koydum<3
Sizce nasıl??
💍☄️💤🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-darling #eldest makz!!
RomanceGaeul bu konuşmasına devam ederken ağlama sesleri duydu. Yere baktı evet uzun, kumral saçlı daha demin ona bağıran kucuk cadi oyle ağlıyordu. Gaeul yere çömeldi; G;Hey, bücür bağırdığım için bağışla benim suçumdu önüme bakmadım.