Leeseo'
Şu Gaeul denen kız beni cidden bitirecek. Ama neden bilmiyorum... O tam bir zorba beni kendine aşık edicek ki zaten yaptı, sonrada siktir olup gidecek. Buna adım kadar eminim.Okulda-
Kulağımda kulaklık şarkı dinleyip Gaeul hakkında düşünüp yürürken birine çarptım.
L;A özür dilerim dikkat etmedim.
Kafamı kaldırdım ama muhtemelen bunu yapmamalıydım. Çünkü karşımda o vardı, Gaeul. Kim Gaeul...
G;Demek insanlara karşı naziksin. Bana neden boyle değildin kedicik?
L;Bana kedicik demeyi kes ve siktir git sincabcik.
G;Ow bugün hırçın günündesin sanırım kimse kafanı okşamadımı? Tamam ben okşarım.
Elini kafama götürüp okşadı. Sanırım gene domates olmuştum neyim vardı benim? Gaeul ile olduğumda hep böyle oluyor. Beni çıldırtıyor.
L;Beni rahat bırak artık.
G;Hey neden sinirlisin?
L;Sence? Her neyse, görüşmeyiz.
G;Nereye? Leeseo! Lee Hyun Seo! Nereye dedim!?
Herkes bana bakıyordu utanç verici... Hepsi onun yüzünden pic kurusu.
Sınıfa girdim ve hemen sıra arkadaşımın yanına gittim;
L;Hanji bir baksana
H;Buyur
L;Şu Gaeul denen kız hakkında birşey biliyor musun biliyorsan söyler misin?
H;O hayır bana ondan hoşlandığını söyleme sakın. Daha yeni sevgilisinden ayrıldı sana asla güvenmez ve okulun serserisidir kendisi
L;Sevgilisinden mi ayrıldı iyide neden? Ben onun için ölürdüm be! Ay çok sesli söyledim neyse neden?
H;Rei Gaeul'un sevgilisiydi ama onu aldattı Liz ile beraber. Gaeul ona çok değer verirdi ve şansa bak tam senin okula geldiğin gun ayrıldılar ayrıca Gaeul artık kimseye güvenmez öyle söylüyorlar. Ve bunları neden soruyorsun. Cidden ondan hoşlanıyor musun yoksa?
L;Emin değilim biraz öyle... Sence yakışmaz mıyız?
H;Hayır onu kast etmedim. Sadece Gaeul zor biridir..
L;Ben onu tavlarım o iş bende;)
H;Peki sen bilirsin.
Zil çaldı ve derse girdik.Ders çok sıkıcıydı ve aklımda hep Gaeul vardı aslında ona aşık değilim yada kendime yedire miyorum. Dersten çıktıktan sonra Gaeul'u aradım. Ve gözlerim onu buldu.
L;Unnie!!!
G;Leeseo?
L;Unnie bugün bir sinema var ve benimde iki biletim benimle gelmek ister misin??
G;Sen iyi misin? Daha bu sabah bana si-
L;Evet fikrimi değiştirdim ben böyle bir insanım işte ne yaparsın? Neyse geliyor musun *hızlı bir şekilde
G;Peki olur gelirim.
L;YUPPİİİ!
Gaeul'
Leeseo cidden bir çocuk gibi altıma aldığım an ağlaya bilir. Ama bu tatlı olduğu gerçeğini değiştirmez.Sinemaya gittim ve Leeseo'yu beklemeye başladım bir türlü gelememişti. Derken bir ses duydum.
L;Unnie!! Ben geldim unnie nasıl olmuşum?
O an söyleyemesem de büyüleyici görünüyor du.
G;Güzel
L;Bu mu sadece?? Neyse gel hadi yeterince geç kaldık.
Elimden tutup beni sinemaya soktu. Mısır ve meyve suyuda almıştık.
Film korku filmiydi aynı zamanda romantizm de vardı. Okulun serseri ve vampir çocuğu yeni gelen kıza aşık oluyordu. Leeseo'nun neden bu filmi seçtiğini anlamıştım. Bir süre sonra bana baktığını fark ettim. Film bitti ve ayrılmak için kapıya çıktık;
L;Görüşürüz unnie!
G;Leeseo
L;Efendimm
G;Benden hoşlanıyor musun?
L;Hayır! Yok öyle bir şey
G;O zaman bunu yaparsam domatese dönmezsin. Değil mi?
*Gaeul Leeseo'yu öper...
***
Bu bölümde karakterler;
Leeseo;
Gaeul;
***
Selammm ivet bu bolum benim cok hosuma gitti ve yazdigim en uzun bolum (sanirim)
Sizce nasil?????
🧃🦹🏻👾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-darling #eldest makz!!
RomansGaeul bu konuşmasına devam ederken ağlama sesleri duydu. Yere baktı evet uzun, kumral saçlı daha demin ona bağıran kucuk cadi oyle ağlıyordu. Gaeul yere çömeldi; G;Hey, bücür bağırdığım için bağışla benim suçumdu önüme bakmadım.